Husk meg
Brukernavn
Passord

Har blinket ut utenlandsk måltyv

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 jun 08, 21:39

Jeg husker for noen få år siden, når Fredrikstad Blad kjørte opp hysteriet og ryktene til de grader, med at : "En toppspiss fra en Europeisk toppliga er på vei til FFK, navnet slippes ikke ennå" osv.osv..., ryktene gikk på Henke Larsson osv.
Og så skuffet vi ble når det kom en ukjent ungarer ved navn Toth, vi hadde aldri hørt om ham før, og det vi husker ham for er kun håndballscoringen mot Molde.

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 jun 08, 22:54
Opprinnelig postet av Willy Renè

Jeg husker for noen få år siden, når Fredrikstad Blad kjørte opp hysteriet og ryktene til de grader, med at : "En toppspiss fra en Europeisk toppliga er på vei til FFK, navnet slippes ikke ennå" osv.osv..., ryktene gikk på Henke Larsson osv.
Og så skuffet vi ble når det kom en ukjent ungarer ved navn Toth, vi hadde aldri hørt om ham før, og det vi husker ham for er kun håndballscoringen mot Molde.


Snakk for deg sjøl. Jeg vil huske Toth for mye annet enn håndballmålet hans. En herligere spillestil som spiss skal du også lete lenge etter selv om det var helt rett å kvitte seg med han.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 jun 08, 23:29
Endret: 09 jun 08, 23:35
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Snakk for deg sjøl. Jeg vil huske Toth for mye annet enn håndballmålet hans. En herligere spillestil som spiss skal du også lete lenge etter selv om det var helt rett å kvitte seg med han.


Er det ikke det jeg gjorde da, snakket for meg sjøl ? Skjønner ikke hvorfor du blir så sur når jeg gjør akkurat det du sier. Hvis du mener at jeg ikke er berettiget til å komme med min mening, så får det være ditt problem.
Jeg mener at Toth ikke leverte varene. og min mening med mitt innlegg var at man ikke bør vente for mye, den utenlandske måltyven kan være en ny "Toth", jeg forventer meg i alle fall ikke verdensstjerner som tydeligvis andre her inne gjør.

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 jun 08, 00:06
Opprinnelig postet av Willy Renè

Og så skuffet vi ble når det kom en ukjent ungarer ved navn Toth, vi hadde aldri hørt om ham før, og det vi husker ham for er kun håndballscoringen mot Molde.



vi vi vi

dette er vel ikke å snakke for seg selv er det vel? men samma det egentlig...
Det jeg husker best med Toth er innstillinga. Når alle andre stod stille beina han femti meter for å gjøre seg fri ved et innkast osv. osv. Ingen god spiller i TL-målestokk kanskje, men langt fra det verste som har vært innom de siste årene.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 jun 08, 01:58
Opprinnelig postet av Rey
Eidur Gudjohnsen? Han passer jo perfekt til beskrivelsen din :)
Veldig lite realistisk men det er lov å ha våte drømmer


Hadde det ikke vært for at det er en 78-modell så kunne det jo ha vært en viss flyvende hollender med scoringshumør i EM det var snakk om ;) Spilt i både Nederland, England og Spania han og.

Å ymte om Gudjohnsson til FFK blir litt som da en gjeng var skråsikre på at Allbäck var nær en overgang til FFK. Den gang veddet jeg vel på at jeg skulle svømme Jæren - Hvaler om han dukket opp. Jeg tror jeg står over å si noe lignende nå.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 08, 07:46
Kanskje det er denne spilleren FFK jakter?
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3596081.ece

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 08, 08:56
i så tilfelle har vi ikke mulighet til og tilby det brann kan.

---------------------------

http://keiko99.net


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 jun 08, 09:29
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje det er denne spilleren FFK jakter?
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3596081.ece
Tror det blir Jarko Ulkemæte. Kameraten til Vourinen-Laughing

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 jun 08, 09:34
Opprinnelig postet av Willy Renè
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Snakk for deg sjøl. Jeg vil huske Toth for mye annet enn håndballmålet hans. En herligere spillestil som spiss skal du også lete lenge etter selv om det var helt rett å kvitte seg med han.


Er det ikke det jeg gjorde da, snakket for meg sjøl ? Skjønner ikke hvorfor du blir så sur når jeg gjør akkurat det du sier. Hvis du mener at jeg ikke er berettiget til å komme med min mening, så får det være ditt problem.
Jeg mener at Toth ikke leverte varene. og min mening med mitt innlegg var at man ikke bør vente for mye, den utenlandske måltyven kan være en ny "Toth", jeg forventer meg i alle fall ikke verdensstjerner som tydeligvis andre her inne gjør.

Jeg er hverken sur eller mener at du ikke bør ha en mening. Men "Og så skuffet vi ble når det kom en ukjent ungarer ved navn Toth, vi hadde aldri hørt om ham før, og det vi husker ham for er kun håndballscoringen mot Molde." viser vel heller til at vi alle bare husker ham for det. Og da sier jeg nettopp dét, snakk for deg selv.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 10 jun 08, 09:41
Jeg likte Toth. Har et bilde på veggen av ham der han hopper over Eddie Gustafson og scorer slik at FFK vinner 1-2 på Ullevål. Det husker jeg ham for.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 10 jun 08, 11:08
Men jeg forsto det dit hen at avisene hauset opp hvem som skulle komme slik at vi skulle tro at Henrik Larsson el lign det var snakk om. Toth var en fin fyr som ga alt, men han var ikke en internasjonal stjerne. Hvis vi nå tror at Gudjonson eller Grønskjær skal komme er jeg redd vi blir skuffet igjen.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 jun 08, 12:58
Tror dere virkelig at en internasjonal stjerne vil komme til FFK? Ha litt mer realistiske forvenrninger. Eliteserien i Norge ligger ikke i verdenstoppen!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 jun 08, 16:43
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av Willy Renè
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Snakk for deg sjøl. Jeg vil huske Toth for mye annet enn håndballmålet hans. En herligere spillestil som spiss skal du også lete lenge etter selv om det var helt rett å kvitte seg med han.


Er det ikke det jeg gjorde da, snakket for meg sjøl ? Skjønner ikke hvorfor du blir så sur når jeg gjør akkurat det du sier. Hvis du mener at jeg ikke er berettiget til å komme med min mening, så får det være ditt problem.
Jeg mener at Toth ikke leverte varene. og min mening med mitt innlegg var at man ikke bør vente for mye, den utenlandske måltyven kan være en ny "Toth", jeg forventer meg i alle fall ikke verdensstjerner som tydeligvis andre her inne gjør.

Jeg er hverken sur eller mener at du ikke bør ha en mening. Men "Og så skuffet vi ble når det kom en ukjent ungarer ved navn Toth, vi hadde aldri hørt om ham før, og det vi husker ham for er kun håndballscoringen mot Molde." viser vel heller til at vi alle bare husker ham for det. Og da sier jeg nettopp dét, snakk for deg selv.

Selv om jeg har noen "vi" i innlegget mitt så snakket jeg for meg selv, du bør ikke føle at jeg snakker for deg.
Istedet for å holde på med denne dumme diskusjonen, nesten som å diskutere pavens skjegg, så hadde jeg håpet at folk forstod meningen med innlegget mitt, nemlig at folk er for optimistiske og tror vi får internasjonale stjerner hit, en optimisme som FB var med på å dyrke fram når Toth kom.
Jeg har heller ikke noe i mot Toth som spiller, han produserte noeblant annet en viktig scoring i kvarten mot VIF.
Men han er ikke i FFK lenger, og det er fordi han ikke leverte nok varer.
Forsøk å få med deg hva jeg skriver istedet for å kverulere med detaljer. 

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 10 jun 08, 18:39
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av rødforalltid
Kan si at visst FFK får tak i den spissen jeg har har hørt de har snakket med, da er det en overgang av meget høy internasjonal standard. Mannen har spilt i Engelsk premier leauge. i spansk la liga og nederlandsk æresdivisjon. 

Visst denne overgangen går i orden skal jeg gå på henda fra fredrikstad til gardermoen for å ta han imot.

Kan aldri tenke meg ryktene dine stemmer. Dersom det stemmer at man skulle være interessert i en spiller med en slik CV, så vil det være snakk om en spiss "over the top", da han ellers ikke hadde hatt noen grunn til å komme til FFK og Tippeligaen, og det er ikke det FFK i utgangspunktet ser etter. Klubben ønsker spillere ned videreutviklings- og videresalgspotensial.

FFK har også neppe råd til å verken hente eller lønne en slik spiller.


Sies jo ingenting om hvor mange kamper han har i de forskjellige ligaene, som en annen påpekte her kan dette være en spiller som ikke har klart å spille seg til fast plass på noen av disse lagene.

Jeg vet at det ikke blir Runstrøm, men han er en spiller det ikke er helt utenkelig at ffk kunne lokket hit og hans "Cv" hadde fortalt oss at han har spilt i Serie A, PL og 2.bundesliga og toppnivå i Sverige.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 10 jun 08, 18:52

... men Eidur Gudjohnsen er uansett uaktuell. Wink

Det er jo han "ryktene" dreier seg om nå for tida. Han er dette overgangsvinduets Ahlbäck, Andresen, osv. 

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 10 jun 08, 18:57
Det er jeg helt enig med deg i, Eidur er uten tvil det villeste rykte jeg har hørt, og hvis noen seriøst tror på det heller det mer mot idioti enn optimisme...Wink

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 jun 08, 20:50
Hadde for en gang skyld vært "moro" med mer edruelig rykter.
Virker mange ganger sovner i rus og drømmer seg bort, våkner og klarer ikke skille mellom drøm og virkelighet.
Hei er rett eller er det bare en drøm at Zwart har overtalt Beckham til å bli FFK spillerInnocent

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 11 jun 08, 19:05

Hva med Danijel Ljuboa i Stuttgart?
Han var hvertfall flytta til Stuttgart2, og er en god måltyv.

Var også lånt ut til HSV men de brukte ikke opsjonen på kjøp.

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 jun 08, 20:04
Opprinnelig postet av bazel

Hva med Danijel Ljuboa i Stuttgart?
Han var hvertfall flytta til Stuttgart2, og er en god måltyv.

Var også lånt ut til HSV men de brukte ikke opsjonen på kjøp.

 

Skal vi hente noen fra Stuttgart, så er vel Alexander Farnerud et bedre varp?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jun 08, 10:41
Endret: 12 jun 08, 10:44
Endret av: Patrioten

 

FFK finsikter aktuelle spisskandidater- Vi har ikke funnet den spilleren vi ønsker oss ennå, men det er seks-sju aktuelle kandidater, røper sportslig administrator i FFK, Per-Morten Haugen.

Etter hva http://f-b.no/article/20080612/FFK/448057280/1220  er kjent med, er det mest aktuelt å styrke stallen med en brasiliansk spiss. Aberet i øyeblikket er at det ikke finnes økonomiske muskler for å gjennomføre dette kjøpet.

Har vi ikke et investorpool som skal hjelpe FFK og ikke minst har vi vel Terje Høili som har penger?

De gjør kanskje dette for å få med seg flere aktører?

 

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340