Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor er det så vanskelig?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 28 mai 08, 13:33
kan jeg spørre hva som må til for at hele feltet skal synge, hoppe og støtte visuelt ?  
eneste på feltet som gjør en jobb med dette er jo BRH og RHE og de som står helt nærmest,  
forsangeren gidder jo ikke å si ifra engang,  husker dere for ett år siden,  da var det faktisk megatrøkk nesten i hele sesongen !  

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 28 mai 08, 14:38
Kommer vel ikke som no sjokk og nei det er ikke no sutring:

vi trenger en Zoran 2, eller så må det bli like dyrt i PH om ikke dyrere å stå der som sitteplasser. Eller kanskje indianerne trenger litt juling?

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 mai 08, 08:33

Ikke start med det utgangspunktet for å få igang hele feltet.

Kom heller med positive yttringer!

Mange fler enn det du og jeg ser, synger veldig bra. 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 mai 08, 02:20
Opprinnelig postet av Jonek

Ikke start med det utgangspunktet for å få igang hele feltet.

Hvorfor ikke? Syemning som på Godset kampen er jo til å bli flau av! Når man faktisk hører gutta ca en meter foran deg diskutere kampen lavmelt midt under en av sangene blir man jo motløs!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 30 mai 08, 09:30
ikke forvent at alle på bortekamper er syngene supportere.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 mai 08, 10:28

Opprinnelig postet av JipJap
ikke forvent at alle på bortekamper er syngene supportere.

Men noen må det vel være ?? Hvor mange sang på Marienlyst ??


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 mai 08, 12:04
Endret: 30 mai 08, 12:05

Meld dere på i Idol, der er det fokus på sang. Og FIF, de liker folk som hopper.

Selv går jeg på stadion for å se på fotball. Den visuelle støtten gir jeg ved å ha ett FFK skjerf. Den lydmessige støtten, gis ved engasjemang, og klapping for gode prestasjoner og mål. Er gjerne med på bølgen, som må være fantastisk visuelt for aktørene utpå banen.

Økonomisk støtter jeg ved ikke å kjøpe PH biletter, samt att jeg kjøper pølser eller burger, og brus. Så nei Marcus, det er ikke vanskelig i det hele tatt.

 

Er ikke jeg en elitesuporter, nei så vet ikke jeg.

 

Stjernengutt

W,wW.BrigadeRødOgHvitElite,kjemperPåFFK`sSide.kjem

Dem midterste generasjonen.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 mai 08, 12:11
Hva er en "elitesupporter"?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 mai 08, 17:45
10?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 mai 08, 17:47
Opprinnelig postet av stjernengutt
jall

Siden du da ikke sitter på Plankehaugen tribuna, så går vel heller ikke den henvisninga spesielt til deg heller?!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 jun 08, 16:03

En elitesupporter, er en som støtter klubben i tykt og i tynt, i medgang og motgang.

 

Ser att en stabækksupporter hyller FFK`s fantastiske supporterskare, så de fleste i PH er nok elitesupportere.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jun 08, 21:25
Opprinnelig postet av stjernengutt

En elitesupporter, er en som støtter klubben i tykt og i tynt, i medgang og motgang.

 

Ser att en stabækksupporter hyller FFK`s fantastiske supporterskare, så de fleste i PH er nok elitesupportere.

Spydig ??


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 jun 08, 11:30
Det blir jo bare dårligere og dårligere.. Er jo faen meg ingen som synger

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 08, 11:56

Opprinnelig postet av Husgutt
Det blir jo bare dårligere og dårligere.. Er jo faen meg ingen som synger

Ser nok ut som PH er en saga blott. Er i tankeboksen hva jeg skal gjøre neste år. Mulig jeg finner meg en plass på Hovedtribunen.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 08, 15:20
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Husgutt
Det blir jo bare dårligere og dårligere.. Er jo faen meg ingen som synger

Ser nok ut som PH er en saga blott. Er i tankeboksen hva jeg skal gjøre neste år. Mulig jeg finner meg en plass på Hovedtribunen.



Etterhvert skaller nyhetsverdi-PH-medlemmene av i synginga, desverre. Og det er utrolig mye negative kommentarer hvis noen er så "frekke" å forsøke å få med folk på synginga.

Jeg begynner å bli mektig lei av surmulerne på PH-feltet som bare er der fordi det er så artig å stå sammen med "gæærne" folka, og som ikke tåler å bli snakka til.

Jeg vurderer også sitteplass til året må jeg innrømme.

Det kunne vært verre, dog: ASA kunne ha hyrt inn et par hundre mann hver kamp for å vedlikeholde "stenmningen" sånn som NFF gjør på landskamp (sist mot Uruguay)....

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 jun 08, 15:51
Sangfelt med sangkontrakt må til.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 jun 08, 16:07

har en ide på åssen plankehaugen kan bli bedre jeg. få bort brigaden å eliten fra feltet vårt. hadde hjulpet utrolig mye. greit at de skaper liv å synger. men de skaper såpass mye misnøye blant mange andre som vanligvis synger.

de fleste rundt meg sto å sang i 90 minutter før. nå står de mest å klager på tromma.

de må skjønne at når de synger "de som ikke synger er ikke fredrikstad. så blir det misnøye. de får ikke med seg folk på denne måten, de skaper bare misnøye.

syns vi kan ha en avstemning om vi vil ha de på feltet vårt. trur det er over 50% av haugen som vil ha de ut. hvis det ikke skjer noe så finner jeg å noen kamerater oss en plass på en annen tribune neste år. orker ikke dette lenger. 


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 02 jun 08, 16:34

ikke vær så drama queens a folkens.....

teksta til" dem som ikke synger ække fredrikstad" er et fett  for meg  (syns dog melodien er ræva å funka dårlig)

ta livet som det faller seg

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 jun 08, 16:44
Opprinnelig postet av scheien

har en ide på åssen plankehaugen kan bli bedre jeg. få bort brigaden å eliten fra feltet vårt. hadde hjulpet utrolig mye. greit at de skaper liv å synger. men de skaper såpass mye misnøye blant mange andre som vanligvis synger.

de fleste rundt meg sto å sang i 90 minutter før. nå står de mest å klager på tromma.

de må skjønne at når de synger "de som ikke synger er ikke fredrikstad. så blir det misnøye. de får ikke med seg folk på denne måten, de skaper bare misnøye.

syns vi kan ha en avstemning om vi vil ha de på feltet vårt. trur det er over 50% av haugen som vil ha de ut. hvis det ikke skjer noe så finner jeg å noen kamerater oss en plass på en annen tribune neste år. orker ikke dette lenger. 



Du valge å legge skylden på "bøllene" og unnskyldningen er at ingen vil synge fordi de sier "de som ikke synger er ikke fredrikstad" og tromma er litt irriterende, det sier egentlig alt om nivået på den møkkagjengen som står på PH.

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 02 jun 08, 17:15

Jeg er medlem i PH men står ikke sammen med PH. Kanskje det hadde vært greit med litt enklere sanger. Korte enkle setninger? Enkelte av sangene har masse tekst og går så dypt at det hørs ut som en begravelse.

Det hender jeg står sammen med PH på bortekamper og prøver da og synge så godt jeg kan men enkelte av sangene går så dypt og i et så merkelig toneleie at jeg ikke henger med.

Det jeg har registrert fra andre supportergrupper er det er kort, kontant og enkelt.

Når jeg hører PH dra Sommer`n er Hærlig i Fredrikstad da blir jeg flau. Det er ingen spm hører en dritt av hva dere/vi synger. Og en eller annen morrosang med noe dårlig plystring og andre greier...Pinlig.

Gjør det enklere så funker det....

---------------------------

jorhan



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3