Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik på landslaget

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 05 aug 11, 12:29

Var nok ikke så interessant om du ikke er ute etter ny trallebag.


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 05 aug 11, 13:04

Jo, egentlig er jeg det. :)

Blir bare eldre vet du. :)


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 10 aug 11, 22:14


Herlig innhopp av tarik i dag. Straffe og gult kort på 5 minutter. Klasseopptreden.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 10 aug 11, 22:23

nesten like bra som den særpingen som kom inn og ... nei vent nå litt  

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 aug 11, 22:25

Men liker vi at våre egne spillere filmer, eller i beste fall overdramatiserer veldig for å få straffespark? Jeg liker det ikke.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 10 aug 11, 22:25

Ufin filming på straffa men...


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 10 aug 11, 22:27


Sarpinger har generelt høy klasse. Forstår utfordringen fredrikstad-folk har siden de må slite med og blir påvirket av Fredrikstad Blad og lavmålet der, men jeg har ikke helt gitt dere opp


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 10 aug 11, 22:33

sjalusi kler deg ikke foyn ...

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 aug 11, 22:33
Endret: 10 aug 11, 22:35
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Costanza

Men liker vi at våre egne spillere filmer, eller i beste fall overdramatiserer veldig for å få straffespark? Jeg liker det ikke.

Det liker vi selvsagt ikke.

Tarik oppfattes for lengst av mange som en 'diver', fortjent nok. Håper han legger av seg det snarest, han har talent nok i massevis til å bidra på ærlig vis.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 10 aug 11, 22:36

Opprinnelig postet av lordofwhat

sjalusi kler deg ikke foyn ...

I come in peace.  Må da være mulig å gi en symbolsk rose til et kjempeinnhopp


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 10 aug 11, 22:46
Opprinnelig postet av foyn


Sarpinger har generelt høy klasse

Ha, ha. Dagens. Usikker på om dette er filming eller ikke. Tror de fleste spisser hadde gått ned på denne. Martin Wiig måtte antaglig ha blitt båret ut tilkoblet gassmaske og respirator, og Torres hadde det vel bare vært å bestille gravstein og nekrolog til. Synes imidlertid det ikke er straffe, og det bør vel gå på dommerens kappe. Sarpinger er som Sarpinger værst, og slik vil det alltid være.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 10 aug 11, 22:48
Endret: 10 aug 11, 22:49
Endret av: Fjedjik

Opprinnelig postet av Costanza

Men liker vi at våre egne spillere filmer, eller i beste fall overdramatiserer veldig for å få straffespark? Jeg liker det ikke.

 

Veldig enig. Synes FFK (TFA) bør ta en alvorlig prat med Tarik. En hærlig spiller, men han faller tilstadighet alt for lett. Ønsker at FFk, og FFk s spillere skal fremstå som sportslige..... Liker dette like dårlig som når Toth slo ballen i mål mot Molde for noen år siden

Det er aristokratisk å fremstå sportslig

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 10 aug 11, 22:49

Opprinnelig postet av madserazzi
Opprinnelig postet av foyn


Sarpinger har generelt høy klasse

Ha, ha. Dagens. Usikker på om dette er filming eller ikke. Tror de fleste spisser hadde gått ned på denne. Martin Wiig måtte antaglig ha blitt båret ut tilkoblet gassmaske og respirator, og Torres hadde det vel bare vært å bestille gravstein og nekrolog til. Synes imidlertid det ikke er straffe, og det bør vel gå på dommerens kappe. Sarpinger er som Sarpinger værst, og slik vil det alltid være.

Love will tear us apart..


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 10 aug 11, 23:10

Opprinnelig postet av foyn

Herlig innhopp av tarik i dag. Straffe og gult kort på 5 minutter. Klasseopptreden.

To gule, Einstein.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 10 aug 11, 23:14
Endret: 10 aug 11, 23:16
Endret av: foyn

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av foyn

Herlig innhopp av tarik i dag. Straffe og gult kort på 5 minutter. Klasseopptreden.

To gule, Einstein.

 

Jeg vender det andre kinnet til og vedlegger en flott artikkel fra fredrikstads ledende sportsjournalist Vidar Henriksen

http://www.f-b.no/sport/tarik-fikset-straffe-norge-knuste-tsjekkia-1.6412844


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 10 aug 11, 23:39

Opprinnelig postet av Costanza

Men liker vi at våre egne spillere filmer, eller i beste fall overdramatiserer veldig for å få straffespark? Jeg liker det ikke.

Istemmes...Dette lærer jeg ikke sønnen min. Men jeg lærer ham hva Gamboa gjorde med fingern ute av ledd.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 11 aug 11, 02:10


Mener det er synd dette får mye oppmerksomhet etter svært positive 5 min for Tarik. Jeg frifinner han faktisk i denne situasjonen da jeg syns det ser ut som han kommer ut av balanse i det Cech strekker seg etter ballen. Jeg synes forøvrig det ikke var straffe. Ellers mener jeg Tarik er alt for god til å falle så lett som han gjør i noen situasjoner.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 aug 11, 08:25

Tarik faller lett, men samtidig beskyttes ikke "lette" og tekniske spillere som Tarik tilstrekkelig av dommerne. Tarik har fått et par karameller opp gjennom fordi han står på beina, type den nedsparkingen han fikk i Ålesund endel år tilbake. Mer beskyttelse fra dommerne tror jeg vil gi en mer fair holdning blant de offensive spillerne.

Var uansett utrolig moro på stadion igår, flott stemning blant 12700 tilskuere, og hva jeg vil kalle en perfekt gjennomført kamp. Mtp spillematerialet fikk Norge ut 100% av potensitalet sitt. Samtlige gjorde jobben og vel så det. Tettey danket forhåpentligvis ut BH Riise for all fremtid :) Brenne viser også at han kunne blitt en fantastisk ressurs for FFK igjen, så sant han har en overkommelig lønn og Odd sier takk for sist, og gir ham gratis til oss (ref Andersson).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 11 aug 11, 09:20
Endret: 11 aug 11, 09:22
Endret av: kanogvetalt

Er det å kaste seg unna en takling å filme? Tarik fikk et gult kort på Stadion nå i år, og i samme periode fikk Wolf Eikrem på Molde gult for en tilsvarende situasjon. Begge kastet seg unna en takling, dermed var det ikke kontakt. Ingen av spillerne markerte for at de skulle hatt straffe til dommer. Er dette filming?

 

Sett i sammenheng med at det ofte gis straffe hvis en angripende spiller oppsøker kontakt, og kaster seg.

 

Tsjekkias keeper kaster seg foran Tarik, og om han ikke hadde stupt over keeperen ville han tatt beina hans. Keeper er så vidt nær ballen, men hva så? Han fratar Tarik en målsjanse. Klar straffe.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 aug 11, 09:55

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Tsjekkias keeper kaster seg foran Tarik, og om han ikke hadde stupt over keeperen ville han tatt beina hans. Keeper er så vidt nær ballen, men hva så? Han fratar Tarik en målsjanse. Klar straffe.

På en slowmotion som ble vist på programmet "etter kampen" på TV2 i går kveld vises det tydelig at keeperens arm er i kontakt med Tariks høyre skotupp, og derfor faller han.

Da er straffen klar.

Det irriterer meg grenseløst at så mange fremhever Tarik som usportslig, se f.eks. på VG-forumet i dag. Jeg tror at de fleste av de som slakter ham på denne måten hadde vært lykkelige hvis han hadde blitt kjøpt opp av deres lag.

Tarik faller lett noen ganger ja, og han har også filmet, men det som kjennetegner ham mest er hans meget sympatiske fremtreden og det at han er en meget god fotballspiller.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3