Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Strømsgodset - FFK (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 mai 08, 10:57
Endret: 20 mai 08, 10:57
Opprinnelig postet av marrern
Ellers møter dere ett Godset-lag som har mista formen helt etter en bra sesongstart.


Høres bra ut. Dette blir første test på kunstgress for våres del. Ikke akkurat favorittunderlaget til noen av spillerne. Tror neimen ikke vi har vunnet en eneste Tippeliga-kamp på kunstgress før. Med mindre Glimt hadde kunstgress allerede i 2005 - noe de vel ikke hadde? Uavgjort mot Aafk i fjor er vel det beste resultatet tror jeg.

marrern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 7

Lagt til: 20 mai 08, 11:09

Vi har aldri tapt en hjemmekamp på kunstgress mot naturgresslag, så da får vi se :-)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 20 mai 08, 12:06
Opprinnelig postet av marrern

Vi har aldri tapt en hjemmekamp på kunstgress mot naturgresslag, så da får vi se :-)

 Velkommen til forumet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 mai 08, 12:26
Opprinnelig postet av marrern

Nordkvelle er suspendert pga gule kort, så da blir det sannsynligvis inn med Ousman.

Forøvrig alltid moro med Plankehaugen, dere kommer med mye folk, men prøv å varier synginga litt mer enn hva dere gjorde i fjor (en sang i hele 1. omgang)!

 

pådro nordkvelle seg gult mot kamma?fikk ikke med meg det...nyan en brukbar spiller, langt bedre en owesuma eller hva han het som spilte igår.

 

satt på spillerbussen med zoran i spissen som bestemte at vi skulle synge 1 sang gjennom hele omgangen - samme sang vi hadde sunget hele veien fra fredrikstad til drammen. kan tro folk var slitne i både hode og hals ved pause!!

 

videre tror jeg dette blir en vanskelig kamp, frykter andersson som heldigvis dog er langt unna gammel storform. tror piiroja og gerrbrand tar seg av david nielsen. viktig at wehrman tar pasningslegger winsnes ut av kampen. forsvaret til godset ser sterkt ut, riddez en solid forsterkning for dere. og hvis espen johnsen har dagen kan det bli vanskelig for ffk...frykter tap, tror på U. tarik muligens sliten etter U-21kampen som spilles ikveld mot hardttaklende skottland. samt frykter jeg dødballene, hvor dere har IAO, andersen, aas, nielsen bl.a.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


marrern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 7

Lagt til: 20 mai 08, 14:04

Mulig jeg bommer litt med gult på Nordkvelle. Må sjekke det ut. Tror uansett han har godt av en kamp på benken, startet sesongen meget bra, men har stagnert litt.

Andersson begynner å vise glimt av gammel form, man kan jo håpe  at målet hans i går var det som skulle til for at det løsner ordentlig!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 mai 08, 12:50
Jeg har ikke vært på Marienlyst siden cupkampen i 2003(?). Hvordan fungerer billettsystemet der borte? Kjøpe ved inngangen?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 22 mai 08, 13:27
Skal du stå på (det forferdelige) bortefeltet så kjøper du ved inngangen i følge Plankehaugen.
Hvordan det er på sittetribunene aner ihvertfall ikke jeg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 mai 08, 16:33

er det noen som vet åssen det er på sittetribunen med billetter?

står alltid sammen med haugen. men jeg gjør ikke det en gang til mot godset. ihvertfall ikke før de ordner bedre plasser til oss.


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 22 mai 08, 19:31
Endret: 22 mai 08, 19:33
Kommer det mye fredrikstadfolk på søndag? Er det satt opp mange busser? Vi må støtte guttane nå! Hadde vært utrolig digg med tabelltopp. Godset er et lag vi må slå på bortebane om vi skal holde oss i toppen.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 22 mai 08, 20:27
felt h er der bortesupportere som vil sitte blir plassert. mye ledig på godset sin hjemmeside på dette feltet.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 mai 08, 00:27

Opprinnelig postet av Rey
Skal du stå på (det forferdelige) bortefeltet så kjøper du ved inngangen i følge Plankehaugen.
Hvordan det er på sittetribunene aner ihvertfall ikke jeg.

En kompis av meg fikk beskjed om å ikke ta på seg FFK-effekter på sittetribunen. Ble ringt opp etter å ha bestilt billett på billettservice(?). Man får heller gjemme skjerfet under t-skjorta, og ta det frem inne på stadion.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 23 mai 08, 11:23
Fra Godset sine sider:

Opprinnelig postet av Godset

Uorganiserte bortesupportere som ønsker å sitte, bes kjøpe på Felt H - Drammens Tidende Tribunen.
Dersom du er kledd i bortesupporterutstyr og har kjøpt billett på annet felt på Drammens Tidende-tribunen vil du bli henvist til felt H eller til Klokkesvingen!


Så lenge du da er i klokkesvingen eller felt H så skulle det vel ikke være noe problem å være kledd i rødt tenker jeg :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 23 mai 08, 11:43

Jepp, antar det blir felt H her. Stabæk og Godset er vel de laga i TL som har hjemmebanene med de mest elendige forholda for bortesupporterne?

 

---------------------------

Osloaristokrat


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 mai 08, 12:34
Opprinnelig postet av mygg

Jepp, antar det blir felt H her. Stabæk og Godset er vel de laga i TL som har hjemmebanene med de mest elendige forholda for bortesupporterne?

 



Er ikke stort å skryte av oppe i Tromsø heller!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 mai 08, 19:07

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 08, 09:55

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 08, 16:56

Opprinnelig postet av keiko99
Fotballmagasinet før Godset-FFK

Den der linken funker ikke Keiko...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 08, 16:57
Opprinnelig postet av mygg

Jepp, antar det blir felt H her. Stabæk og Godset er vel de laga i TL som har hjemmebanene med de mest elendige forholda for bortesupporterne?

 

Ham Kam var jo også en av verstingene, men det ser jo ut som om de har fått opp en skikkelig tribune nå.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 mai 08, 15:47

Et lite utdrag fra godsetunionens forum:

<< Vi spiller mot et kjedelig, historieløst møkkalag fra en drittby vi likegodt kan avstå til svenskene. De er høyt oppe etter en god innledning på sesongen og storseier mot tante Gerd, og det er på tide å få de ned på jorda igjen. Av personlige årsaker er dette en av de viktigste kampene i år for meg. Ble ikke mindre tent av å lese litt på www.ffksupporter.net. >>

Morsom lesning. Også gledelig at forhåndsrapporten klarte å irritere denne debattanten  Nå gleder jeg meg skikkelig til kamp, men er veldig spent. Jeg liker ikke oppgjør som TIL - FFK og SIF - FFK, oppgjør der historien taler mot oss. Men den har vi som kjent blitt enige om å glemme i dag så nok om den.

Tipper 0 - 2 til FFK. Mål av Tarik og Diego.

Dette er en überviktig kamp for godset. I neste runde møter de Aafk på colour line, som er desperate etter kanskje 4 strake tap. Og i siste TL-kamp før sommerpausen møter de Stabaek som ikke kan regne med poeng mot. Deilig å kunne straffe et lag som i Osloregionen har prestert å legge kunstgress.


---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 mai 08, 15:56

har noe så sjeldent som troa på 3poeng på bortebane! viktig at vi er på riktig tenningsnivå, guttane må løpe for hverandre, det her blir en krig. viktig at pac og wallace stopper henholdsvis andersson og ohr - og akkurat der ligger nøkkelen til suksess for ffk. skal innrømme at pac vs andersson og wallace vs ohr er mindre betryggende, to raske tekniske krittspillere mot våre to best offensivt sidebacker...håper wehrmann og gashi, samt stopperne sideforskyver slik at vi har backup til enhver tid bak backen(så og si). den sentrale midtbanen vinner vi lett med gashi & wehrman vs nyan & winnsnes. forsvaret til godset skal også være mulige å utfordre, hva johnsen bakerst i mål presterer er uvist - alt fra matchvinner til klovn. framme tar piiroja og gerrbrand seg greit av nordkvelle og nielsen, nielsen er avhengig av innlegg fra kantene - ergo pri 1 idag: stoppe andersson og ohr!!!

 

tips: 1-2. ffk slipper nesten alltid inn mål, tipper de scorer på dødball ved andersen, vi scorer ved tarik og gardar.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3