Husk meg
Brukernavn
Passord

Innsamling av penger til Tor Trondsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 nov 03, 13:22
Kan vi ikke gjøre som klanen har gjort med Vålerengen, de har støttet klubben med flere hundretusen kroner. De hadde jo blant annet en telefon der man kunne ringe ett telefonnummer å gi penger, hva synes dere om dette?
Tror Rosenborg krever 1 mill

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 29 nov 03, 14:13
Slett ingen dum ide... kunne hjulpet litt på vei ihvertfall!!
Beste hadde vært om plankehaugen hadde stått for en slik innsamling i tilfelle!! Bra omtale også det!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 nov 03, 15:02
Ulf berg kan i Plankehaugen hjalp jo til når vi møtte Moss, samlet ikke Plankehaugen inn ca 25-30000

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 nov 03, 15:21
Slik har klanen gjort detLes her

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 29 nov 03, 19:05
Tror FFK vil prioritere å hente Trondsen og med de bilettprisene de krever nå,har de råd til det..Vent med innsamlingaksjoner til økonomiske kriser er et faktum.
Kjører de en arason på ham viser det bare hvor arrogant det er mulig å behandle mennesker på..Synes Bratseth framstår som vel så uspiselig som hareide etterhvert...

Aldrig om FFk slipper Trondsen..tror jeg rett og slett ikke..

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 29 nov 03, 21:32
Her er det vel ikke snakk om at FFK er i noen økonomisk krise, men heller at vi vil stille opp for klubben i vårt hjerte. Trondsen vil nok FFK greie og beholde, men det er vel klart at det vil gå ut over andre kjøp. Vi trenger nok flere enn Trondsen for å berge plassen neste år. Derfor stiller jeg gjerne opp på en innsamlingsaksjon og gir så det monner jeg!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 nov 03, 01:11
vi kan hvertfall klare å samle inn 100000 kroner... hvis 1000 personer gir en hundrelapp hver er vi der.. sikkert en del som er villige til å gi en del mer enn 100 også.... lars thoresen, organiser noe!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 30 nov 03, 04:21
fotball er viktig, men ikke alt!

må si meg veldig enig med vlad som påpeker at det er uvesentlig å samle inn penger til en klubb som ikke er i en finansiell krise. jeg støtter ffk 100% med tanke på både tidligere (høye 2. divisjons priser) og nye (høye eliteserie priser).

skjønner at det er viktig med penger til klubbkassa, men skal jeg donere 100kr+, så tror jeg jeg vil gi dem til noen mer trengende enn fredrikstad fotball klubb

---------------------------

med ffk til champions league!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 30 nov 03, 12:38
Enig.
Tror ikke det er mangel på penger det står på her, heller at de forhandler litt å prøver å få det så billig som mulig.

sholm

Knøttespiller
Ble medlem: 15 mai 03
Innlegg: 26

Lagt til: 30 nov 03, 21:40
Uansett.. Blir det innsamlingsaksjon så skal hvertfall jeg bidra med litt. Ikke minst i solidaritet med Tor Trondsen som er en spiller og person som trengs i klubben:ffk:

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 01 des 03, 00:04
Endret: 01 des 03, 00:06
Tanken om en innsamlingsaksjon eller liknende har vel streifet meg også, men vi bør vel uansett vente og se hvordan det går med Kværneng & Co. til uka før vi går til de helt store ektremitetene. Så får vi finne på noe om nødvendig. Tor reiser aldri hjem!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 des 03, 08:14
Tor er jo hjemme? I følge ham selv i alle fall... Han reiser aldri til Trondheim tenker jeg vi sier...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 01 des 03, 09:36
Kan ikke Tor kjøpe seg selv da?
Han har vel ikke akkurat luselønn....
;)

---------------------------

Stadion på FMV!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 01 des 03, 11:45
Han har ikke akkurat godt betalt i FFK i forhold til hva han hadde hatt i Rosenborg, om han så bare hadde sittet på benken.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 01 des 03, 12:35
Jørgen Pettersen har planer om å kjøpe Tor. Her er et utdrag fra hans spillerdagbok på fredrikstadfk.no:

Når det gjelder kapteinen vår, er jo heller ikke han klar for spill neste sesong. RBK forlanger en overgangssum som klubbene fortsatt ikke er enige om. Jeg både håper og tror av hele mitt hjerte at Tor blir FFKspiller også neste sesong. Han er en lederskikkelse både på og utenfor banen!!
(Regner med å anskaffe med nye Championship Manager snart. Det første jeg skal gjøre er å ta over som manager i FFK og deretter kjøpe Trondsen, koste hva det koste vil!!)

Dessverre lever Jørgen kun i en virtuell virkelighet han også...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 01 des 03, 13:59
Trondsen tjener daarligere enn en sykepleier.....bare saann ar det er sagt....

---------------------------

Trallalla........


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 01 des 03, 14:04
Opprinnelig postet av svante
Trondsen tjener daarligere enn en sykepleier.....bare saann ar det er sagt....

...hvis sykepleierne plutselig har gått opp i lønn fra mellom 250 og 300 tusen til 800 tusen...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 01 des 03, 15:14
Tror Tor gikk ganske mye ned i lønn ved å gå fra RBK til FFK, så 800.000. er nok langt fra noe realistisk anslag. Tenker nok vi nærmer oss en vanlig sykepleierlønn, og kanskje knapt nok det.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 01 des 03, 16:51
Bogejon: jeg VET at han ikke tjener noe mer enn en sykepleier!!!!

---------------------------

Trallalla........


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 des 03, 19:14
BøgJon; du tror vel ikke at halve stallen tjener fra 500 000 og oppover? Det er nettopp det synkende lønnsnivået som gjør at FFK med sin sunne økonomi, og handlefrihet har et fortrinn på de fleste andre klubber i tippeligaen. Leser bl.a nå at Bodø Glimt ikke kommer til å hente noen nye, Molde må la 3 spillere gå, og får etter eget ønske kanskje Rudi???(forstå det den som kan).
FFK har ytret ønske om opp til 5 spillere, og har altså råd til det. Tromsø var i en ganske annen situasjon det året de rykket opp. Hentet vel i likhet med Aafk ingen nye spillere, pga økonomi.

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24