Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Strømsgodset - FFK (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mai 08, 19:57
Ja, hva skal man si.

Bør avgjøre dette i 1. omgang.

Drittlag, drittby, drittkamp.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 mai 08, 19:59
Endret: 25 mai 08, 20:04
Møkkakamp og møkkaresultat. Årets sureste tap så langt.

Kampen skulle ha vært punktert etter 1. omgang.

Ingen av innbytterne maktet å sette preg på kampen heller. Skuffende.

Typisk stang ut-kamp med marginene mot oss.

Godset bør bytte ut midtbane sin og heller spiller med flere spisser og forsvarere. Ballen går jo bare over midtbanen uansett, spesielt etter at de gikk opp i en 1-0 ledelse.

Wallace var god. De som klager på kjøpet av Wallace kan gå å legge seg.

Nok utbrudd for i dag.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 25 mai 08, 19:59
Det var vel dagen da vi traff stengene. Det var en laber innsats i dag. Og godset for et møkkamål.

---------------------------

Tarik på landslaget!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 25 mai 08, 20:00
Først taper Leeds playoff finale, igjen, så skal FFK redde dagen min, men så taper for svarte de også. Makan til drittsøndag!
Hadde bare effektiviteten i dag vært bedre, så hadde vi i det minste hatt ett poeng. Kunstgress og FFK er ikke akkurat noen god kombinasjon. Svart søndag :(

---------------------------

FFK og Leeds United


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 25 mai 08, 20:01
Endret: 25 mai 08, 20:02

Opprinnelig postet av MLarsen
Det var vel dagen da vi traff stengene. Det var en laber innsats i dag. Og godset for et møkkamål.

Men møkkamålet avgjorde desverre kampen...

...og Knuty; Drammen er ikke en by, men Norges største veikryss!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 mai 08, 20:06
Endret: 25 mai 08, 20:07

Svak kamp.

For å forfølge innelgg i "under kampen", innrømmer jeg gjerne at jeg har tatt feil når det gjelder Tegstrõm.  hadde en stund tro på han, men har i det siste skrevet og ment ( mener fortsatt ) at han er Adecco-spiss. Synes også at Gardar i dag også forsvarte betegnelsen Adecco-spiss.

Synes også at ikke Kvisvik, la noe inn noen spesiell god søknad om ny avtale. I dag hadde han sjangsen, det var jo så mye "grått" at litt innsats fra Kvisvik hadde lyst opp.

Dessverre tror / frykter jeg at dette er begynnelsen mot midttplasssering på tabellen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mai 08, 20:06
Drittkryss da! Hehe.

Ingen trøst, men det er i det minste greit at vi ikke pådrar oss en haug med gule kort. Slipper å bekymre oss for karantener på en stund til i alle fall. Eneste som fikk i dag var vel Wallace helt på slutten?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mai 08, 20:07
Endret: 25 mai 08, 20:09
TV 2 kan like gjerne kjøre reprise av intervjuet med Morgan Andersen etter samme kamp fra i fjor.

- Vi møter et lag som spiller en type fotball jeg ikke liker. Strømsgodset ødelegger kampen. De satser på kraft og lange baller. Dessuten bruker de mye tid på innkast og andre dødballer. Andreomgangen ble jo som en finsk langfilm, sier han til VG Nett.

Men Strømsgodset skal selvfølgelig få lov til å spille den fotballen de selv ønsker, og de var gode til å forsvare seg i 2. omgang, samtidig som vi igjen ser at FFK sliter å spille mot lag som ligger så dypt og kompakt i banen med mange spillere. Det hjelper heller ikke at i utgangspunktet kreative spillere som Tarik Elyounoussi og Abgar Barsom ikke får til noe som helst (den eneste som var dårligere i dag var Tor Hammerø i TV 2-boksen), og at marginene ikke er med oss på de store sjansene vi faktisk skaper.

Det positive - som er verdt å ta med seg videre - er at vi er klart best i 1. omgang og har mye bra pasningsspill. Strømsgodset virker totalt tannløse inntil de får scoringen og kampen inn i sitt spor, derfor er det ekstra ergelig at vi ikke får med oss poeng. Godset kommer til å slite i år og er et lag vi bør ta 4-6 poeng fra over to kamper. Men dessverre skjer ikke det i år heller...

Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 25 mai 08, 20:09
Endret: 25 mai 08, 20:11
Wallace er et løpende katastrofeområde. Har ufattelig mye feilpass. Defensivt er det, om mlig, enda værre. Det siste gule kortet er også fullstendig unødvendig

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 mai 08, 20:13
Endret: 25 mai 08, 20:17
Opprinnelig postet av Pavlov
Wallace er et løpende katastrofeområde. Har ufattelig mye feilpass. Defensivt er det, om mlig, enda værre. Det siste gule kortet er også fullstendig unødvendig

Har du noensinne skrevet noe annet her inne enn for å hakke på Wallace? Han var en av våre bedre spillere i dag... Kanskje den beste...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 25 mai 08, 20:15
Vi beholder i allefall 2.plassen , men vi burde ha fått med oss i allefall 1poeng .

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 mai 08, 20:17

Opprinnelig postet av Pavlov
Wallace er et løpende katastrofeområde. Har ufattelig mye feilpass. Defensivt er det, om mlig, enda værre. Det siste gule kortet er også fullstendig unødvendig

Hallo? Så du kampen? Fotball-invalid er en betegnelse som brukes om fotball-spillere. Enkelte ganger burde det kunne brukes om supportere også - iallefall de som ikke evner å bruke øya sine.

Kampreferat er på plass. Jeg er glad jeg ikke skal dele ut terningkast. I dag var det ikke mange som var gode. Wallace eneste positive idag.

Innbytterne var minst like slappe som de som gikk ut - skuffende.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 mai 08, 20:17
Svært laber innsats av alle sammen idag...meget skuffende. Håper Grønhagen gir rikelig med kjeft!!!

Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 25 mai 08, 20:20

Jeg prøver å se med positive øyne på Wallace, men han gjør for mye feil


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 25 mai 08, 20:22

Opprinnelig postet av JonFT
Først taper Leeds playoff finale, igjen, så skal FFK redde dagen min, men så taper for svarte de også. Makan til drittsøndag!
Hadde bare effektiviteten i dag vært bedre, så hadde vi i det minste hatt ett poeng. Kunstgress og FFK er ikke akkurat noen god kombinasjon. Svart søndag :(

Har sittet mutters alene på et motell i Mo i Rana(ikke hotell og oppdrive) i øs pøs regnvær og sett begge kampene på dårlig hakkete internett linje. Synes med andre ord mer synd på meg selv enn på deg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 mai 08, 20:24
Opprinnelig postet av Pavlov

Jeg prøver å se med positive øyne på Wallace, men han gjør for mye feil

Da trenger en optiker høyere omsetning.

Med unntak av Ohrs karuselltur og en dårlig klarering (der Staw kanskje kunne fortalt han var presset?) synes jeg faktisk Wallace var vår klart bestemann i dag. I hele førsteomgang var han offensiv og en konstant plage for Strømsgodset. Frisparket hans fra 30+ meter var verdiløst, men...

Jaja. Det er jo iofs lov å være uenig.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 mai 08, 20:25

Er faktisk litt enig med Pavlov her... Wallace var svak idag,men det var forsåvidt hele laget!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 mai 08, 20:33

Opprinnelig postet av Holters
Møkkakamp og møkkaresultat. Årets sureste tap så langt.

Kampen skulle ha vært punktert etter 1. omgang.

Ingen av innbytterne maktet å sette preg på kampen heller. Skuffende.

Typisk stang ut-kamp med marginene mot oss.

Godset bør bytte ut midtbane sin og heller spiller med flere spisser og forsvarere. Ballen går jo bare over midtbanen uansett, spesielt etter at de gikk opp i en 1-0 ledelse.

Wallace var god. De som klager på kjøpet av Wallace kan gå å legge seg.

Nok utbrudd for i dag.

Innbytterne overbeviser ikke på 2.laget, de burde vel overbevise der først og så vise hva de er gode for på a laget, nei dette er for dårlig, tenk på hva de tjener.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 25 mai 08, 20:34
Opprinnelig postet av GurrBass

Er faktisk litt enig med Pavlov her... Wallace var svak idag,men det var forsåvidt hele laget!

Hadde hele laget vært dårlige ville vi nok tapt mer enn 0-1 mot ett middel tippeliga lag som Strømsgodset. Mye taler for at det ikke vil være veldig stor forskjell på de to lagene ved sesongslutt. Da er det ikke totalslakt om man taper med ett borte. Spesielt ikke når man fører deler av kampen og har tre i treverket. FFK taper fordi de slipper inn ett mål, og der var det vel ikke Wallace som gjorde seg bort(skal ikke nevne hvem det var siden jeg har blitt kritisert for å være for kritisk mot vedkommende)?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 25 mai 08, 20:43
Surt tap og det blir surt å være FFK-supporter i Godset-land i morra :-(

Her burde vi definitivt ha ledet etter første. Mye bra spill, men selvsagt utilgivelig å ikke sette noen av sjansene!

I andre omgang spiller Godset veldig bra defensivt. I og for seg ikke så rart når de ligger hjemover med alt som er, men litt ros skal de få av meg. De stengte alt rommet og tok det offensive spillet vårt helt ut. Tydelig at Deila har fått retta litt på forsvarsspillet deres siden i fjor...

Og: Kjære vakre vene: Når det stokker seg såpass i angrep: Hvorfor ikke SKYTE litt!!!!! Utrolig mange bra skuddposisjoner som ble rota bort i andreomgang,

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3