Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp mot Lyn 22. juni

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jun 08, 10:27

Ang. Barsom var han alt annet enn god.. Begynner faktisk å lure på om han er den spilleren de fleste trodde han var før sesongen, eller om han ikke er så god som alle skal ha det til.. Desverre!

Ang. Elvestad er han et stort talent, men han ville ikke passet sammen med Kasey. Dessuten hører jeg at han har svært liten selvtillitt, og at han fort blir nervøs hvis han får kjeft på treningsfeltet. John Anders Bjørkøy skal visstnok ha vært ganske streng med ham, og jeg tror det var der det startet.. Nå blir han taus og innelukket hvis han får kjeft/kritikk på treningene..Bare rykter altså, men troverdige..

Så jeg håper Elvestad, og Agim forsåvidt, blir leid ut og får mer spilletid. For Agim viser i 2.omgangen i går at han er et stort talent med en stor ro!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jun 08, 10:45

hvordan spilte Tommy Runar ?

---------------------------

http://keiko99.net


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jun 08, 10:48

Tommy Runar spilte meget bra, tror ikke vi skal være så veeeldig urolige hvis han må stå mot VIF.

Var sikker i feltet og har strøkne femmetere. På oppvarminga og under kampen traff han stort sett det han siktet på. Fikk ikke så mange prøvelser på streken, men var sjanseløs på scoringa.. Bra gjennomført kamp!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jun 08, 10:51

Takk Lemmy dette var godt og høre.

---------------------------

http://keiko99.net


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 jun 08, 12:30

Opprinnelig postet av Lemmy

Tommy Runar spilte meget bra, tror ikke vi skal være så veeeldig urolige hvis han må stå mot VIF.

Var sikker i feltet og har strøkne femmetere. På oppvarminga og under kampen traff han stort sett det han siktet på. Fikk ikke så mange prøvelser på streken, men var sjanseløs på scoringa.. Bra gjennomført kamp!


Håper FFK har opsjon på kjøp da dersom Tommy viser seg å være en god erstatter for Erik M B dersom han ikke blir bra nok.

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 jun 08, 12:39
Endret: 23 jun 08, 12:39
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av RuneT
Håper FFK har opsjon på kjøp da dersom Tommy viser seg å være en god erstatter for Erik M B dersom han ikke blir bra nok.

 

Det har de ikke. Det dreier seg om en ren leieavtale.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 23 jun 08, 12:48
Endret: 23 jun 08, 12:54
Endret av: Holters

Tommy Runar er ikke god nok til å stå fast for et TL-lag over tid. De fleste Startsupportere ble jo sjeleglade når han ble linket til oss, og håpet de fikk lurt oss for noen kroner. Wink Tommy Runar var nok et greit valg når situasjonen ble som den ble, men jeg håper ikke vi signerer ham på fast basis. Han er rett og slett ikke god nok - i så fall har han gjort mirakuløse fremskritt i FFK.

Når det er sagt: Det er ikke mange klubber som "har råd til" å ha en veldig god 2./3. keeper på benken. I så måte er kanskje Runar likevel et godt valg? Ikke vet jeg, dette overlater jeg til Jerry Knutsson & co å avgjøre. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 jun 08, 12:51
Endret: 23 jun 08, 12:55
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Holters

Tommy Runar er ikke god nok til å stå fast for et TL-lag over tid. De fleste Startsupportere ble jo sjeleglade når han ble linket til oss, og håpet de fikk lurt oss for noen kroner. Wink Tommy Runar var nok et greit valg når situasjonen ble som den ble, men jeg håper ikke vi signerer ham på fast basis. Han er rett og slett ikke god nok - i så fall har han gjort mirakuløse fremskritt i FFK.


Vi har jo Norges beste keepertrener, han kan gjøre gull av gråstein har jeg hørt Wink

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 23 jun 08, 13:31

Opprinnelig postet av RuneT


Håper FFK har opsjon på kjøp da dersom Tommy viser seg å være en god erstatter for Erik M B dersom han ikke blir bra nok.

mener du ikke god nok eller ikke frisk nok. Bråthen er nok pr i dag(frisk) en mye bedre keeper enn Runar.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 jun 08, 13:33

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av RuneT


Håper FFK har opsjon på kjøp da dersom Tommy viser seg å være en god erstatter for Erik M B dersom han ikke blir bra nok.

mener du ikke god nok eller ikke frisk nok. Bråthen er nok pr i dag(frisk) en mye bedre keeper enn Runar.


Jeg mener selvfølgelig frisk nok. Wink Skulle vært litt mer nyansert i ordbruken der, beklager det.

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 jun 08, 21:40

Opprinnelig postet av Patrioten]
Så du mener at spissene våres er gode nok?

 

Nei, alle spissene er ikke gode nok, men det baserer jeg på mye mer en de tre siste seriekampene.

Tarik og Gardar er forresten de som er gode nok. De andre kan gjerne erstattes av spillere som er ennå bedre enn de beste vi allerede har.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 jul 08, 21:00

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo sannheten, i hvertfall i forhold til spissene.

Så du mener at spissene våres er gode nok?

Mener du fortsatt at spissene våres er for dårlige? Eller var det lurt å gi de litt mer tid?

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 jul 08, 21:11
Endret: 16 jul 08, 21:13
Endret av: Holters

Jeg mener i hvert fall at vi trenger en spiss til, selv om Gardar er inne i en meget god periode for tida. Det er for eksempel tydelig at Gardar sliter mot slutten av kampene når han har løpt seg helt tom. Men Gardar har absolutt overrasket alle, og imponerer tidvis. Han har goalgetteregenskaper, og han er flink til å gå på de riktige løpene. Skaper dog lite på egenhånd.

Gardar (og selvsagt Tarik) er jo uansett ikke den første spissen vi skal kvitte oss med. Problemet er at de bak ham er for svake.

Når det er sagt, så er det fortsatt en kant jeg håper vi først forsterker med. I tillegg er vi faktisk ganske utsatt for skader i forsvaret.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 jul 08, 00:53
Endret: 17 jul 08, 00:53
Endret av: bateman

jeg føler vi forsovet er ganske utsatt uansett hvor på banen det skulle komme skader/suspensjoner. vi har kun 1 vback per dags dato. backup spillere som martinsen og shabani holder tvilsomt nivået. vi har heller ingen virkelige gode erstattere for gashi og wehrman(derfor for brenne i diskusjon under "fotball generelt", økt konkurranse gir økt nivå, prakteksemplet heter czwartek som har hatt lite reell konkurranse om plassen før ophaug kom). og som du skriver vi har kun 2 virkelig gode spisser. skal ikke mange skadene til før vi er et middels TL lag.

 

ser gjerne inn en ving(rendyrket krittspiller), spiss og en vback i august - i den rekkefølgen. (samt ny keeper hvis hverken braathen eller staw kommer seg.)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 17 jul 08, 11:09

Jeg håper faktisk vi kan hente inn en ny høyreback, og få Ophaug som backup på stopperplassen. Men førsteprioriteringen burde være en rask kantspiller som slår gode innlegg, er god 1 mot 1 og kan jobbe bra defensivt. Spillere som kan være aktuelle: Joakim Austnes, Espen Hoff, Mikkel Thygesen (dansk spiller i FC Midtjylland, blir kanskje for dyr?) og Erkan Zengin (Hammarby).. Det finnes mange spillere som kan være aktuelle, håper bare Fredrikstad velger å hente spillere som går rett inn i 11'ern!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 08, 19:14

Opprinnelig postet av SirLion

ifølge oppdateringa til Demokraten så er begge lag visst i feriemodus.. FFK har tatt mer over nå

Dette skriver FB om kampen så langt.

Begge lag er kommet godt i gang etter hvilen, og tempoet forblir høyt som i 1. omgang. Treningskampen har til nå ikke båret preg av å være nettopp det.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jun 08, 19:15

FFK stadig til sjanser og cornere nå..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340