Husk meg
Brukernavn
Passord

Har blinket ut utenlandsk måltyv

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 08, 17:09
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Til Rune Haugen: Det er kanskje derfor de skal reise for å se han spille. Sjekke om han KAN forsterke laget.

Er ikke sesongen over for de fleste landa nå ?? Blir det kun for å se på noen treninger ?? Det får man vel ikke mye inntrykk av ?? Så utenlandsk blir kanskje bare å reise over for å se på en svenske til ??


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 08, 17:15
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Til Rune Haugen: Det er kanskje derfor de skal reise for å se han spille. Sjekke om han KAN forsterke laget.

Er ikke sesongen over for de fleste landa nå ?? Blir det kun for å se på noen treninger ?? Det får man vel ikke mye inntrykk av ?? Så utenlandsk blir kanskje bare å reise over for å se på en svenske til ??

Eller evt en danske.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 24 mai 08, 17:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Til Rune Haugen: Det er kanskje derfor de skal reise for å se han spille. Sjekke om han KAN forsterke laget.

Er ikke sesongen over for de fleste landa nå ?? Blir det kun for å se på noen treninger ?? Det får man vel ikke mye inntrykk av ?? Så utenlandsk blir kanskje bare å reise over for å se på en svenske til ??

Selv om jeg hater det - så har du et poeng der.

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 mai 08, 17:33
Endret: 24 mai 08, 19:49
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Eller evt en danske.

eller serbisk, ungarsk, finsk eller latvisk liga.....


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 08, 17:36
Endret: 25 mai 08, 11:15
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er ikke sesongen over for de fleste landa nå ?? Blir det kun for å se på noen treninger ?? Det får man vel ikke mye inntrykk av ?? Så utenlandsk blir kanskje bare å reise over for å se på en svenske til ??

Det er nok av kamper som fortsatt blir spilt i tillegg til en rekke ungdomslandskamper og landskamper for øvrig. Verden er stor.

www.livescore.com

Jeg forstår ikke hvorfor folk er negative til dette, men det er jo meg. Jeg synes det er aldeles strålende at FFK ser etter en spiss de mener er enda bedre enn de vi har. Spissene våre er ikke like gode som noen av de fire-seks andre forhåndsspådde toppklubbene, og det ser også FFK. Husk også at dette kan være en Tarikerstatter, selv om Per Morten uttaler utad at det i utgangspunktet ikke er det. Slike uttalelser kan være mye taktikeri.

Nei, det er strålende at FFK ønsker å forsterke laget, og de vet godt hvor skoen presser. De som nå jobber med forsterkninger i FFK virker å ha stålkontroll relativt til hvordan det var tidligere. Det at de faktisk drar ut for å se spillerne i aksjon er jo i seg selv en vanvittig stor fremgang.

Alle ledd skal nok forsterkes.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 08, 17:59
Jaja. Vi får vente med å slakte signeringa til han først har signert.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 mai 08, 18:11

Hva med han her? http://www.partizan.co.yu/igracizoomm.php

Hva ville en slik spiller koste tro? Hvis han i det hele tatt ville vært interessert i Tippeligaen da. Mulig fyren er aktuell for større ligaer hva vet jeg. Like fin sveis som han fyren i Queen har han ihvertfall...


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 mai 08, 18:14

Kontinuerlig forbedring i alle ledd er veien til sukssess og etter mitt syn burde det ikke være mulig å værenegative til at FFK forstatt strever etter å bli ett enda bedre fotballag!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 mai 08, 19:01
Opprinnelig postet av TheDude

Hva med han her? http://www.partizan.co.yu/igracizoomm.php

Hva ville en slik spiller koste tro? Hvis han i det hele tatt ville vært interessert i Tippeligaen da. Mulig fyren er aktuell for større ligaer hva vet jeg. Like fin sveis som han fyren i Queen har han ihvertfall...

Hvis denne statistikken og alderen(89 mod) er riktig, så er dette en dyrere kar enn Tarik

Appeareances: Goals:
FK Partizan: 72 27
National A-Team: 1  
U-21: 6 2

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 mai 08, 19:07

Skal vi ha en ambisjon og et mål om å etablere oss i toppen i løpet av et par år, og snuse på medaljer allerede denne sesongen, tror jeg ikke det holder med de spissene vi har i dag.

Tarik er selvskreven på topp, uten tvil! Gardar er et godt alternativ, men han blir litt for treig i kroppen. Han hadde en god kamp mot Aalesund, men Aalesundforsvaret var ikke stort å skryte av! Tegström er litt for slækk etter min mening, og settes han sammen med Tarik har vi ikke noe oppspilspunkt. Brian West er ferdig, og det skulle forundre meg om han får noe som helst spilletid i år. Fofana er en spennende type, men langt fra å være god nok til å kunne true de i startelleveren. Michael Trulsen lurer i bakhånd, men er vel langt unna en plass etter å ha slitt med sykdom. Dessuten kan vi ikke belage oss på ham og Tarik på topp, unggutter er som regel meget variable i sine prestasjoner i en sesong.

Da mener jeg vi trenger en spiss. Og jeg blir fornøyd hvis FFK gjør som med Schwarz som var på prøve og med Wallace, ser litt lengre enn rundt om i Norden. Wallace har spilt seg opp, og viser seg å være en god back! Han kan umulig ha kostet så altfor mye-dermed et lurt kjøp.

Og tenk om FFK skulle gjøre et kjøp av en spiller som utvikler seg stort i FFK, og som blir god nok for en stor europeisk liga? Da kan vi tjene masse penger!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 24 mai 08, 19:10
Endret: 24 mai 08, 19:49
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hvis denne statistikken og alderen(89 mod) er riktig, så er dette en dyrere kar enn Tarik

Appeareances: Goals:
FK Partizan: 72 27
National A-Team: 1  
U-21: 6 2

Stevan Jovetic er allerede solgt til ACF Fiorentina, og godt er det;)

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 mai 08, 19:40
Endret: 24 mai 08, 20:07
Opprinnelig postet av TurnipZ

Stevan Jovetic er allerede solgt til ACF Fiorentina, og godt er det;)

Se der ja, regnet nok med at den karen lå noen hakk for høyt oppe for ffk, men linket for å vise at det finnes spillere med stort potensiale i ligaer som spilles fortsatt på denne tiden av året. Og så hadde han et artig utseende da...

Kostet forøvrig en del mer enn Tarik er spådd å gjøre, har sett summer som £5mill og 10mill Eu.


MOD: Fjernet en mengde nøstede siteringer. Det er ikke nødvendig å sitere hele tråden


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 24 mai 08, 20:09
Ja det ligger der et sted. Har kun sett 5 mill euro selv, men det høres i minste laget ut.

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 mai 08, 20:59
Gardar og Tarik har vært tippeligaens beste spisspar så langt i sesongen, så jeg antar det er en evt erstatter for Tarik man ser etter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 08, 21:06

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Gardar og Tarik har vært tippeligaens beste spisspar så langt i sesongen, så jeg antar det er en evt erstatter for Tarik man ser etter.

Vil tro Nannskog/Gunnarsson skulle hatt noe å si på det. Met er ingen tvil om at Tarik/Gardar har levert varene. Hadde Tarik hatt en partner som Nannskog har i Gunnarsson tror jeg vi kunne hatt noe å gjøre i gullkampen for alvor.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 mai 08, 21:19
Opprinnelig postet av Supreme NTM

 

Vil tro Nannskog/Gunnarsson skulle hatt noe å si på det. Met er ingen tvil om at Tarik/Gardar har levert varene. Hadde Tarik hatt en partner som Nannskog har i Gunnarsson tror jeg vi kunne hatt noe å gjøre i gullkampen for alvor.

Nannskog/Gunnarson har tilsammen 11 målpoeng så langt. Gardar /Tarik har 12. I tillegg har Tegstrøm, også som spiss hatt 3 poeng(Faktisk ganske effektivt med tanke på spilletid).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 mai 08, 21:32
Gardar kommer som et skudd sammen med Tegan. En omgang hver med Tarek i hele kampen. Spar penger. Vi har tid til å vente med gullet til neste.år. Spøk fra en som godt igang med 63 årsdagen i morra. Måtte bare innom for å sjekke konkurransene. Og det var jo blitt bedre. -----------------------------

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 mai 08, 21:48
1947 modellen blir jo 1945 modell da

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 mai 08, 21:51
Bjørn Runstrøm er en av 8 spillere som er frigitt av Fulham idag, vet ikke om han er ønsket videre i Kaiserslautern (vært der på lån) han har vel ikke vært fast på laget der. Hørt rykter om at svenske agenter har tippet at han kommer tilbake til Sverige. Hadde jo vært et scoop om han kunne bli lokket til FFK istedet. Synspunkter anyone?

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 mai 08, 22:49
Opprinnelig postet av TheDude
Bjørn Runstrøm er en av 8 spillere som er frigitt av Fulham idag, vet ikke om han er ønsket videre i Kaiserslautern (vært der på lån) han har vel ikke vært fast på laget der. Hørt rykter om at svenske agenter har tippet at han kommer tilbake til Sverige. Hadde jo vært et scoop om han kunne bli lokket til FFK istedet. Synspunkter anyone?


Ikke et dumt tips, men jeg tviler. Bajen-fansen har så vidt jeg vet startet en underskriftskampanje for å få Runström tilbake til Søder, men hvem vet, kanskje han blir å se i rødhvit om ikke lenge?

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24