Husk meg
Brukernavn
Passord

Det er bare i Fredikstad....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 16 mai 08, 23:58

....tror jeg.....

...at det kan oppleves som jeg gjorde i dag.

I dag satt jeg sammen med svoger på to av de dårligste plassene på stadio`n. Det klager vi ikke på, for vi var treige med å skaffe billetter. Vi satt på rad 1 ved det venstre cornerflagget til AaFK`s keeper i 1. omgang. Sånn sett fikk vi jo fine plasser, for vi så de tre første målene bedre enn noen andre. Nok om det:

I andre omgang var Kvisvik, Ramberg og Tegstrøm i oppvarming. AaFK hadde dødball på vår banehalvdel, og ei dame ved siden av oss ropte: HANS ERIK, DUKK Æ!! VI SER IKKE!!

Hænsi dukka.

-HÆNSI!!! BE TEGAN OG RAYMOND FLØTTE SEG OG!

Hans Erik Ramberg reiste seg, sa til de og alle tre stilte seg bak dødlinjen. På veien dit sa Kvisvik: Er det ikke bra nok å se på oss asså?

Tror faktisk det bare er i Fredrikstad det går ann. Det hadde ALDRI skjedd i en annen by!

Ikke bra kamp, men fem+ett høydepunkt. Her er vi fra Fredrikstad, enten vi er på banen, varmer opp eller er på tribunen!

 

---------------------------

#18™


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 17 mai 08, 01:11
Fantastisk! Men jeg er ikke helt sikker hvordan jeg mener det enda :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 17 mai 08, 10:29

Mulig jeg brukte litt få smiley`s og forklarte litt tvetydig for deg, men jeg mente altså at episoden var morsom på en positiv måte. De tar seg ikke så selvhøytidlig.

 

---------------------------

#18™


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 17 mai 08, 12:18
Endret: 17 mai 08, 12:18
Hahaha. Genialt. Typisk Raymond-kommentar óg.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24