Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbomben under Mysen - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 08, 11:22
Jonek. Du er ute på dypt vann.. har du kjøpt inn båt med motor ????

BRH sang fra i mysen kampen ?????  Nei brukte tromma alt for mye også ødlegget dere alt med Røkbomben så hvorfor du skryter opp ting ja det er ett godt spørsmål

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 mai 08, 11:34

Opprinnelig postet av keiko99
Jonek. Du er ute på dypt vann.. har du kjøpt inn båt med motor ????

BRH sang fra i mysen kampen ?????  Nei brukte tromma alt for mye også ødlegget dere alt med Røkbomben så hvorfor du skryter opp ting ja det er ett godt spørsmål

Sang ikke BRH og RHE bra i Mysen ?? Det er dere andre som ikke sang. Bidra sier jeg bare. Dere  synger knapt på PH-feltet heller.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 mai 08, 11:45
Endret: 22 mai 08, 11:47

Edit: Blås

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 mai 08, 11:52
Opprinnelig postet av Martin_

Edit: Blås

Slukk flammen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 08, 12:18
i mysen kampen brukte dem alt for mye tromme og etter Røkbomen ble folk rundt jævlig irriterte på at den måtte ødlegge dette.

---------------------------

http://keiko99.net


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 mai 08, 12:49

Opprinnelig postet av keiko99
i mysen kampen brukte dem alt for mye tromme og etter Røkbomen ble folk rundt jævlig irriterte på at den måtte ødlegge dette.

Hvorfor bli irritert over noe når du ser FFK? Jeg skammer meg aldri over å støtte FFK, synge for FFK! Hva andre gjør og ikke gjør påvirker ikke min vilje til å synge for FFK! Det er klubben jeg støtter og har gjort i mange år, ikke PH, BRH eller noe annet.

Bruk tromma så mye dere vil, bruk de sangene dere vil, Jeg er med på alt som kan løfte FFK fram på banen. STÅ PÅ!

Det andre irriterer jeg meg ikke over.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 08, 14:13
jeg blir ikk irritert. så tilbake til tråden

---------------------------

http://keiko99.net


ultrasboy87

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 08
Innlegg: 3

Lagt til: 22 mai 08, 17:59
Er alle OK etter den helsefarlige røykbomben?
Svenske tilstander.

---------------------------

-Freedom-


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 22 mai 08, 22:12

I min søken etter info om Jesper Grønkjær fant jeg denne tråden på FCK`s fanforum: sidelinien.dk/forums/showthread.php

Så det er jo tydelig at det også i de "store" klubbene der ute foregår en debatt som kan sammenliknes med den vi har her hjemme (selv om "problemet ikke har kommet så langt i Norge enda...)

Det er også en avstemning på de samme sidene om hvorvidt man er villige til å "angi" medfans som fyrer opp bluss. Det er ikke overraskende et stort flertall for. Med den simple begrunnelse om at det ganske enkelt er forbudt, og at det får negative konsekvenser for klubben.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


un99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 08
Innlegg: 7

Lagt til: 22 mai 08, 22:17
Ikke godt å si. Håper det.

Hørte også at BRH kasta fra seg et bananskall utenfor stadion, heldigvis fikk noen tatt det opp før det gikk skikkelig ille.

---------------------------

Football without ultras is nothing


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 22 mai 08, 22:22
Næmmen. Har ultrasgutta fått seg nye brukernavn!? Så gøy da dere!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


un99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 08
Innlegg: 7

Lagt til: 22 mai 08, 22:28
Opprinnelig postet av BøgeJon

I min søken etter info om Jesper Grønkjær fant jeg denne tråden på FCK`s fanforum: sidelinien.dk/forums/showthread.php

Så det er jo tydelig at det også i de "store" klubbene der ute foregår en debatt som kan sammenliknes med den vi har her hjemme (selv om "problemet ikke har kommet så langt i Norge enda...)



Merk: Dette kommer etter at bluss ble kastet mot andre supportere inne på stadion, forskjellen er stor, veldig stor.

---------------------------

Football without ultras is nothing


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 22 mai 08, 22:39
Opprinnelig postet av un99
Opprinnelig postet av BøgeJon

I min søken etter info om Jesper Grønkjær fant jeg denne tråden på FCK`s fanforum: sidelinien.dk/forums/showthread.php

Så det er jo tydelig at det også i de "store" klubbene der ute foregår en debatt som kan sammenliknes med den vi har her hjemme (selv om "problemet ikke har kommet så langt i Norge enda...)

 



Merk: Dette kommer etter at bluss ble kastet mot andre supportere inne på stadion, forskjellen er stor, veldig stor.

Avstemningen på FCK-fansens forum heter "Ville du udpege en medfan for brug af lys? "

Nesten 70% av fansen sier at det ville de gjort.

Avstemningen går altså ikke på "kast av lys".

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


un99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 08
Innlegg: 7

Lagt til: 22 mai 08, 23:37
Men det går jo faktisk ann å tenke lengre enn nesetippen. Dette kommer etter en kamp hvor bluss ble kastet, så selvsagt er det det som er grunnen til avstemmingen. Hadde ikke blussene blitt kastet, så hadde det ikke vært samme reaksjoner. Det er jo ikke første gangen FCK folk blusser.

---------------------------

Football without ultras is nothing


un99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 08
Innlegg: 7

Lagt til: 22 mai 08, 23:38
Opprinnelig postet av BøgeJon
Næmmen. Har ultrasgutta fått seg nye brukernavn!? Så gøy da dere!


Ikke se på meg iallefall. Har stort sett bare brukt dette forumet for å få litt humor i hverdagen.

---------------------------

Football without ultras is nothing


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 23 mai 08, 00:39

Da kan jeg i tillegg opplyse om at det i Danmark er fullt LOVLIG med røyk-effekter som den snart herostratisk berømte røykbomben fra Mysen stadion!

Bluss er ganske riktig ulovlig også der, men siden det virker som de to blandes sammen her ville jeg bare påpeke dette..

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 23 mai 08, 08:36
Opprinnelig postet av un99
Men det går jo faktisk ann å tenke lengre enn nesetippen.


Ja, ikke sant... For en fantastisk morsom ting å si, med den innstillingen du viser med kommentaren "Hørte også at BRH kasta fra seg et bananskall utenfor stadion, heldigvis fikk noen tatt det opp før det gikk skikkelig ille." Regner med at denne kommer fordi du er rimelig oppgitt over at noen bryr seg om en liten røkbombe...

Poenget med hele saken, og poenget ingen har argumentert mot på en god måte, er at

1. Det er ulovlig
2. Det skader FFKs anseelse
3. Det skader Plankehaugens anseelse
4. Det koster penger i form av bøter, penger som oftest arrangørklubben må ut med

Man risikerer altså å skade klubben man mener å støtte, og som jeg har sagt tidligere; da hjelper det fint lite at man argumenterer med at "jamen, vi sang jo bedre enn alle andre". Hva har det med saken å gjøre? Ja, det er sant at man synger og skaper liv, og all ære for det, men når man på egen hånd klarer å ta oppmerksomheten bort fra dette med å ty til ulovligheter, da hjelper det fint lite.

Ultras-folka er hjertelig velkommen i mine øyne, vi trenger det dere står for når det gjelder sang og tribuneliv. Men klarer dere ikke luke ut det eller de som skader klubben, er dere mindre enn verdiløse, da er dere til skade for klubben og kan holde dere borte.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 23 mai 08, 08:53
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av un99
Men det går jo faktisk ann å tenke lengre enn nesetippen.


Ja, ikke sant... For en fantastisk morsom ting å si, med den innstillingen du viser med kommentaren "Hørte også at BRH kasta fra seg et bananskall utenfor stadion, heldigvis fikk noen tatt det opp før det gikk skikkelig ille." Regner med at denne kommer fordi du er rimelig oppgitt over at noen bryr seg om en liten røkbombe...

Poenget med hele saken, og poenget ingen har argumentert mot på en god måte, er at

1. Det er ulovlig
2. Det skader FFKs anseelse
3. Det skader Plankehaugens anseelse
4. Det koster penger i form av bøter, penger som oftest arrangørklubben må ut med

Man risikerer altså å skade klubben man mener å støtte, og som jeg har sagt tidligere; da hjelper det fint lite at man argumenterer med at "jamen, vi sang jo bedre enn alle andre". Hva har det med saken å gjøre? Ja, det er sant at man synger og skaper liv, og all ære for det, men når man på egen hånd klarer å ta oppmerksomheten bort fra dette med å ty til ulovligheter, da hjelper det fint lite.

Ultras-folka er hjertelig velkommen i mine øyne, vi trenger det dere står for når det gjelder sang og tribuneliv. Men klarer dere ikke luke ut det eller de som skader klubben, er dere mindre enn verdiløse, da er dere til skade for klubben og kan holde dere borte.




Meget bra skrevet, støtter alt sammen

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 23 mai 08, 09:12
Finfin oppsummering

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 23 mai 08, 09:54
Som jeg skulle ha sagt det selv :-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3