Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva er det med Tegstrøm?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jun 08, 13:20
Dersom Tegstrøm får ballen på si 8 meter, og keeper og alle motspillere av en eller annen grunn skulle vært fraværende, da hadde han først mottatt ballen, brukt noen sekunder på å titte rundt, tatt et par vendinger, for så å skyte et sleivskudd som triller over mål..

SKYT BALLEN KONTANT I MÅL MED EN GANG!! Faen er lei av alt det tullet han driver med.   (beklager elendig post, blir bare frustrert

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 jun 08, 13:25
Endret: 04 jun 08, 13:25
Ballen triller over mål?

Varmt i dag gett, puh.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 04 jun 08, 13:27

Opprinnelig postet av Husgutt
Dersom Tegstrøm får ballen på si 8 meter, og keeper og alle motspillere av en eller annen grunn skulle vært fraværende, da hadde han først mottatt ballen, brukt noen sekunder på å titte rundt, tatt et par vendinger, for så å skyte et sleivskudd som triller over mål..

SKYT BALLEN KONTANT I MÅL MED EN GANG!! Faen er lei av alt det tullet han driver med.   (beklager elendig post, blir bare frustrert

Begripække at du ente spellær på efefkå. Du veit jo åssen det ska gjørras.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jun 08, 13:29
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Husgutt
Dersom Tegstrøm får ballen på si 8 meter, og keeper og alle motspillere av en eller annen grunn skulle vært fraværende, da hadde han først mottatt ballen, brukt noen sekunder på å titte rundt, tatt et par vendinger, for så å skyte et sleivskudd som triller over mål..

SKYT BALLEN KONTANT I MÅL MED EN GANG!! Faen er lei av alt det tullet han driver med.   (beklager elendig post, blir bare frustrert

Begripække at du ente spellær på efefkå. Du veit jo åssen det ska gjørras.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 04 jun 08, 13:50

Opprinnelig postet av Husgutt
Dersom Tegstrøm får ballen på si 8 meter, og keeper og alle motspillere av en eller annen grunn skulle vært fraværende, da hadde han først mottatt ballen, brukt noen sekunder på å titte rundt, tatt et par vendinger, for så å skyte et sleivskudd som triller over mål..

SKYT BALLEN KONTANT I MÅL MED EN GANG!! Faen er lei av alt det tullet han driver med.   (beklager elendig post, blir bare frustrert

Kan vel oppsummeres med ett ord: Selvtillit. (Eller mangel på da...)

Jeg tror ikke at Tegstrøm er blitt en veldig mye dårligere spiller enn han var den første sesongen i Sandefjord, men etter en svak fjorårssesong så har han ikke det samme sjælvfortroende. Når det går en del kamper uten at en spiss scorer blir det lett en ond sirkel, der de blir redde for å gjøre feil, altså redde for å prøve, de nøler og resultatet blir at de roter bort sjanser. Dette har skjedd med spillere med større navn enn Tegstrøm, og jeg lever fortsatt i håpet om at han skal komme tilbake i det slaget han var i for et par år siden. Hvis han hadde fått en kamp fra start og levert knallspill og et par scoringer så hadde det nok løsnet for ham tipper jeg.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 08, 13:51
Jeg skjønner ikke hvorfor vi på død og liv skulle kjøpe han. Ikke skjønner jeg hva som har skjedd med tegan, for året sandefjord var i tippeligaen var han den spilleren som skåra og skåra. Rett føre vi kjøpte han hadde han ett skåra mål om jeg ikke husker feil. Han er jo helt ute av form eller hva er han ?

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jun 08, 13:55
Han har jo alltid drevet og dullet med ballen. Bare se på scoringa mot Stabæk ifjor. Da var det jo genialt (med flaks), for da fungerte det.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 jun 08, 13:59
Problemet med Tegstrøm er vel heller at han rett og slett ikke er god nok, at vi kjøpte han er for meg en gåte.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 04 jun 08, 14:11
Jeg syns det var et greit kjøp den gangen vi kjøpte han, for jeg trodde han ville passe bra inn i FFK og at han ville blomstre med bedre spillere rundt seg, men så feil kan man ta. Problemet til Tegan er at tempoet er for høyt for han, han bruker for lang tid. De gangene han henger med tempomessig så er han også i stand til å slå geniale stikkere på folk som kommer bakfra, men det er omtrent det eneste jeg syns han er bra på også. Kort oppsummert, Tegan har skuffet voldsomt og bør forsøkes å selges i sommer, slik at vi kan få plass til en ny spiss som faktisk forsterker laget.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 04 jun 08, 15:11
Tegstrøm er på 30. plass over de mest effektive spillerene(mål/spilte minutter). Foran spillere som: Trond Olsen, Storflor, Ødegård, Winters, Rushfeld, Hoseth, Pall Gunnarson, Ocean, Berg Hestad, Demba-Nyrèn og mange fler som mange kanskje mener er mer målfarlige? Han har også 2 assist og er på delt 21. plass i poengligaen. Det er ikke dårlig med så lite spilletid.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 jun 08, 15:31

Jeg var også en av de som var positiv til kjøpet av Tegan. Det bli ytterligere styrket etter målet mot Stabæk i fjor.

Men, håper det er lov å skifte mening, noe jeg har gjort for flere uker, måneder siden.

Tegan pr.dato er en Adecco-spiller.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 04 jun 08, 15:54
Opprinnelig postet av dracula

Jeg var også en av de som var positiv til kjøpet av Tegan. Det bli ytterligere styrket etter målet mot Stabæk i fjor.

Men, håper det er lov å skifte mening, noe jeg har gjort for flere uker, måneder siden.

Tegan pr.dato er en Adecco-spiller.

 

Ja, men det er doffen hæstad også, men vi er vel enige om at han egentlig er bedre enn nåværende form tilsier?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jun 08, 16:55
Doffen?? hehe.. Han har vært oppskrytt lenge.. Han er flink til en ting, å gjenvinne ballen (som han ofte taper selv).. Veldig flink til å kakke motspillere på leggen bakfra er han og De har vel kanskje ikke så mye å le av nede i Krsand, men salget til enga for 15 ?? mill, er vel noe de kan glise av

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 04 jun 08, 22:56

Enig i at han er oppskrytt, men brukte ham som et eksempel på en spiller som pr idag ikke presterer i tippeligaen, men som har gjort det før og kommer til å gjøre det igjen, Tettey er et annet eksempel.

Poenget mitt er at jeg tror det ligger mest i hodet på Tegstrøm og hvis han kommer tilbake til flytsonen kan vi få mye glede av ham. Vet det er gått lenge nå, så det ser ikke så lyst ut, men jeg mener at han egentlig er bedre enn gardar selvom prestasjonene i ffktrøya ikke tilsier det hittil.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 jun 08, 18:03
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tegstrøm er på 30. plass over de mest effektive spillerene(mål/spilte minutter). Foran spillere som: Trond Olsen, Storflor, Ødegård, Winters, Rushfeld, Hoseth, Pall Gunnarson, Ocean, Berg Hestad, Demba-Nyrèn og mange fler som mange kanskje mener er mer målfarlige? Han har også 2 assist og er på delt 21. plass i poengligaen. Det er ikke dårlig med så lite spilletid.

Men så er vel mange av de du nevner ikke akkurat rene spisser?!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 jun 08, 08:58

Opprinnelig postet av endre
Men så er vel mange av de du nevner ikke akkurat rene spisser?!

Nei, men er du kantspiller/indreløper i ett 4-5-1/4-3-3 sytem så kommer du minst like ofte til målsjanser som en spiss i samme system.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 jun 08, 09:40
Etter å ha sett Tegström mot 2. divisjonslaget Skeid må jeg innrømme at jeg mista all tru på kællen.

Det fundamentale problemet til Tegström er at han har for dårlig mottaksteknikk, og det forplanter seg til alt hans spill. Han blir for omstendelig, velger løsning avhengig av hvilken vei ballen spretter etter demping, får ikke overblikk siden han må ha øya på ballen inntil han har kontroll. Han hadde store tempo-problemer mot Skeid, og det sier jo mye.

Den eneste rollen jeg ser for meg Tegström i akkurat nå er en rettvendt spiss som går rett på mål, aller helst på aller første touch. Og til den rollen er han vel ikke rask nok... Men det er nok den rollen har burde vært brukt i hvis han er i spann med Gardar, sånn som mot Skeid.

Vi mangler en fundamental kraft i angrep: Fart. Vi har ingen raske spisser. Den eneste som kan true bakrom er Tarik, og han er det mulig å løpe opp.

Kunne ikke Vidar Hansen dra på seg fotballstøvlane igjen? Han holder seg nogenlunde i form, for han vinner jo triksekonkurransen vært jævla år.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 06 jun 08, 13:05

Opprinnelig postet av Husgutt
Doffen?? hehe.. Han har vært oppskrytt lenge.. Han er flink til en ting, å gjenvinne ballen (som han ofte taper selv).. Veldig flink til å kakke motspillere på leggen bakfra er han og De har vel kanskje ikke så mye å le av nede i Krsand, men salget til enga for 15 ?? mill, er vel noe de kan glise av

 

Kan ikke si meg mer enig husgutt. Forstår ikke at han spiller på landslaget engang. Han er en arbeidsmaskin, men mangler fullstendig teknikk. Det hjelper ikke å bare løpe rundt på banen og prøve å vinne ballen når det ikke fører til noe. Ufattellig å gi så mye for en middelmådig  fotballspiller

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 jun 08, 13:07
Endret: 06 jun 08, 13:08
Største problemet til Doffen er at han ikke eier kreativitet eller overblikk. Han skaper ingenting, og skuddbeinet er også svakt. Doffen kan kun gjenvinne baller, og det er han meget god til. Alt annet er han helt elendig på, eller i beste fall middelmådig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3