Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball EM 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 13 jun 08, 22:38

Rett og slett fantastisk av Nederland!! 7-1 i målforskjell mot Frankrike og Italia... STOR respekt!!

Gruer meg stort til vi skal møte Nederland i VM-kvalikken!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 13 jun 08, 22:40
Så sinnsykt artig fotball kan være. Ja takk til offensiv fotball

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 jun 08, 22:52

Tror desverre ikke Nederland vinner EM i år, men de har vist en fantastisk fotball så langt. Kampen kunne jo fort vært snudd om Frankrike hadde fått straffesparket de skulle hatt, men det er likevel fortjent at Nederland vinner.

Å se så mange perler på to kamper fra et lag, er helt fantastisk! Forarbeidet til corneren av Kuyt og headinga er stort. Målet til Van Persie er en glimrende kontring, og vill hæpping fra van Nistelrooy. Fantastisk kontringsspill! Målet til Robben er en nydelig enmannsprestasjon og en suser. Målet til Sneijder trengs vel ingen beskrivelse utenom at det er en fantastisk vending og et flott skudd.

I tillegg spiller de attraktiv fotball. De spiller kollektivt, og hele laget er gode på å forflytte seg fort for å skape rom for seg selv og andre. Det er meget bra med bevegelse, og de er utrolig samspilte. Flott fotball, Nederland!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 jun 08, 23:18
Endret: 13 jun 08, 23:20
Endret av: bjorn

Også har de marginer i bøtter og spann, de blir straffet før eller senere , som vanlig.

 Resultatet gir en bra skjev fremstillingen av kampen, som forrige gang. 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 jun 08, 23:20
Det tror jeg også. Er ganske sikker på at hverken Nederland eller Spania, som har startet friskt, kommer til å vinne EM. De er gode på en god dag, men jeg tviler litt på bunnivået deres. Får de en scoring i mot, skal man ikke se bort i fra at det blir langt verre.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 jun 08, 23:23

Fatter ikke kommentatorer som sier seieren til Nederland var ufortjent. De er overlegent best innenfor egen og motstander 16-meter. Fotball handler da om å score mål og unngå mål i mot.   Tror allikevel de hadde vunnet om Frankrike hadde fått straffe og scoret..  Satan for noen mål! Er det bare meg, eller er det mange flere bra kamper i dette em enn vanlig? VM sist var jo urkjedelig i forhold ihvertfall..

 Faen så vi kommer til å bli knust i vmkvaliken.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 13 jun 08, 23:26
Så lenge jeg får sett flott offensiv fotball er jeg fornøyd. Selvfølgelig er mesterskapet helt åpent.  Små marginer kan avgjøre. Jeg klarer faktisk å nyte hver kamp uten å tenke fram mot finalen, la deg underholde og la et offensivt lag vinne EM. Da er jeg fornøyd.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 jun 08, 17:05
Kan ikke si jeg blir glad når det beste laget i kampen taper med tre mål! Nederland scorer jo bare på contringer og cornere. Tipper de ryker ut i kvarten, som de har gjort før

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jun 08, 18:11

Opprinnelig postet av schpa84
Kan ikke si jeg blir glad når det beste laget i kampen taper med tre mål! Nederland scorer jo bare på contringer og cornere. Tipper de ryker ut i kvarten, som de har gjort før

 

Det kan vel ikke være det beste laget så lenge det taper med 3 mål?? Tidvis var Frankrike gode,men alt i alt så var Nederland best!!

Og en 4-1 seier er overbevisende nok for meg...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jun 08, 21:26

Svensk tap mot Spania og Hellas ligger under mot Russland... Håper Hellas ryker i dag!!!

På tv`n ble playmaker nevnt i gresk sammenheng.. Keh???

De stiller jo med bare forsvarspillere jo!! Frown

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 15 jun 08, 15:06
Uansett er jeg overbevist om at at Sverige slår Russland, og da er det jo bare å ta saken i egne hender. Det må være noe av det mest irriterende og frustrerende på en fotballbane og tape på overtid!Frown Jeg var deppa i hele går, men er jo ikke så farlig da. Bare å knuse Russland det:)

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 jun 08, 18:15

Noen som har peiling på hva som skjer om Romania taper 3-0 mot Nederland og Italia og Frankrike spiller 0-0?

Nederland ---- 3 3 0 0 10 - 1 9
Romania ------ 3 0 2 1 1 - 4 2
Frankrike ------ 3 0 2 1 1 - 4 2
Italia ------------ 3 0 2 1 1 - 4 2

De tre siste lagene vil alle stå med to poeng, og helt lik målforskjell, samtidig som de har spilt uavgjort seg i mellom alle tre. De kan bruke straffer selvsagt for å skille Frankrike og Italia, men å skille vinneren der med Romania blir vel en nøtt? 


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 15 jun 08, 22:48
Det er den sykeste sykeste sykeste jeg har sett på lang lang tid, helt vanvittig

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 15 jun 08, 22:52

Utrolig EM-dramatikk. Deilig med tyrkisk seier uansett, Tjekkia har ikke imponert og fortjente ikke å vinne kampen.

 

FFK1903> Tror faktisk UEFA koeffienten eller FIFA-rankingen kommer inn da. Og da blir det straffekonk mellom Frankrike-Italia. Litt merkelig form for rettferdighet... Men det må jo avgjøres på en eller annen måte.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 15 jun 08, 23:09
Tyrkia fortjener ikke en dritt.. bare flaks med motsdanders keeper, det har vi jo selv erfart..

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 15 jun 08, 23:11

Grrrr flakse tyrkia slår til ijen.......

Jaja tenker Kroatsia denger dem rimelig bra i kvarten :)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 16 jun 08, 08:18

Opprinnelig postet av Solheim
Tyrkia fortjener ikke en dritt.. bare flaks med motsdanders keeper, det har vi jo selv erfart..

Ganske utrolig det der. Først er de ute av kvaliken, men så driter den greske keeperen (Nikopolidis?) seg ut. Deretter gjør Myhre det samme. Dermed kommer de til sluttspill, og hva skjer. Uten å ha imponert noen og med alt håp ute kommer 1 stor og en liten blemme av Cech, så er de videre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 16 jun 08, 08:43

Ja for alle vet jo at keepere er jo egentlig ikke en del av et lag... Lurer på om du så samme kamp som meg i går. Hvordan i svarte helvete er det mulig å si at tyrkerne hadde flaks? Tyrkia spilte ut Tjekkia etter alle kunstens regler i kampen og Tjekkia fikk 2-0 totalt mot spillets gang. Det var en utrolig opphenting av Tyrkia og det var 100 prosent fortjent.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 jun 08, 11:11
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Ja for alle vet jo at keepere er jo egentlig ikke en del av et lag... Lurer på om du så samme kamp som meg i går. Hvordan i svarte helvete er det mulig å si at tyrkerne hadde flaks? Tyrkia spilte ut Tjekkia etter alle kunstens regler i kampen og Tjekkia fikk 2-0 totalt mot spillets gang. Det var en utrolig opphenting av Tyrkia og det var 100 prosent fortjent.

Jeg er litt enig med deg. Tsjekkia fikk 2-0 mot spillets gang, men ikke 1-0. Da Tsjekkia satt inn 2-0 styrte de resten av omgangen. 2. omgang var derimot nesten totalt tyrksik. Keepertabbe av Cech eller ikke, målet teller og Tyrkia fortjente også sine to andre mål. Tyrkia ville mest i 2. omgang, og vant forjtent, men at de spilte ut Tsjekkia i hele kampen er jeg ikke enig i.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 16 jun 08, 16:17
Man skal være ganske så Tyrkia sympatisør for å si at Tyrkia ikke hadde flaks, eller at de rundspilte Tsjekkia.

1. omgang var Tsjekkias og 2. omgang var Tyrkias.

Cech glipper en ball han hadde tatt 1000 andre ganger, og ballen havner i beina til en tyrker, Nihat var det vel, -den dagen det ikke blir flaks da kan vi bare fjerne ordet flaks fra språket vårt.

Tsjekkia hadde vel også en i stolpen også..




Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340