Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball EM 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 jun 08, 23:53
Endret: 25 jun 08, 23:53
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Si meg... Så du seilet tyskeren lagde på Kazim i tyskerenes boks?

Si meg... Tar du alt jeg skriver som kritikk på Tyrkia? Jeg kritiserer dommeren og du må beskytte Tyrkia til og med da. Og nå skrev jeg vel innlegget omtrent da situasjonen du refererer til.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jun 08, 00:15

Det er bare å innse at Tyrkia idag hadde fortjent å vinne. De har ikke spilt festfotball tidligere, men har vist en enorm moral og pågangsmot og idag var de totalt sett best. Tyskland var en gedigen skuffelse og kom videre på 2 gode angrep og ei keepertabbe.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 jun 08, 00:49

hehe. Tyrkia fikk sin egen medisin. Tyrkia fortjente kanskje å vinne idag. Men de fortjente ikke å gå til em engang, ei heller gå videre fra gruppa, ei heller gå til semi.. Så helt flott at Tyskland gikk videreCool

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 jun 08, 08:57

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Ja Per Egil... Hvis det er høl i gjerdet på Veum så lurer jeg jo egentlig på hvordan du har fått vite dette.

 

Uffda, Supreme. Du klarer vel bedre fornærmelser enn dette? Men for husfredens skyld får vi kanskje legge ballen død.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jun 08, 09:11

En helt absurd opplevelse og sitte å se fotballkamp og holde med Tyskland. Måtte det aldri skje igjen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 jun 08, 11:11

Opprinnelig postet av Holters

Schweinsteiger ligner på Petter Myhre. Litt lettere versjon, men likheten er der,

Du tenker vel på Thomas Hitzlsperger?? Han ligner en del på Myhre, det gjør vel ikke Schweinsteiger..Laughing

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jun 08, 11:14

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Holters

Schweinsteiger ligner på Petter Myhre. Litt lettere versjon, men likheten er der,

Du tenker vel på Thomas Hitzlsperger?? Han ligner en del på Myhre, det gjør vel ikke Schweinsteiger..Laughing

Stemmer. Blingsa på navna gett.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 26 jun 08, 11:31

Opprinnelig postet av kanogvetalt

En helt absurd opplevelse og sitte å se fotballkamp og holde med Tyskland. Måtte det aldri skje igjen.

ekstremt enig


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 jun 08, 12:24

Tyskland vant helt ufortjent, Tyrkia lekte med Tyskerne som ikke fikk til noe omtrent. Håper de blir grusa av Spania eller Russland i fanalen. Tyrkia hadde fortjent den finaleplassen!!men,men. Fotballen er urettferdig!! Den dommeren der skulle ikke dømt den kampen!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 jun 08, 12:28

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Ja Per Egil... Hvis det er høl i gjerdet på Veum så lurer jeg jo egentlig på hvordan du har fått vite dette.

 

Uffda, Supreme. Du klarer vel bedre fornærmelser enn dette? Men for husfredens skyld får vi kanskje legge ballen død.

Du som kom med den fornærmelsen ahlsen. Bare for å opplyse kunne jeg brått havna der når du scora mål på frispark på min dåpsdag. Onkel Jens, faren til Leif Jensen hev meg opp mot taket. Var kun noen mm fra at jeg hadde fått meg en suser i hodet, men det skjedde ikke. Har aldr vært på Veum og kommmer heller aldri til å havne der! Det burde du vurdere etter dine uttalelser om Tyrkia. Så du kampen i går?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 jun 08, 12:31

Til dere andre så unnet dere ikke Tyrkia seieren bare på grunn at det var de som tok EM-plassen fra oss!! Og jeg takker Gud for det for der hadde vi driti osss fullstendig ut. Dere er bare misunnelige eller kanskje rasister. Hvem hvet

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 jun 08, 12:33
Endret: 26 jun 08, 12:33
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av schpa84
Så du kampen i går?

 

Ja. Og Tyrkia var gode, noe de ikke har vært tidligere i mesterskapet.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 jun 08, 12:36

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av schpa84
Så du kampen i går?

 

Ja. Og Tyrkia var gode, noe de ikke har vært tidligere i mesterskapet.

Da har du sett med ølbriller, diskusjonen med deg fører ingensteds hen. Det er som å snakke til en vegg

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jun 08, 12:46

Opprinnelig postet av schpa84

Da har du sett med ølbriller, diskusjonen med deg fører ingensteds hen. Det er som å snakke til en vegg

Du må da innrømme at Tyrkia har hatt vanvittig flyt både i kvaliken og i sluttspillet frem til i går. Man kan si at de ikke fotjente å kvalifisere seg, og iallefall ikke gå videre fra guppespillet i EM.  I kvartfinalen skulle de hatt en straffe mot seg på 0-2, så semifinaleplassen var vel heller ikke på noen måte fortjent.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 26 jun 08, 13:10

Opprinnelig postet av schpa84

Til dere andre så unnet dere ikke Tyrkia seieren bare på grunn at det var de som tok EM-plassen fra oss!! Og jeg takker Gud for det for der hadde vi driti osss fullstendig ut. Dere er bare misunnelige eller kanskje rasister. Hvem hvet

 

Det mest usaklige innlegget jeg har lest på lang lang tid. For det første, nei vi liker ikke Tyrkia bare fordi de gikk til EM på bekostning av oss, vi SYNES også de flakset seg til semifinalen og at de dermed ikke fortjente en semifinale plass. Hadde de spilt som igår i hele mesterskapet hadde saken vært anderledes men det gjorde de altså ikke. Og å dra inn at vi muligens er rassister.. herregud, ta deg en bolle!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 13:18

Opprinnelig postet av schpa84

Til dere andre så unnet dere ikke Tyrkia seieren bare på grunn at det var de som tok EM-plassen fra oss!! Og jeg takker Gud for det for der hadde vi driti osss fullstendig ut. Dere er bare misunnelige eller kanskje rasister. Hvem hvet

Rettferdigheten seiret til slutt, flaks før, uflaks i går. Man trenger ikke være rasist for å mislike et lag, og hva i all verden er det vi skal være misunnelig på? Er det et lag jeg er misunnelig på i dette EM, så er det Russland, og dem elsker jeg for øyeblikket!

Det mangler egentlig bare at vi får slengt etter oss mindreverdihetskomplekser og at vi er patetiske, så har vi klasseeksempelet på diskusjon på lavt nivå. Hvis du hyller det Tyrkia samlet sett har prestert i dette mesterskapet, så kan du neppe like god fotball, og det er helt greit. Men la oss andre få lov til å mislike den fotballen uten å bli kalt både det ene og det andre. Det samme gjelder Sverige. Gud bedre det var godt å se de ble slått ut, Zlatans langskudd var omtrent det eneste de bidro med positivt i dette EM, samt at de slo Hellas.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jun 08, 17:50

Nå må du slutte å tulle, Sverige var jo på nivå med Spania, bare synd de tapte på slutten. Mot Russland blei de rundspilt. Jeg heia ikke på Sverige men det må jo gå ann å væra litt saklig.. Selv om jeg trur du sa det bare for å fyre opp siden ho har sagt før at ho heier på Sverige også.. Men du som moderator bør holde deg for god til det..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 21:27
Endret: 26 jun 08, 21:28
Endret av: FFK1903

De la seg bakpå mot Spania, og gjorde jobben mot Hellas og ble rundspilt av Russland. Det er det jeg husker av Sverige i dette EM. Jeg sa også i en tråd tidligere at jeg håper de ryker ut først, som sist. Unner ikke svenskene en dritt, så det var ikke for å fyre opp stemningen, men for å glede seg over at de var ute.

Må si det er en del som har høye tanker om hvordan moderatorene skal oppføre seg her inne. Jeg skrev kun meningen min, that's it, og det må jeg få lov til uansett hva jeg er på forumet.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 22:30

Da blir det vel tysk seier da.

Nederland imponerte mest i gruppespillet. De ble slått ut av Russland som imponerte mest i kvartfinalen. De blir slått ut av Spania som da imponerer mest i semifinalen. Da blir vel de "slått ut" av Tyskland i finalen. Perfekt timing av tyskerne med andre ord.

Digger de sakte reprisene! Spesielt redningen til Casillas der det ikke var lett å se om han var borti på den første reprisen. I den som går saktere var det aldri tvil da man ser hansken hans sakte bøye seg når han redder skuddet. Fantastisk!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 26 jun 08, 22:43

Synes Sverige spilte kjedelig fotball. Ikke på nivået til Hellas, men de skapte lite og var tannløse uten Zlatan. 1-1 mot Spania i 92 minutter var imponerende! Jeg, som er en nøytral tilskuer, har priset meg lykkelig for at vi har fått se spansk og russisk festfoball, fremfor svensk fotball med en halvskadet Zlatan.

Hittil har det vært et fantastisk EM med ekstremt god fotball - langt bedre enn hva jeg hadde forventet. Overraskelseslaget Russland virker et par-tre nummer for små mot Spania i dag, men fortjener stående applaus for flott angrepsfotball med få touch og høyt tempo. Tyrkia - laget som gikk fra 1. gir til 5. gir da klokka rundet 80 minutter - spilte aldri noen "fryd for øyet"-fotball før kampen mot Tyskland, der tyskerne åpnet forferdelig. De to første kampene til Nederland var høyepunktet hittil!

Spania - Tyskland i finalen - jeg gleder meg!

---------------------------

These pretzels are making me thirsty!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24