Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Aalesund (7. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 08, 12:34

Opprinnelig postet av paco
Nå ser vel Kouadio ut til og komme i form,Fofana har vel hvert skadet,synes Wallace er brukbar offensivt men mangler helt fart og virker lett og runde

 

Wallace har blitt jævlig mye bedre enn i åpningskampen mot Brann. har fått skikkelig trua på fyren nå!

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 14 mai 08, 12:51
Opprinnelig postet av Husgutt

Wallace har blitt jævlig mye bedre enn i åpningskampen mot Brann. har fått skikkelig trua på fyren nå!

Var han dårlig mot Brann?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 14 mai 08, 13:05
Aalesunds keeper skadet.

---------------------------

Tarik på landslaget!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 08, 13:10
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Husgutt

Wallace har blitt jævlig mye bedre enn i åpningskampen mot Brann. har fått skikkelig trua på fyren nå!

Var han dårlig mot Brann?

Han var katastrofe mot Brann ja..

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 08, 13:14

Opprinnelig postet av MLarsen
Aalesunds keeper skadet.

 

Spiller ingen rolle. De har en god 2 keeper, som vel er foran lasse på u21 landslaget. (husker steike ikke navnet nå. Lie er det vel)

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mai 08, 13:22
Andreas Lie heter han

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 mai 08, 14:28

Opprinnelig postet av MLarsen
Aalesunds keeper skadet.

Jaja, vi husker jo hvordan Andreas Lie spilte på Fredrikstad Stadion i fjor. Han sto som en levende vegg, og forhindret en mye større FFK-seier. Håper ikke han er like "på høgget" i år!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 mai 08, 10:01

ser at ophaug etter all sannsynlighet mister kampen. tror vi kan løse det greit ved PAC, som er en brukbar hback på eget gress, langt sterkere offensivt enn ophaug som trengs mot et aafk som definitivt prioriterer forsvar. eneste minuset her er fraværet av hodestyrke hos pac, uttallige baklengs for ffk siste 3-4 ses etter tapte hodedueller på bakerste(oft ved nevnte pac). derfor viktig at den motsatte sidebacken klarer å stenge av sin mann før han kommer til innlegg mot fyrtårnet aarøy.

 

forøvrig kun han og silva som "skremmer" meg før kampen, det her skal være 3poeng. midtbanen med en gammel og svak utgave av fjørtoft, og 3andre navn som ikke akkurat gjør meg engstelig før kick off. arneng har vist gjort det greit i aafk, men imarra møter han gashi og wehrmann sentralt(-:

 

ellers skal naturligvis gardar inn fra start igjen, koadiou el kvisvik blir hipp som happ, eventuelt kjøre inn ramberg hvis han er 100% igjen. Barsom er selvskreven for øyeblikket. Satser på ketcupeffekten når det kommer til finspill, det er akkurat det fredrikstad er kjent for, og skal være kjent for i framtiden!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 mai 08, 10:03
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av MLarsen
Aalesunds keeper skadet.

Jaja, vi husker jo hvordan Andreas Lie spilte på Fredrikstad Stadion i fjor. Han sto som en levende vegg, og forhindret en mye større FFK-seier. Håper ikke han er like "på høgget" i år!

 

stemmer det, en svært lovende ungkeeper. mulig vi ser ham og staw som landslagskeepere for A-laget om et par år. til denne kampen er det lov å håpe at gutten mangler kamptrening(adin brown har stått til nå i år), og blir satt ut av det enorme trøkke på freksta stadion!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 08, 10:09

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 mai 08, 12:38
Opprinnelig postet av FFK1903

Det står jo en haug med positive ting der, og du trekker frem det ene som er muligens negativt. Da må du vel være enig at du svartmaler analysen? Du skriver at analysen kort fortalt sier at FFK har hatt flaks. Det er ikke kort fortalt hva analysen handler om i det hele tatt. Det står mer positivt der enn negativt om FFK.

Som jeg også skrev. Marginer og flaks trenger ikke være synonymt. FFK kan ha marginene på sin side, selv uten flaks. Flaks er ordet du tolket det som - det er ikke engang nevnt i analysen du linker til.

Nei, tilfeldig at Aafk taper er det neppe. Det røde kortet er nok mye av forklaringen, akkurat som rødt kort var en viktig ingrediens da de vant 5-0 hjemme mot Hamkam.

FFK har møtt tre sterke lag borte, og tre opprykkslag hjemme. Den hele, fulle og rettferdige konklusjonen kommer selvsagt først når alle lag har møtt hverandre. FFK har hatt et relativt lett kampprogram så langt. Bortekamp i Bergen, men der ble det også tap. Å slå Rosenborg på Lerkendal er ikke hva det en gang var, og på Ullevaal mot Lyn er vel nesten som hjemmebane å regne. Likevel, det står respekt av de resultatene. Å så vidt slå tre av lagene som spilte i Adecco i fjor er vel bare godtjent. Spillemessig har vi ikke prestert som vi pleier. Vi har faktisk spilt bedre på bortebane i år.

FFK har vunnet de tette oppgjørene, Aalesund har ikke vært så mye dårligere spillemessig, selv om poengene ikke har kommet i like stor grad. Og det er vel nettopp det vedkommende skriver også. Forskjellen ligger mer i poengene enn selve spillet.

 

FFK skaper flest sjanser i eliteserien

Dette tyder vel ikke akkurat på at FFK har hadt marginene/flaksen på sin side? Eller hva nå du og store deler av Aalesund velger å kalle det?

FFK fikk også rødt kort i en av hjemmekampene, men kom tilbake med 10 mann og vant. Sterkt sier jeg da. Andre fokuserer på at vi møtte et nyopprykket lag.  

Aafk falt sammen som et korthus når de fikk rødt kort mot lyn og måtte fullføre med 10 mann.

Jeg velger nok fortsatt å se FFK 7 poeng bedre enn Aalesund til nå i Tippeligaen.

Jeg liker ikke at andre lags supportere mener at FFK har 13 (heldige) poeng, og at deres lag skulle hadt flere poeng. Dette har ikke noe med svartmaling å gjøre, men kritikk av en del av innlegget. (som jeg håpet folk forstod)

Jeg har heller ikke sagt noe om at resten av innlegget var dårlig analysert? Resten var jo en grei analyse

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 mai 08, 16:32

 

En liten midtstopperkrise i AaFK foran 16. mai-kampen mot Fredrikstad i morgen ser ut til å være avverget. I går gjennomførte nemlig Haraldur Gudmundsson en full treningsøkt.

fotball.smp.no/eliteserien/article107671.ece


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 mai 08, 21:39
FFK har skapt mye sjanser i år. Tidligere har det vært nødvendig med effektivitet for å snake poeng, mens i år har det vært tettere bakover, og dermed trengs ikke like mange mål. Hvis vi ser på hjemmekampene så har vi produsert masse halvsjanser. Hvis de settes så kan det bli moro!

Satser på seier i morgen. Blir min første kamp for sesongen. Setter meg i bilen etter jobb i morgen med ett mål for øyet. Kamp og 3 poeng!

---------------------------

Fredd


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 15 mai 08, 22:03
kanskje litt på kanten av topic... men mangler billett og må se kamp på pub.... noen som vet om puber i Oslo som viser kampen?

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 mai 08, 22:30
Trenger 2 billetter. Helst på en av langsidene. Kontakt meg på PM.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mai 08, 06:38
Fortsatt ledige billetter www.billettservice.no/html/venue.htmI

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 mai 08, 11:09
Ønsker 2 billetter PM meg.. før kl 1400

Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 16 mai 08, 11:19

Hehe... Skal ha med meg to amerikanere på kamp etterpå, skal til og med sitte på hovedtribunen !?! Give us hell folkens !!!

mr. Glitter

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 16 mai 08, 11:29
Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Hehe... Skal ha med meg to amerikanere på kamp etterpå, skal til og med sitte på hovedtribunen !?! Give us hell folkens !!!

mr. Glitter

Da får de se landsmannen Pat Noonan.fotball.aftenposten.no/eliteserien/article107748.ece

400 millioner fluer kan ikke ha feil, bæsj smaker godt.   Fluer er som sauer går i samla flokk, hvor er rebellene?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 08, 11:55

[quote=Patrioten]Fortsatt ledige billetter www.billettservice.no/html/venue.htmI[/quote]

Hvor da ??



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3