Husk meg
Brukernavn
Passord

Jesper Grønkjær til Fredrikstad?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 22 mai 08, 21:53

Har snappet opp et rykte om at denne karen er linket opp mot FFK. Noen som har noe mer kjøtt på beinet?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 mai 08, 22:07

Kanskje han kommer for å underholde mot Stabæk?

http://www.tryllestav.dk/

Fra spøk til alvor: Det hadde jo vært morsomt med et stort, internasjonalt, navn i FFK-drakt. Men først må vi vel rydde litt før det er plass til noen nye i det hele tatt... Har forøvrig litt vanskelig for å tro at FFK ressurser på dette, men det kan jo være en investor som har lyst til å rykke litt i lommeboka? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 mai 08, 22:08
Har hørt ryktene, men tror overhodet ikke noe på det.

Grønkjær er antakelig den største profilen i SAS-ligaen og spiller for Skandinavias rikeste og mektigste fotballklubb (FCK). Ser ikke bort i fra at han hever ca 10 mill i årslønn der. Gutten har nesten 100 landskamper for Danmark og vært en profil både i Ajax og Chelsea. Jeg har store problemer med å se hvorfor han skulle gå til Fredrikstad (hvis han da ikke har kjæreste herfra?)

Han har for øvrig akkurat gjennomført en operasjon og slitt mye med skader den siste tiden.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mai 08, 22:09
Ja, jeg fikk dette tipset i går, og sjekket litt rundt det. Snakket bl.a. med noen i trenerteamet, og responsen var at man ikke trodde at Grønskjær var på vei.

Det virker rett og slett altfor godt til å være sant. Grønskjær er en av de aller største skandinaviske spillerne de siste ti årene, og har blant annet 50 kamper for Ajax og rundt 100 for Chelsea. Nå for tiden er han i FCK, og tjener nok MANGE millioner der årlig. Han blir nok en nøkkelspiller for dem i Champions League kvalifiserngen.

En spiller av dette kaliberet vil være det største som noensinne har akslet den rødhvite trøya.

Dessverre blir det nok bare en drøm,

... selv om FFK skal på handletur.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 mai 08, 22:17
Har faktisk hørt dette jeg også...Hørte noen som småpratet om det før CL-finalen i går! Spennende, selv om det er som dere sier: det skjer mest sannsynlig ikke..

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 mai 08, 23:21
ille mange som har hørt de ryktene da. jeg hørte det til morran idag.  lurte på å starte en tråd etter jobb. men regna med at det ikke var noe hold i ryktene. merkelig at det er så mange som har hørt de samme ryktene.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 mai 08, 23:45

oioi, artig lesing, men vi kan vel bare drømme!med ham på laget snakker vi topplassering...han vil være FFKs beste spiller i nyere tid, var tross alt mange storheter på eldre fredrikstad utgaver da ffk var norges beste lag.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 22 mai 08, 23:54
I fjor skulle jo både Martin Andresen og trond Sollied til FFK. Mye hold i det......... Rykter er og blir rykter.......

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 mai 08, 00:44
FFK satser på Jesper hvis Tarik forlater klubben

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 mai 08, 00:50

Opprinnelig postet av paco
FFK satser på Jesper hvis Tarik forlater klubben

Tvilsomt, Grønkjær er først og fremst ving, og han kommer helt sikkert til å forlange mer i lønn enn Helstad i Brann. Slik jeg ser det er dette helt urealistisk.


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 23 mai 08, 01:21

Ifølge min danske kompis, har visst Grønkjær hintet om at han snart må gi seg pga av dårlige knær. Mange som tror han snart er ferdig i FCK

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mai 08, 05:49

Kan jo være at FCK ønker å satse på nytt friskt blod, ettersom Grønkjær har vært mye skadet. Kanskje også investorene våres har fått blod på tann etter FFK gode start på sesongen?

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mai 08, 09:24
Hadde vært moro med Grønkjær, men ikke vits hvis han sliter med skader. Uansett så er detta meget tvilsomt, og det blir vel en dyr spiller ettersom han har så mye lønn..

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 23 mai 08, 09:48

Det kan vel tenkes at paco har rett her. Hvis vi får 30 mill eller mer for Tarik, så er det jo rom for å hente en "stjerne".

Klubben har høye målsettinger og da må vi opp i Helstad/Grønkjær-klassen for å være med.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 mai 08, 10:53
Med mindre Grønkjær skal "trappe ned" pga skader kommer ikke han hit.

Hvis Tarik blir solgt for 30mill ser jeg for meg det dekker en treårskontrakt med Grønkjær... i lønn. Tror ikke det er å overdrive.

Fint å være offensive, men det er grenser ......

Hvis jeg derimot skulle bomme totalt ta rjeg selvfølgelig imot en gammel CFC-helt i FFK.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mai 08, 15:13

Opprinnelig postet av bjorn
Med mindre Grønkjær skal "trappe ned" pga skader kommer ikke han hit.

Hvis Tarik blir solgt for 30mill ser jeg for meg det dekker en treårskontrakt med Grønkjær... i lønn. Tror ikke det er å overdrive.

Fint å være offensive, men det er grenser ......

Hvis jeg derimot skulle bomme totalt ta rjeg selvfølgelig imot en gammel CFC-helt i FFK.

Hvis Grønkjær skulle være aktuell for FFK, så er det på bakgrunn at FCK ikke ønsker å satse på han. Ev. han er ikke verdt lønnen han hever. Kan tenke meg han hever en lønn i FCK på 5-10 mill.

FCK har som kjent ikke gjort det så bra denne sesongen. Det er nok flere spillere på vei ut av FCK pga dette faktumet. Er det slik at ikke FCK ønsker å forlenge med Grønkjær, så ser jeg ikke bort fra at han må ta til takke med en lønn på 3-5 mill i en annen Skandinavisk klubb.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 mai 08, 17:20
Vet 100% sikkert at FFK har hatt en samtale med Jesper men hva som ligger i den samtalen er jeg ikke sikker på

gunda

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jan 07
Innlegg: 19

Lagt til: 23 mai 08, 18:25
paco har helt sikkert rett i at FFK har snakket med Jesper. Bare det at i den sammenheng står FFK for Foreningen For Kneskadde

---------------------------

KICK and RUN
(utur)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 mai 08, 21:22
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av bjorn
Med mindre Grønkjær skal "trappe ned" pga skader kommer ikke han hit.

Hvis Tarik blir solgt for 30mill ser jeg for meg det dekker en treårskontrakt med Grønkjær... i lønn. Tror ikke det er å overdrive.

Fint å være offensive, men det er grenser ......

Hvis jeg derimot skulle bomme totalt ta rjeg selvfølgelig imot en gammel CFC-helt i FFK.

Hvis Grønkjær skulle være aktuell for FFK, så er det på bakgrunn at FCK ikke ønsker å satse på han. Ev. han er ikke verdt lønnen han hever. Kan tenke meg han hever en lønn i FCK på 5-10 mill.

FCK har som kjent ikke gjort det så bra denne sesongen. Det er nok flere spillere på vei ut av FCK pga dette faktumet. Er det slik at ikke FCK ønsker å forlenge med Grønkjær, så ser jeg ikke bort fra at han må ta til takke med en lønn på 3-5 mill i en annen Skandinavisk klubb.



Det kan godt være du har rett benksliter`n, men jeg tror rett og slett ikke det er realistisk å få han hit uten å betale dyrt, men jeg er pessimist og tviler stort sett ;)

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 23 mai 08, 21:56
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Ifølge min danske kompis, har visst Grønkjær hintet om at han snart må gi seg pga av dårlige knær. Mange som tror han snart er ferdig i FCK

Synes jeg aner en liten varsellampe blinke langt i det fjerne...

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24