Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Tromsø- FFK (10. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 jun 08, 16:44
uff, raio skadet....ikke bra...pac inn

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 jun 08, 16:45
se kamptråden lenger ned

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 08 jun 08, 16:45

Opprinnelig postet av bateman
uff, raio skadet....ikke bra...pac inn

 

Pac inn, en guds lykke


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 jun 08, 07:54
Opprinnelig postet av Husgutt
Her blirre tap gitt


Var det ikke du som var bombesikker på at vi skulle vinne over Stabæk?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 jun 08, 09:05

Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Husgutt
Her blirre tap gitt


Var det ikke du som var bombesikker på at vi skulle vinne over Stabæk?

 

Jepp. Alltid god til å tippe. Verste er at jeg var sikker ifjor og Vi får håpe jeg er like god til å tippe nå..

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jun 08, 23:44
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Her bør man gå for uavgjort og 1 poeng. TIL scorer så lite at omm FFK spiller kynisk og defensivt, så er muligheten for poeng stor. Ligge kompakt med lagdelene og slå langballer på Gardar eller i bakrom på Tarik. Håper Staw er klar. Ønsker dette laget:

                                 Staw

Ophaug    Gerrbrand   Piroja   Pereiro

Ramberg  Wehrman  Gashi   Barsom

                  Tarik    Gardar

 

Alternativt Kouadio for Ramberg.

 

Syns det er på tide at Truslen får sin tippeligadebut, og ihvertfall lenge før man vurderer å byte inn på Tegan i denne kampen...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 08, 01:38
Tromsø spilte ingen cup kamp i dag.. spiller dem i morgen.. ?

eller siden kl er 01:38

Tromsø spilte ingen cup kamp i går.. spiller dem i dag ?

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 08, 01:56
Sjekk nest siste innlegg på forrige side...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 08, 02:51
Opprinnelig postet av FFK1903
Sjekk nest siste innlegg på forrige side...
trodde du mente dem ville spille i dag jeg se beklager

---------------------------

http://keiko99.net


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 03 jun 08, 22:03
Etter cupmatchen mot Skeid i dag mener jeg det kanskje er på tide med Raymond på venstre og Barsom på høyre fra start.
Innleggene var der med en gang, Raymond løper ut og bruker hele bredden og det samme skjer med Barsom. Når sistnevnte ligger på venstre går han nesten konsekvent innover på banen. Koadio er ikke dårlig, men det funker jo ikke heller...
Ellers tror jeg man kan si at Ramberg hadde en utrolig start på sessongen, men at det nå har gått over.
Til sist - Raio skremmer vettet av meg når han har ballen i beina. Bare for å ha sagt det.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 jun 08, 23:43
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Etter cupmatchen mot Skeid i dag mener jeg det kanskje er på tide med Raymond på venstre og Barsom på høyre fra start.
Innleggene var der med en gang, Raymond løper ut og bruker hele bredden og det samme skjer med Barsom. Når sistnevnte ligger på venstre går han nesten konsekvent innover på banen. Koadio er ikke dårlig, men det funker jo ikke heller...
Ellers tror jeg man kan si at Ramberg hadde en utrolig start på sessongen, men at det nå har gått over.
Til sist - Raio skremmer vettet av meg når han har ballen i beina. Bare for å ha sagt det.


Helt enig. Nå må vi begynne med Kvisvik på venstre, og Barsom på høyre. Ramberg var bedre mot Skeid enn mot Stabæk, så han kan også brukes på høyre. Kouadiou har liten effekt, må jeg si, men er fin å bruke mot slutten, for da blir han bedre mann-mot-mann.

Vi må nå konsentrere spillet vårt om å begynne å få til angrepsmønstrene våre igjen, for vi er totalt uten angrepsrytme. Vi velger kompliserte løsninger, har ingen bredde, og gjør livet vanskelig for oss sjøl. Vi må ha spillere på banen som naturlig velger gode angrepsløsninger, og da faller Barsom og Kvisvik meg i hu.

Wehrman har klare begrensninger med ball, han er langsom, får knapt kontroll på ballen før motstander kommer rennende i bena på ham. Gashi går generelt altfor lenge med ballen, og slipper ikke før angrepet er stoppa helt opp. Gashi må begynne å hjelpe Wehmarn ved å gjøre seg spillbar, noe han er ganske dårlig til i nærheten av Wehrman av en eller annen grunn.

Pasninger må generelt gå raskere, med mer fart framover på banen, typisk skal man spille en pasning 5 meter foran en spiller så han har noe å løpe på. En spiller som må bremse farta for å hente opp en svak pasning er lett mat for aggressive midtbanespillere.

Langpasning på Gardar og Teström burde være totalt forbudt, for makan til lite produktiv pasning skal en se lenger etter. Tilbakespill til keeper er jo da bedre, for da strekkes i det minste motstander ut... Hvis Gardar skal få noen slags effekt må vi bruke han mer rettvendt, for han er bra når han går på goalen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 08, 13:04


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340