Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik på landslaget

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 mar 12, 13:11

Tarik har bevist mye mer enn Huseskvetten og Henriksen ihvertfall.

4-3-3 med Tarik, Moa, Braathen kunne vært spennende.... 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 01 mar 12, 13:19


Første omgangs angrepspill var en lidelse med 4-meter nord-irland stoppere i ryggen på moa og john arne som måka ballen oppover..

norge må velge en av to :

1) enten så prøver vi og spille inn noen yngre spillere som kan behandle en ball og litt fart i beina (tarik passer utmerket inn) og så får man la de prøve og feile (kombinert med et stramt forsvarsspill og innsats) - da får vi tåle at resultatene blir dårlige - (uten at det sier så mye..)

2) Plukke 11 Flo'er og måke ballen langt pokker i vold hver gang vi ser noe til den..


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 mar 12, 13:22

Helt enig! Første omgang var krise..... Gikk å vaska opp frivillig jeg!
Men samtidig syns jeg det var positivt, håper også Egil ser dette! Da kan det faktisk være mulig at vi kan få noen som har lyst til å komme seg frem i verden får spille.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 mar 12, 13:37

Det som gjør 1omgang så håpløs er jo at Moa ikke er noe oppspillspunkt. Mer kaos med Braaten der oppe. Enig forøvrig: Braaten   Moa   Tarik!


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 26 mai 12, 22:08

Tarik er Norges beste mot England nå etter mitt skjønn. Synes Norge ser bra ut med Braaten Moa og Tarik!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 mai 12, 22:39
Endret: 26 mai 12, 22:43
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Larifari

Tarik er Norges beste mot England nå etter mitt skjønn. Synes Norge ser bra ut med Braaten Moa og Tarik!

Også kåret til banens beste av seerne, med hele 49% av stemmene.

Det er vel liten tvil om at Tarik fortjener mer enn nedrykkshøst i Fredrikstad. Jeg klandrer han i alle fall ikke hvis (når) han går.


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 26 mai 12, 22:44

Enig i det.. Han må selvfølgelig tenke karriere og intekt, men har et svakt tynt lite håpe om at han finner det i sitt rødhvite hjerte å hjelpe oss med å redde plassen i TL før han går! Men det kan man selvfølgelig ikke kreve kreve av ham.. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 mai 12, 23:23

Tarik alene kan ikke redde plassen for oss. Skal vi berge plassen må vi unngå skader og karantener, og samtlige av de etablerte må prestere på sitt beste resten av sesongen. Ikke mye som tyder på at så skjer.

Jeg unner Tarik bedre enn dette og klandrer ham ikke om han forsvinner i løpet av sommeren. Kampen i dag var i hvert fall god reklame for ham, jeg synes utmerkelsen som Norges beste var fullt fortjent.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 27 mai 12, 10:19

Nei, det er det nok ingen som tror, men han hjelper en del.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 mai 12, 11:05


Er enig med Tøfflus, vi rykker ned både med og uten Tarik. Jeg vil ha forståelse for at han vil til en annen klubb, men håper å slippe å se han i Rosenborg.

Hvis noen skal kunne redde oss er det de som kan gi oss bedre rammebetingelsre i forhold til Stadion.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 12, 11:14

Tarik har sagt: det er FFK og kun FFK i norge han vil spille for. Neste klubb er utlandet

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 mai 12, 13:14

Tarik er litt som Huseklepp er for Brann. Helt utenkelig at de to skal spille for en annen klubb i Norge. Utenom hvis et av Laga er i Adecoen da.

For FFK er det aller beste hvis Tarik blir ut sesongen,og drar til utlandet i vintervinduet.

For Tarik: er det best å dra i sommervinduet,sånn at han får vært med på oppkjøringen i en ny klubb før sesongen starter.

Jeg skjønner godt hvis Tarik går i sommer,og ønsker han masse lykke til. Om 5 år,er han tilbake,og avslutter karrieren med 4-6 år i FFKWink


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 mai 12, 15:45

Hvis han skulle gå til for eksempel FC København (tatt helt ut av det blå). Ligger det noen føringer i hvordan FFK velger å selge Tarik da? Med tanke på at FCK kun kanskje er et springbrett videre og at Heerenveen skal ha en solid prosent av et salg, så lønner det seg kanskje at FFK selger utrolig billig og selv får en stor videresalgsprosent om FCK skulle selge han?

Si at han går for 500 000 og FFK får 40 prosent av et videresalg. Er dette stuerent av FFK, eller har Heerenveen sikret seg mot noe slikt?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 mai 12, 17:45

Det blir litt ala Gunnarson saken det kanskje..

Men uansett vil Herenveen ha krav på alle FFK sine videresalgsklausuler Om Herenveen skulle hatt 75% av Tarik, skal de hav dette av de neste 40% også. 

Men oppga FFK prosentene av Tarik da de hentet han hjem igjen? Om ikke det så skal FFK ha penger tilbake derfra igjen. Ganske FOrvirende...

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 jun 12, 18:40
Endret: 02 jun 12, 20:53
Endret av: Knuty

Tarik starter også dagens kamp:

Rune Almenning Jarstein - Espen Ruud, Vadim Demidov, Brede Hangeland, John Arne Riise - Erik Huseklepp, Markus Henriksen, Alexander Tettey, Ruben Yttergård Jenssen, Tarik Elyounoussi - Daniel Braaten.

Edit: Der utlignet han jammen meg helt på slutten også. Moro for Tarik dette, virker som han er ferd med å etablere seg skikkelig på landslaget.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 jun 12, 22:51

Tarik skulle blitt brukt mye mer. Han er utrolig skapende også på landslaget. Det er veldig gøy å se han spille med så lave skuldre på dette nivået!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 01 aug 12, 11:35
Endret: 01 aug 12, 11:35
Endret av: Knuty


Tarik er med i landslagstroppen som spiller treningskamp mot Hellas 15. august. Link.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 aug 12, 21:06

Ser på VGD at Holters mener at Solskjær har snakka Eikrem inn på landslaget. Da har du ikke sett mange Moldekamper i år Holters. Han har vært solid i hele år og fortjente selvsagt plassen.

http://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1727232/tittel/tror-dere-solskjaer-har-klart


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 aug 12, 21:08

Det var jaggu på tide at Wolff Eikrem ble tatt ut på landslaget.

Hvem har pratet Tarik inn på landslaget da? Han er tatt med på gamle landslagsprestasjoner, noe som vel er helt greit. På FFK har han vært rubbish som de sier i Danmark.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 aug 12, 01:57

Tarik har prestert på Landslaget....og da har han IKKE spilt seg ut av laget,slik Drillo tenker. Tarik har vært blant 2 beste i de siste 2 kampene for Norge. Volf EKREIM,er heldigvis med...han blir bedre å bedre,og har utvikla seg masse under Solskjær og de 2 engelskmenne. Jeg tror ikke Solskjær hadde lyktes så godt uten disse engelskmenne.......de 2 kællane er knaongode på treningsfeltet,og står for myyye av framgangen til Molde. Dette betyr igjen,at det å lede et lag på en god måte er TEAMARBEID. F orbilledlig det de gjør i Molde. Bare synd folk i Molde bryr seg...ingen andre . Hadde vi vært i denne situasjoene,kunne vi blitt landets 'kjæledegge'-----'alle' har noe godt å si om FFK.....håper vi en dag kan utnytte dette i markedsøyemed:)



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3