Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg synes Brigade Rød-Hvit var bra i kveld

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 mai 08, 00:44

Jeg synes at Brigade Rød Hvit og RHE var bra i dag, og synes at det er på sin plass med ros til dem. De drar oss andre med på sang osv.

Det fungerer bra med at dere står øverst, for lyden bærer nedover tribunen.

Glenn blir også bedre og bedre. Utfordringen vår er å få med de som sitter på vår tribune, på stå og hoppe sanger....

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


fanatic_so_what

Knøttespiller

Ble medlem: 26 aug 07
Innlegg: 44

Lagt til: 17 mai 08, 00:50
Helt enig!


..og litt av en utfordring. Tror ikke man skal ha så store forhåpninger. Kanskje forsøke å presse et par sanger inn i huet på folk og la det være m det.

---------------------------

Respekterer ingen med mer enn 2 foruminnlegg om dagen!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 mai 08, 00:58
Opprinnelig postet av fanatic_so_what
Helt enig!


..og litt av en utfordring. Tror ikke man skal ha så store forhåpninger. Kanskje forsøke å presse et par sanger inn i huet på folk og la det være m det.
Ja dere fungerer brukbart selv om dere aldrig vil bli noe "ny" Plankehaugen,norges beste supporterklubb

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mai 08, 01:01
Endret: 17 mai 08, 01:03
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg synes at Brigade Rød Hvit og RHE var bra i dag, og synes at det er på sin plass med ros til dem. De drar oss andre med på sang osv.

Fra TV-skjermen virket det som om det var liv på stadion i dag, og æres de som æres bør. Ingen lovbrudd dag heller. BRH/RHE bør konsentrere seg om å være et forsangerfelt innenfor reglementet, det vil være det beste for alle parter, og det de har størst potensial som. Det blir aldri enormt liv på stadion uten at man får med seg resten av Plankehaugen og stadion for øvrig, og da er det viktig at man klarer å samarbeide.

Ros til Plankehaugens tifogruppe for tifoen i dag også!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 17 mai 08, 01:07
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av fanatic_so_what
Helt enig!


..og litt av en utfordring. Tror ikke man skal ha så store forhåpninger. Kanskje forsøke å presse et par sanger inn i huet på folk og la det være m det.
Ja dere fungerer brukbart selv om dere aldrig vil bli noe "ny" Plankehaugen,norges beste supporterklubb

Hva er problemet ditt egentlig? Har du virkelig så lite gående i livet ditt? Du kommer med kommentarer tatt ut av ingenting! De har aldri sagt at de skal ble noen ny PH! De er en "utbrytergruppe" som vil gi litt ekstra på kamp! Det er det her som er problemet i Fredrikstad, aldri blir noenting bra nok!

Tilbake til topic:
Hørtes veldig bra ut på radioen idag og! Gleder meg som en unge til å komme tilbake! Først tar vi Drammen, så tar vi Stabæk!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 08, 01:35
Satt helt bortmed Aafk-gjengen omtrent (helt inntil veggen på langsiden). Jeg hørte ikke et pip fra den gjengen under hele matchen! Plankehaugen hørtes godt selv fra motsatt side. Utrolig bra stemning på stadion i dag!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 mai 08, 01:48
Opprinnelig postet av FFK1903
Satt helt bortmed Aafk-gjengen omtrent (helt inntil veggen på langsiden). Jeg hørte ikke et pip fra den gjengen under hele matchen! Plankehaugen hørtes godt selv fra motsatt side. Utrolig bra stemning på stadion i dag!


Noe av det bedre jeg har lest på lenge...

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 mai 08, 01:49
Endret: 17 mai 08, 01:50

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg synes at Brigade Rød Hvit og RHE var bra i dag, og synes at det er på sin plass med ros til dem. De drar oss andre med på sang osv.

Fra TV-skjermen virket det som om det var liv på stadion i dag, og æres de som æres bør. Ingen lovbrudd dag heller. BRH/RHE bør konsentrere seg om å være et forsangerfelt innenfor reglementet, det vil være det beste for alle parter, og det de har størst potensial som. Det blir aldri enormt liv på stadion uten at man får med seg resten av Plankehaugen og stadion for øvrig, og da er det viktig at man klarer å samarbeide.

Ros til Plankehaugens tifogruppe for tifoen i dag også!

Nå må du gi deg Holters, trekke inn ordet "lovbrudd" i denne tråden også. La de roses for det de gjør positivt. Det med lovbrudd tar du i den tråden det debatteres, ikke i denne. Det er å rose ønsket atferd som fører til mer av det vi ønsker oss-et godt supportermiljø rundt FFK.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 mai 08, 01:50
Opprinnelig postet av Jonek

 Utfordringen vår er å få med de som sitter på vår tribune, på stå og hoppe sanger.... 

Mener du kortsida bortsett fra PH-feltet ? for det kommer nok til å bli en nær umulig oppgave pga at de som sitter der har betalt for sitteplasser og vil sitte...

Jeg syns at RHE er er veldig bra tilskudd, noe jeg håper BRH skulle bli i `06... Samkjøringen med RHE og resten av PH kunne bli litt bedre dog. RHE "kupper" ofte/kjører sitt eget løp i forhold til resten av PH. og da blir det ofte 2 sanger som synges samtidig..

 

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 08, 02:07
Opprinnelig postet av bjorn
Noe av det bedre jeg har lest på lenge...


Jeg aner en viss ironi. Jeg kan spørre hvorfor?

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 mai 08, 02:49
Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg syns at RHE er er veldig bra tilskudd, noe jeg håper BRH skulle bli i `06... Samkjøringen med RHE og resten av PH kunne bli litt bedre dog. RHE "kupper" ofte/kjører sitt eget løp i forhold til resten av PH. og da blir det ofte 2 sanger som synges samtidig..

Til din informasjon står RHE og BRH sammen øverst på tribuna, og BRH er dobbelt så mange som RHE.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 mai 08, 03:07
Endret: 17 mai 08, 03:30
Gratulerer Plankehaugen, gratulerer Brigade Rød-Hvit, gratulerer Rød-Hvit Elite, gratulerer hovedtribunen, gratulerer forsangere, gratulerer TIFO-folket, gratulerer speakeren, gratulerer Odd Bøsen. I dag stemte alt. Takk!

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 17 mai 08, 04:43
Herlig stemning i dag!

Og det er lenge siden jeg har sett bølgen på stadion også.. det varmet veldig i hjertet. ;D

Som vanlig; stor takk til BRH & RHE for innsatsen på kamper!

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 mai 08, 10:27
Endret: 17 mai 08, 10:30
kremt, glem det forresten

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 08, 10:56
Opprinnelig postet av bjorn
kremt, glem det forresten


Tror det er like greit :o) Tror nemlig du misforstod. Det var altså Aafk-gjengen jeg ikke hørte noe av - mens jeg hørte stemning fra Plankehaugen hele kampen igjennom.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 mai 08, 11:06
Endret: 17 mai 08, 11:08
Godt mulig, i går var jeg full og i dag er jeg fyllesjuk, like forvirra jeg...



Det var bra i går, men det skulle bare mangle ævv...

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 17 mai 08, 12:15

Er ikke helt fornøyd med stemninga. Felter var bra til tider, men det skal jo bare mangle på 5-0 og 16 mai. Men.... Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan en så stor gjeng indianere kan samle seg på feltet. Til høyre på feltet (sett fra stående plass på feltet) var det bare daukjøtt som omtrent aldri heva stemmen. Så hadde jeg en fyr ved siden av meg som ba meg ikke skrike sånn fordi han fikk vondt i ørene, og når jeg hoppa synes han at han var utsatt for en stor risiko ved å stå ved siden av en som hopper. Han sang ALDRI, ikke en gang, unntatt et par "DOMMERJÆVEL!" og "STRAFFE!". Og mot slutten kosta han på seg et par klapp til ole-ole-ola som fort rant ut i sanda.

Godt og se flaggene bli til nytte, fikk nemlig krampe i fingra etter og ha laga kanskje 1000 av dem.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 mai 08, 14:11
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Er ikke helt fornøyd med stemninga. Felter var bra til tider, men det skal jo bare mangle på 5-0 og 16 mai. Men.... Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan en så stor gjeng indianere kan samle seg på feltet. Til høyre på feltet (sett fra stående plass på feltet) var det bare daukjøtt som omtrent aldri heva stemmen. Så hadde jeg en fyr ved siden av meg som ba meg ikke skrike sånn fordi han fikk vondt i ørene, og når jeg hoppa synes han at han var utsatt for en stor risiko ved å stå ved siden av en som hopper. Han sang ALDRI, ikke en gang, unntatt et par "DOMMERJÆVEL!" og "STRAFFE!". Og mot slutten kosta han på seg et par klapp til ole-ole-ola som fort rant ut i sanda.

Godt og se flaggene bli til nytte, fikk nemlig krampe i fingra etter og ha laga kanskje 1000 av dem.

At du er en av få som klager på livet igår sier litt

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 mai 08, 14:18
veldig enig med supreme her!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 mai 08, 14:35
Opprinnelig postet av Liraren
veldig enig med supreme her!
BRH med sine få individer er helt rå,mens Plankehaugen en av norges største og beste supporter gruppe er helt ræva.Ultras mot Folket hehe


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3