Husk meg
Brukernavn
Passord

Spilleropprør mot Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 mai 08, 18:45
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Lemmy

Lillestrøm har dreti seg loddrett ut, det syns jeg er det morsomste. De kvittet seg med Norges kanskje beste trener, Uwe Rösler og valgte å satse på Nordlie. Vi ser jo åssen det har gått. :)

Bare et spørsmål;

Hva gjør Uwe Rösler til Norges kanskje beste trener?? Han har vel ingenting å vise til annet enn en 3.plass med Viking i fjor. I år har han et bedre lag/stall enn noensinne, men går det bra med Viking?? Nei! (Det kan selvfølgelig bedre seg.)

Med LSK var han vel best nr 4 mener jeg, det er hvertfall ikke imponerende.

Det jeg syns gjør Uwe Rösler til en av Norges beste trenere er måten han leder lagene sine på. Han kan bli minst like sint som Tom Nordlie, men han har en mer ålreit måte å behandle spillere og ansatte på. At han fikk sparken i Lillestrøm er for meg en gåte. Også liker jeg engasjementet hans!

I tillegg syns jeg han er flink til å handle de spillerne han faktisk trenger. Han har også fått maks ut av Allan Gaarde og Nikolai Stokholm i Viking i måten han spiller på, og Jørgen Horn har jo blitt en veldig mye bedre spiller enn han var i VIF! Fillo og Velicka er etter min mening to klassekjøp som også var smarte!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Tidspunkt Skrevet av
31 mai 08, 18:45 » Lemmy
31 mai 08, 18:54 » Plankekæll
31 mai 08, 19:07 » Lemmy
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340