Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Aalesund (7. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 mai 08, 19:56
Endret: 16 mai 08, 19:56
FFK var veldig effektive i dag.

Moro at Gardar viser seg frem med sine to mål og to målgivende, og deilig at Tarik scorer igjen.

Også moro at Wallace endelig setter en scoring.

Kouadio viste tidvis hvorfor han blir foretrukket fremfor Kvisvik. Morsom spiller.

Deilig med en skikkelig kalasseier.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 08, 19:59

til lemmy siden forrige tråd stengte mitt i innlegget mitt:p

 

http://fotball.bt.no/

 

i høyre kolonne sammendrag av kampen, enjoy mister!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 mai 08, 19:59
Herregud, 8 plussmål på tabellen. Nesten så jeg begynner å grine, aldri sett noe sånt før!

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 mai 08, 19:59

Trygt og godt av Lasse.

Bra forsvar med lite tull..

Moro for Wallace.

Bedre dødballer enn på lenge.

Godt at spissene scorer

En stor kamp av Gardar.

Kouadio imponerer.

Gashi er tilbake i form.

Innbyttere som ikke senker nivået når de kommer inn.

 

Mye positivt her altså..


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 16 mai 08, 20:03
Etter Bergstrøms intervju av Gardar(sson) kan vi slå fast at han må finpusse engelsken sin litt

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 08, 20:05
så målet til barsom nå-herregud for en vakker scoring!!samtlige scoringer er vakre sett bort fra gratisgaven fra lie!!!FLOTT!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 mai 08, 20:09
Dette smakte veldig,VELDIG godt!!! Endelig en overbevisende seier på hjemmebane!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 mai 08, 20:19
Opprinnelig postet av bateman
så målet til barsom nå-herregud for en vakker scoring!!samtlige scoringer er vakre sett bort fra gratisgaven fra lie!!!FLOTT!!!

Det er sånn man skal avslutte en ydmykelse av de store!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mai 08, 21:52

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 08, 22:34

aaah!så usedvanlig stille her inne etter en kamp!folk er kanskje fullt igang med vorspiel og diverse?

 

og ingen kampevaluering og børs fra ffksupporter.net guttane!så ikke kampen selv desverre.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 mai 08, 22:49
Kan ikke annet å si gratulerer med en bra kamp idag, skikkelig artig på stadion og virkelig bra liv på tribunene.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 mai 08, 22:55
Bra kamp,må spesielt dra frem Gardar med fire!!! poeng fantastisk. Kouadio som viser at han kommer til og havne i en mye større liga etter hvert og et ballmottak og teknikk som gleder.Wallace som scorer uten og vise noe mer.Gashi som ser formen.Pac,Gerr og Pir i knallform samt Tarik som våkner etter en meget svak start selv om han havner i skyggen av nevnte Gardar og Barsom med et vakkert mål og stor løpsstyrke

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 08, 23:15
ser at fofana reiser til toulose for å spille for elfenbenkystens ol-lag kommende uke. er han da uaktuell for kampen mot godset i drammen om 9dager?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 16 mai 08, 23:17
fra VGslive oppdateringer:

"  5 - 0 BARSOM. For et mål! Gardarsson helsparker til Barsom, som fra 20 meter titter opp og chipper ballen nydelig over Andreas Lie i AaFK-buret. Dermed står det 5-0 til FFK!"


gardarsson?
hmm...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 mai 08, 00:18

Flott resultat i en kamp hvor FFK i perioder virkelig viste hva som bor i laget.

Spesielt morsomt.

1. Wallace:

Han scoret på ett harlig frispark. Lå en ny dødball inn som ikke Lie klarte og holde, ballen videre til gardar, enkelt 2-0.

Ett mål, en målgivende samt bra jobbing. Gutten vokser.

2: Gardar lykkes med å være på rett plass, ved mål nr 2.

 Eksperderte gjennomspillet til Tarik til 3-0.

Flikka videre ballen til Tarik, 4-0

Hælsparka til Barsom 5-0

Kanskje det skikkelige gjennombruddet.

Håper faktisk at jeg ta tilbake noen ord om han. Tiden vil vise.

3: Endelig etter flere middelskamper og måltørke, Tarik scorer i allefall 1 og gjør en flott prestasjon til 2-0 målet.

 4. Raio konge ifht Aarøy, ikke mange som er det .

Ellers ros til hele gjengen med "Grønis" i spissen.

Ps. Raymond må trolig belage seg på å være innbytter resten av karrieren i FFK, dersom han ikke finner tilbake formen fra glansdagene.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 17 mai 08, 11:30
Opprinnelig postet av dracula

 4. Raio konge ifht Aarøy, ikke mange som er det .

Er det bare jeg som synes Aarøy er fryktelig oppskrytt, også som hodespiller? Han kommer som regel til kort mot gode forsvarsspillere, selv om han er høy som et fyrtårn. Mot Ham-Kam, hvor han scoret tre, kom ett av dem på keepertabbe og de to andre kom etter grove markeringssvikt fra Kamma-forsvaret. Mot en såpass dugelig hodespiller som Raio ble han blek, så også at han tapte et par i lufta mot Pål Andre (som skal ha applaus, bortsett fra situasjonen hvor AaFK hadde stolpeskudd på 3-0 var han veldig bra). Jeg forventet faktisk at Raio skulle ha grei kontroll på Aarøy, og hvordan noen har ment at denne trege, keitete lyktestolpen skulle på landslaget er meg en gåte.

Forøvrig nøt jeg å se samspillet mellom Gardar og Tarik i går. Meget bra, med hver sin frispilling til den andre. Måtte de fortsette sånn resten av sesongen. (Om Tarik blir her ut sesongen, da).

Dog skal vi ikke ta fullstendig av. AaFK var pill råtne i forsvar til tider, husk at de også tapte 4-0 mot Liiin i forrige serierunde. Godset borte blir en helt annen affære. De er mye mer robuste og jeg tipper kampen ikke vil bli veldig forskjellig fra den mot Ham-Kam. Det viktigste våre spillere får med seg fra gårsdagens kamp er selvtillit - som vil komme godt med når vi nå skal ha tre tøffe kamper fram mot EM-pausen (Godset, Stabæk, TIL).

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 mai 08, 12:09

Ikke uenig "Tøfflus" , generelt er Aarøy også etter min mening oppslkrytt.

Likevel har han i hovedsak hatt en brukbar sesong i år, og er tross alt ofte farlig på hodet. ( ikke akkurat med hue)

Mener også at kampen mor "Godset" blir en viktig kamp foran de skikkelige tøffe kampene.  Får FFK med seg selvtillit fra Drammen, kan det også bli kjempemoro mot Stabæk.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mai 08, 12:15
Endret: 17 mai 08, 13:58
Opprinnelig postet av Tøfflus
Opprinnelig postet av dracula
4. Raio konge ifht Aarøy, ikke mange som er det .

Er det bare jeg som synes Aarøy er fryktelig oppskrytt, også som hodespiller? Han kommer som regel til kort mot gode forsvarsspillere, selv om han er høy som et fyrtårn. Mot Ham-Kam, hvor han scoret tre, kom ett av dem på keepertabbe og de to andre kom etter grove markeringssvikt fra Kamma-forsvaret. Mot en såpass dugelig hodespiller som Raio ble han blek, så også at han tapte et par i lufta mot Pål Andre (som skal ha applaus, bortsett fra situasjonen hvor AaFK hadde stolpeskudd på 3-0 var han veldig bra). Jeg forventet faktisk at Raio skulle ha grei kontroll på Aarøy, og hvordan noen har ment at denne trege, keitete lyktestolpen skulle på landslaget er meg en gåte.

Aarøy er en begrenset spiller, og har alltid blitt ansett som middelmådig. Har vel omtrent blitt sett på som Tippeligaens dårligste spiss tidligere, og et typisk eksempel på en spiss som duger i 1. divisjon, men ikke i eliteserien. Likevel har Aarøy utviklet seg de siste årene og han har faktisk blitt bedre med ballen i beina. Men Aarøys fremste styrke er, og har alltid vært, hans enorme spisskompetanse i luftduellene. Et par gode kamper tidlig i sesongen gjorde at Aarøy, som alle andre norske spillere, ble hauset oppe i skyene.

Men faktum er at Piiroja slitt veldig mot Aarøy tidligere, selv om Raio i går rett og slett var helt konge i luftrommet. Det var godt å se.

Generelt kommer jeg i farta på to spillere Piiroja ikke pleier å være så overlegen mot i luftrommet: Nevnte Aarøy og Azar Karadas.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 mai 08, 13:57
Er ikke så mye å skrive nå egentlig.... en helt rå bra kamp!!! Herlig!!!!!!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 mai 08, 02:09

Opprinnelig postet av Pinaasen
fra VGslive oppdateringer:

"  5 - 0 BARSOM. For et mål! Gardarsson helsparker til Barsom, som fra 20 meter titter opp og chipper ballen nydelig over Andreas Lie i AaFK-buret. Dermed står det 5-0 til FFK!"


gardarsson?
hmm...

Har Reka fått jobb i VG Nett tro ? Han har ivertfall sagt det om Gardar ved flere andledninger.

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340