Husk meg
Brukernavn
Passord

Har blinket ut utenlandsk måltyv

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 08, 23:10

Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av TheDude
Bjørn Runstrøm er en av 8 spillere som er frigitt av Fulham idag, vet ikke om han er ønsket videre i Kaiserslautern (vært der på lån) han har vel ikke vært fast på laget der. Hørt rykter om at svenske agenter har tippet at han kommer tilbake til Sverige. Hadde jo vært et scoop om han kunne bli lokket til FFK istedet. Synspunkter anyone?


Ikke et dumt tips, men jeg tviler. Bajen-fansen har så vidt jeg vet startet en underskriftskampanje for å få Runström tilbake til Søder, men hvem vet, kanskje han blir å se i rødhvit om ikke lenge?

Hvis det er kniving om han tror jeg FFK har større økonomiske muskler. Men Runstrøm har jo mye mer følelser for Bajen.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 mai 08, 23:16
Jesper er den eneste FFK foreløpig har snakket med

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 mai 08, 23:26
Endret: 24 mai 08, 23:51
Ja, han har vel et hjerte som banker for hammarby, men da er jo sjansen for at han går til en annen svensk klubb ikke så stor... Vet ikke hvor godt han og Gerrbrandt kjenner hverandre, de spilte i bajen samtidig, ihvertfall et par-tre sesonger.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 mai 08, 00:06

Grønkjær, Rundstrøm og Da Cruz hadde vært en drømmetrio å hentet

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 mai 08, 01:16
Grønnkjær er nyopperert for menisk og det tar endel uker å trene opp, desuten mener jeg at jeg leste et sted at han har scora kun 8 mål på ca 40 kamper. Virker ikke helt som den mannen FFK trenger nå som goalgetter??? Men for all del Grønnkjær er en stor spiller!!!
Jeg stoler helt på Haugen og Grønnis i deres vurderinger, de har foretatt stort sett bare meget vellykkete kjøp (imotsetning til KTE`s internett handling)

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 mai 08, 02:03

[quote=hasse33]Grønnkjær er nyopperert for menisk og det tar endel uker å trene opp, desuten mener jeg at jeg leste et sted at han har scora kun 8 mål på ca 40 kamper. Virker ikke helt som den mannen FFK trenger nå som goalgetter???

 

grønkjaer er hving. ikke spiss. i mangel på typiske krittspillere ville jesper vært et scoop av dimensjoner i tillegg til det åpenbare at han er en klassespiller av internajsonalt snitt. jeg føler ikke at ffk trenger en goalgetter, vi har flere som kan gjøre mål i laget. generelt er det å absolutt måtte ha en såkalt "målgarantist" oppskrytt...og hvor mange lag i Norge har faktisk det? nannskog og helstad...noen fler per dags dato?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 mai 08, 09:40
Opprinnelig postet av dracula
1947 modellen blir jo 1945 modell da
Du har nok rett i det ser du. Jeg bruker 1947modell som nick pga at min første bil i 1963 var en Ford 1947 modell. Og den glemmer jeg aldri, sikkert sammen med flere av begge kjønn.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 mai 08, 10:14

Opprinnelig postet av paco
Jesper er den eneste FFK foreløpig har snakket med

Du og dine påstander. Vi glemmer sjeldent da du kunne garantere at en viss Sjöhage fra Elfsborg var klar for FFK. Sier ikke at du tar feil, men hvor du får ryktene fra eller hvor du evt. leser de kommer sjeldent fram.

Overrask meg gjerne med en kilde!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 25 mai 08, 10:23

Opprinnelig postet av paco
Jesper er den eneste FFK foreløpig har snakket med

...og han spilte seriekamp i Danmark i går. Hmm. Da gjenstår det bare å finne ut om noen i ledelsen har vært på en aldri så liten Danmarkstur i helgen.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mai 08, 10:27
Endret: 25 mai 08, 10:27
Opprinnelig postet av BøgeJon

Opprinnelig postet av paco
Jesper er den eneste FFK foreløpig har snakket med

...og han spilte seriekamp i Danmark i går. Hmm. Da gjenstår det bare å finne ut om noen i ledelsen har vært på en aldri så liten Danmarkstur i helgen.

Har allerede skrevet det et par ganger i tråden at Grønkjær nettopp har operert kneet. Han er ikke spilleklar på ca 4-6 uker og spilte ikke for FCK i går.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 mai 08, 10:58
FFK skulle snart dra å se denne måltyven spille. Ikke mange land som har seriespill i europa nå? Noen som har en oversikt på dette?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mai 08, 11:10

Opprinnelig postet av benksliter`n
FFK skulle snart dra å se denne måltyven spille. Ikke mange land som har seriespill i europa nå? Noen som har en oversikt på dette?

Det spilles en rekke U21-landskamper denne helga. Det er full serierunde i italiensk Serie B i dag, play-off i Serie C, Spansk 2. divisjon har full runde, det er play-off i Belgia, toppdivisjonene i Sverige, Danmark, Finland, Island, Irland... Tsjekkisk 2. divisjon, russisk 1. divisjon, serbisk toppdivisjon... i tillegg spilles det i MLS...


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 mai 08, 11:32
Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av benksliter`n
FFK skulle snart dra å se denne måltyven spille. Ikke mange land som har seriespill i europa nå? Noen som har en oversikt på dette?

Det spilles en rekke U21-landskamper denne helga. Det er full serierunde i italiensk Serie B i dag, play-off i Serie C, Spansk 2. divisjon har full runde, det er play-off i Belgia, toppdivisjonene i Sverige, Danmark, Finland, Island, Irland... Tsjekkisk 2. divisjon, russisk 1. divisjon, serbisk toppdivisjon... i tillegg spilles det i MLS...

Allsvenskan har vel tatt fri frem til 1 Juli? Jeg synes det lukter litt som de er å roter borte i gamle østblokken. De var jo så redde for å røpe hvordan de ble tipset på Wallace

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 25 mai 08, 12:11
Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av benksliter`n
FFK skulle snart dra å se denne måltyven spille. Ikke mange land som har seriespill i europa nå? Noen som har en oversikt på dette?

bla bal...i tillegg spilles det i MLS...

 

Der tenker jeg du er inne på noe

 

Kanskje de har en eller annen middelmådig amerikaner i kikkerten...

 

Hmm, var ikke Bjørn Jensen på tur mot sydlige breddegrader, kan han være betalt av FFK for å speide litt???

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 25 mai 08, 12:26
Nei. en ting er hvertfall sikkert. Bjørn Jensen er IKKE FFKs utsendte speider. Det skulle tatt seg ut!

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 mai 08, 20:25
Endret: 25 mai 08, 20:25
Det er vel ikke noe lure på, det var ikke få sjanser Gardar og Tarik bommet i dag, hadde vi hatt en skikkelig måljuv, hadde vi toppet Tippeligaen i dag med to poeng føre Stabæk, med en kamp mere spilt.

bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 26 mai 08, 14:49

Dorsin er på vei bort fra cluj, kanskje vi skulle tatt oss en titt??

http://fotball.adressa.no/internasjonal/article108700.ece


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 08, 14:58
Opprinnelig postet av bazel

Dorsin er på vei bort fra cluj, kanskje vi skulle tatt oss en titt??

http://fotball.adressa.no/internasjonal/article108700.ece

Hvorfor det ?? Synes ikke han innfridde i RBK heller jeg. Og prisen blir ikke lav heller. Hvorfor skal vi svi av millioner på denne mannen ??


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 mai 08, 19:55
Opprinnelig postet av bazel

Dorsin er på vei bort fra cluj, kanskje vi skulle tatt oss en titt??

http://fotball.adressa.no/internasjonal/article108700.ece

 

Var det ikke måltyv de var ute etter da? Ikke en rundingsbøye til i forsvar...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 mai 08, 21:28
Dorsin er mer enn god nok for FFK.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f