Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp mot Lyn 22. juni

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jun 08, 19:44

ser ut som om det ender 1 - 1 dette her..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 08, 19:49

Nå har ingen av våre spisser scoret siden 16.mai, dette lover ikke bra for høstsesongen.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 jun 08, 19:51

Håper virkelig at klubben klarer å hale iland en spiss av brukbar TL-klasse.Tongue out

Har desverre for mange Adecco-.spisserUndecided

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 jun 08, 20:35

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå har ingen av våre spisser scoret siden 16.mai, dette lover ikke bra for høstsesongen.

 

Lurer på om du noen gang har skrevet noe positivt i en av dine innlegg. Du er mester i å se det negative i -ALT-.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jun 08, 20:44

Det var en skuffende kamp av begge lag. FFK hadde et par gode perioder, spesielt en utover i 1.omgang, men var så absolutt ikke på et godt nok nivå. Det er de samme tinga vi sliter med som i serien, stillestående og derfor mye støttepasninger. Åpnet seg litt mer i 2.omgang hvor Tarik og Johansson kom et par ganger veldig fint i mellomrommet.

Likevel, FFK trenger helt klart en ny kant og en spiss ved siden av Tarik. Trulsen burde fått mer tid, vanskelig å utrette noe når kampen er så og si død.. Kouadio holder bredden, men er faktisk ikke så god en mot en som de fleste skal ha det til. Kommer sjeldent/aldri rundt.. Og samspillet mellom Barsom og Wallace funker ikke noe særlig, det heller.. En robust spiss og en kantspiller som kommer rundt og slår innlegg savner jeg! Tror FFK hadde 3-4 innlegg gjennom hele kampen til tross for at Lyn til tider lå nokså smalt med forsvaret sitt.

Skal jeg peke på noe positivt, må det være Kasey Wehrman. Hørte flere som snakket om at "han må vi aldri selge til Stabæk", og det stemmer! Var meget god, hadde få feilpasninger og et par strøkne ut på kantene. Er smart i posisjonering defensivt og offensivt, og er kjempesterk i kroppen! Og Tommy Runar sto meget bra! Var bra i feltet og skyter veldig bra ut.

Til de som lurer også: Ramberg var dårlig.. Er bekymret for midtbanen vår mot VIF! Martin Andresen var og så på kampen, og jeg tipper han så at midtbanen er vårt svakeste ledd.. Hvor var Thomassen og Kvisvik? Får sikkert en unnskyldning om at Kvisvik var syk eller noe, men syns jeg har hørt den veldig ofte...

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jun 08, 21:22

Kvisvik syk: http://f-b.no/article/20080622/FFK/969818351/1220/NYHET

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 22 jun 08, 21:24

Opprinnelig postet av Lemmy

Får sikkert en unnskyldning om at Kvisvik var syk eller noe, men syns jeg har hørt den veldig ofte...

Nå kommer'n: Kvisvik var sykWink Var ikke med på B-lagskampen i går heller.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 08, 21:33
Endret: 22 jun 08, 21:34
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Rasle

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå har ingen av våre spisser scoret siden 16.mai, dette lover ikke bra for høstsesongen.

 

Lurer på om du noen gang har skrevet noe positivt i en av dine innlegg. Du er mester i å se det negative i -ALT-.

Det er jo sannheten, i hvertfall i forhold til spissene.

Så du mener at spissene våres er gode nok?


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 jun 08, 21:36

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo sannheten, i hvertfall i forhold til spissene.

 

Sannheten er også at vi bare har spilt 3 kamper siden 16 mai og i to av døm maktet ingen andre å score heller. Det er ikke bare spissene som skal score. Akkurat som det ikke bare er keepers jobb å hindre baklengs. Fotball er et lagspill.

Poenget mitt er uansett at du -allitd- ser det negative. 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 08, 21:39
Endret: 22 jun 08, 21:39
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Rasle

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo sannheten, i hvertfall i forhold til spissene.

 

Sannheten er også at vi bare har spilt 3 kamper siden 16 mai og i to av døm maktet ingen andre å score heller. Det er ikke bare spissene som skal score. Akkurat som det ikke bare er keepers jobb å hindre baklengs. Fotball er et lagspill.

Poenget mitt er uansett at du -allitd- ser det negative. 

Det er ikke få sjanser Gardar har misbrukt i de siste kampene, det vet du sikkert selv også.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 jun 08, 21:40

Opprinnelig postet av Patrioten]
Så du mener at spissene våres er gode nok?

 

Nei, alle spissene er ikke gode nok, men det baserer jeg på mye mer en de tre siste seriekampene.

Tarik og Gardar er forresten de som er gode nok. De andre kan gjerne erstattes av spillere som er ennå bedre enn de beste vi allerede har.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 08, 21:40
Endret: 22 jun 08, 21:42
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Rasle

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo sannheten, i hvertfall i forhold til spissene.

 

Sannheten er også at vi bare har spilt 3 kamper siden 16 mai og i to av døm maktet ingen andre å score heller. Det er ikke bare spissene som skal score. Akkurat som det ikke bare er keepers jobb å hindre baklengs. Fotball er et lagspill.

Poenget mitt er uansett at du -allitd- ser det negative. 

Det er ikke få sjanser Gardar har misbrukt i de siste kampene, det vet du sikkert selv også.

Tarik er heller ikke så god som han var i førsten av sesongen.

Det er vel ikke uten grunn, at FFK jakter en spiss, de er ikke fornøyd de heller.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 jun 08, 21:42

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er ikke få sjanser Gardar har misbrukt i de siste kampene, det vet du sikkert selv også.

 

Alle spisser misbruker sjanser. Det er dessuten langt i fra gitt at vi skaper like mye sjanser med en ny spiss. Har det noen gang slått deg at Gardar er veldig viktig i oppbyggingen av angrepene våres? At han har en hodestyrke som det kun er midtstopperene som matcher?

En spiss skal gjøre så mye mer enn bare å stå foran mål og motta ballen.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 jun 08, 21:58

Kjedelig kamp. Grei første omgang men elendig 2 omgang. Det positive er Kasey, Pereira, Agim og Runar. Hansi var elendig å slo bare støtte. Abgar er ikke i form, Tarik er dårlig som han har vært siden brann kampen. Men f-b.no presterer å si at tarik var gog og leken idag, var de på kampen spør jeg da..


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jun 08, 22:12

kanskje vi skal prøve å få inn en ny venstrekant istedet og kjøre Barsom på høyre? Og en spiss som kan gjøre jobben..

Slik jeg så det på demokraten så var FFK best de første 45 også dabbet det litt av, er dette tilfellet??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 jun 08, 22:13

Vi var bedre før pause enn etter, men var en jevnspilt kamp.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 23 jun 08, 08:37

De som bekymret var at Barsom var invilvert i det FFK skapte. Bekymringsverdig fordi han ikke spiller mot VIF. Ellers viser jo Tarik at han kan gjøre ting som ingen andre i TL er i nærheten av. Tenker spesielt på foranledningen til frisparket som førte til målet. Ellers enig med Grönhagen i at Ramberg er en het kanditat til å spille sentral midtbane mot VIF, selv om jeg tror jeg ville foretrukket Elvestad.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jun 08, 08:40

Thomassen bør vel stå foran Elvestad i køen føler jeg men... Elvestad er vel mer et defensivt anker fremfor en offensiv kraft.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 23 jun 08, 09:00
Endret: 23 jun 08, 09:16
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av FFK1903

Thomassen bør vel stå foran Elvestad i køen føler jeg men... Elvestad er vel mer et defensivt anker fremfor en offensiv kraft.

Enig i det. Elvestad har jo heller ikke noe kamperfaring fra TL, og ville nok kommet innpå i går om han var tiltenkt denne rollen mot VIF. Poenget mitt var mer at Ramberg ikke fremstod i går som et soleklart førstevalg når Gashi er ute.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jun 08, 09:04

Godt å høre at Ramberg hadde en god dag på jobben. Han har falt i prestasjonene i de siste etter en glimrende åpning, men sentralt er jo der han liker seg best, så vi får håpe på en opptur for hans del mot Enga.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340