Husk meg
Brukernavn
Passord

Nei til sangen "Fredrikstad, alkohol og kvinner"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 19 mai 08, 23:53
Enig der Jonek ,
hva er i veien med folk egentlig lurer jeg på ? er vell ikke farlig å synge om alkohol å kvinner ?  finn på noe bedre å klage om da 

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 08, 00:56

Når vi var på Nybergsund i 2 div. sang vi denne:

Har du æljesperm i munn, holder du med Nybergsund

Har du øl og er glad holder du med Fredrikstad

Sånn som det er blitt nå, så hadde det vært omtrent utestengelse ved sånt sangreportear.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 mai 08, 04:02
Ja, for det er nemlig ikke alle fra Nybergsund som liker å suge elger... Bu huu...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 20 mai 08, 09:52

Hehe, og mot stabæk 2 i andre div:

Har du sex med Toppen Bech, holder du med staaaabæk

har du øl og er gla holder du med Fredrikstad!!`

Mye rart en skal bry seg med...

---------------------------

heia heia...


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 20 mai 08, 10:06
Hva er egentlig kvinnediskriminerende ved å synge at man elsker kvinner ?

Sangen er enkel, ja...og ikke spesiellt fin...men du skal være rimelig mørkerødstrømpe for
å føle seg diskriminert av at ph synger at de elsker kvinner.....

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 mai 08, 10:10
Men jeg kan godt skjønne at kvinnene i plankehaugen ikke har lyst å synge den sangen selv.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 20 mai 08, 10:17
Det kan jeg også skjønne...men derfra til kvinnediskriminering er det ett godt stykke....

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 mai 08, 10:24
Nei la alle sanger bli godkjent av sosalistene, rødstrømpene og kirken før de kan synges slik at absolutt ingen kan på noen måte føle seg støtt. Når det skal så lite til før det er kvinnediskriminerende, politisk ukorrekt eller oppfordring til å missbruke alkohol skal jeg like å høre hva slags sanger som heretter kan synges.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 mai 08, 10:41
Endret: 20 mai 08, 10:41

Herregud folkens. Fotball skal jo være harry! Gi meg mere øl!  Er faen meg mange klovner her inne på forumet ass.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 20 mai 08, 11:05
Har vi sunget denne sangen de siste årene da? Jeg kan ikke si at jeg har hørt sangen engang, siden jeg ble medlem av PH i 2004.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 08, 12:02

Opprinnelig postet av Scout
Har vi sunget denne sangen de siste årene da? Jeg kan ikke si at jeg har hørt sangen engang, siden jeg ble medlem av PH i 2004.

PH starta ikke opp i 2004 are så det er sagt. Vi har mange sanger fra før den tiden også, bare at de begynner å gå i glemmeboka. Jeg synes mange på PH-feltet begynner å bli utrolig hårsåre. Tåler ikke en dæv skitt.

Når vi sang disse sangene i 2 div. hadde vi med mora og bestemora( avdød, men den gang rundt 70 år ) til Lars Petter Hansen + Ingrid og Kåre Sørensen, og ingen av disse tok på vei når vi sang disse grove. Tok det bare med  et smil. Kan man ikke bare gjøre det nå også da ??


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 mai 08, 18:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Når vi var på Nybergsund i 2 div. sang vi denne:

Har du æljesperm i munn, holder du med Nybergsund

Har du øl og er glad holder du med Fredrikstad

Sånn som det er blitt nå, så hadde det vært omtrent utestengelse ved sånt sangreportear.

Kjenner du Lolita Rask?

Ho har fitta full av mask.

Sist ho gjorde ræva rein,

fant ho en ballestein

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 mai 08, 16:45
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Fordi:

1: Kvinnediskriminerende
2: Laget av menn, for menn og plankehaugen har en stor andel kvinner
3. Det er ikke alle som drikker alkohol


Haha! Jeg klarer ikke å la være å kommentere denne, dette er god komikk! Hvor tar du det fra?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 mai 08, 18:58
Det ryktes at forkvinnen i Kvinnegruppa Ottar avdeling Fredrikstad har vært på ferde. Det er hvertfall lett å blingse...

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 22 mai 08, 19:27

Ottar finnes ikke i Fredrikstad, så det kan umulig være dem. Tror ikke Fredrikstad, alkohol og kvinner opprører noen kvinnesakskvinner. Noen synes kanskje den er teit, men det er så mye som er teit er her i verden, så en sånn liten sangsnutt er ikke noe å bry seg om.

Vi kan jo lage en for damene: Alt jeg bryr meg om i livet er Fredrikstad, alkohol og menn. Gir meg mange gleder, men koster mye spenn.

Men Lolita sangen er bare vulgær og gjør meg kvalm.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 mai 08, 21:23

Nå synes jeg debatten her inne begynner å bli latterlig. Det er noen som klarer å lage noe ut av at sangene våre er diskriminerende.

Det som er det aller verste i vår joviale supporter forening, er det at vi synger patriotiske sanger om vår by og vår klubb!

Tenk å synge fram FFK, når det er Ålesund folk på kampen. Vi kunne jo ha hjulpet dem fram litt også, da hadde vi vunnet fair play prisen! og det er jo hele meningen med å være en supporterklubb!

GOD BEDRING!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 24 mai 08, 15:04

Driter i den sangen, er jo bare patetisk De som synger den får seg tydeligvis ikke noe. Jeg synger ikke om menn når jeg er på fotballkamp, men er ikke en sak å hisse seg oppover. Hvis man skal kommentere tekstene på alle sangene vi synger er det vel mye som kan være diskutabelt.

Syns ikke det er en bra sang, men de som vil synge den, værsågod! Bare vær harry:)

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 mai 08, 17:41
Opprinnelig postet av Jonek

Nå er det mye rare innlegg her. Skal jeg begynne å pipe når det kommer sanger som jeg ikke liker?

Jeg synger så høy jeg kan på de sangene jeg ikke liker, fordi jeg liker FFK.

FULL SKJERPINGS !

 

De virkelig rare innlegga, står på tribunerapporten til brigaderødhvit.

 

Sitat fra BRH`s tribunerapport"

En av BRHs uoffisielle sanger blir også dratt i gang, og teksten var en smule for kontroversiell for majoriteten av Plankehaugen. Dette kommer vi tilbake til.

I etterkant av kampen har de sterke meningene på FFKsupporter.nets supporterforum herjet som vanlig. Det siste på den fronten er tråden ”Nei til sangen Fredrikstad, alkohol og kvinner”. Innlegget som BRH først trodde var ment som en dårlig spøk skrevet av en fyr som var høy på sterke sentralstimulerende, viste seg å være skrevet i en fullt edruelig tilstand. Om det er Kvinnegruppa Ottars lokallagsleder i Fredrikstad som har skrevet det vites ikke, men det ryktes at personen skal ha visse ansiktslikheter med det kvinnelige kjønn. Moralen er vel at visse personer kun kan reddes fra seg selv ved et eventuelt lobotomisk inngrep.


Alt for Fredrikstad!

21/05/08
Redaksjonen
"Sitat slutt

Altså er Gressvikslampen, Keiko99 og den alternative supporteren scpha84,majoriteten av PH. Da kan jeg forstå bedre, att de ser sin egen "styrke" på 14 gutter, som en formidabel ,stor og dominerende gjeng.

Alle som ikke er avhenging av briller, ser nok annerledes på det.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 24 mai 08, 17:47

 

Drit i dra inn meg i dette. Har aldri sagt at denne sangen er kvinnediskriminerende. Gidder ikke hisse meg opp av en harry uofisiell sang, så sjekk fakta før du uttaler deg lille stjernengutt

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 mai 08, 18:05
Endret: 24 mai 08, 18:18
Opprinnelig postet av schpa84

 

Drit i dra inn meg i dette. Har aldri sagt at denne sangen er kvinnediskriminerende. Gidder ikke hisse meg opp av en harry uofisiell sang, så sjekk fakta før du uttaler deg lille stjernengutt


 

Det er fakta det søte lille scpha. Gressvikslampen synes den er diskriminerende, Keiko støtter det, og du synes den er harry.

Utifra dette,konkluderer brigaden med, att sangen er for kontroversiell for MAJORITETEN av PH.

Lillebroren din synes sangen er glimrende forresten.

Jeg lurer ellers på, om det ikke er fryktelig vondt å være så hissig hele tiden?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3