Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbomben under Mysen - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 mai 08, 16:46

Er BRH intresert i fotball? supporterne til Dynamo og lign lag blir ofte nevnt når man snakker om tribunekultur innen BRH,er det slik vi vil ha det i norge? vold og bråk er det viktigste der og ikke fotballen.bluss,røykbomber og pyro er forbudt og farlig,I norge så skal det være trygt og gå på kamp både for voksne og barn

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 mai 08, 17:26
Og der har du beviset på intetsigende innlegg! BRH har fortsatt tilgode å vært oppi noe som kalles bråk og vold... Kan du komme med beviser på dette?
Er det ikke trygt for voksne og barn på Fredrikstad Stadion?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mai 08, 00:40
Moderatorhatt:
Plankehaugens innsats mot Aalesund kan diskuteres i egne tråder. Her diskuteres røkbomben i cupens første runde.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 mai 08, 20:51

Opprinnelig postet av bønna
Kall oss gjerne feiginger, men ingen i BRH er interessert i å ta denne diskusjonen videre. Vi har sett hvordan slike diskusjoner har utartet seg og ifølge min krystallkule ender det i mere leven enn nødvendig.

 

Hvorfor svarer dere Keiko på OM da? Jeg kan bare gjette på att tonen ikke er særlig vennlig i disse PM`e?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 mai 08, 23:54
stjernengutt jeg kan si med en gang at en så lenge har dem klart og bevare roen inne i seg, men at dem er feige beviser dem jo med og ikke si noe eller for og få meg til og svare dem på PM. Jeg kan bare si med en gang at om dere i BRH kan gjerne sende meg 100 pm om dere vil, men vise dere røffe nok til og heller komme frem med det dere sier på pm da vel.

Alle her inne vil gjenre bli med på diskuskjonen

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 mai 08, 23:56
Opprinnelig postet av keiko99
stjernengutt jeg kan si med en gang at en så lenge har dem klart og bevare roen inne i seg, men at dem er feige beviser dem jo med og ikke si noe eller for og få meg til og svare dem på PM. Jeg kan bare si med en gang at om dere i BRH kan gjerne sende meg 100 pm om dere vil, men vise dere røffe nok til og heller komme frem med det dere sier på pm da vel.

Alle her inne vil gjenre bli med på diskuskjonen
Tror du BRH bryr seg om FFK og resultatene på banen?

fanatic_so_what

Knøttespiller

Ble medlem: 26 aug 07
Innlegg: 44

Lagt til: 18 mai 08, 00:06
Endret: 18 mai 08, 00:07
Opprinnelig postet av paco
Tror du BRH bryr seg om FFK og resultatene på banen?


Du har i hvertfall gjennom dine innlegg vist hva du bryr deg om. Du er en intrigemaker, som har null interesse i å diskutere noe. Tipper at du jobber "på oppdrag" for noen.

---------------------------

Respekterer ingen med mer enn 2 foruminnlegg om dagen!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mai 08, 00:46

Opprinnelig postet av keiko99
stjernengutt jeg kan si med en gang at en så lenge har dem klart og bevare roen inne i seg, men at dem er feige beviser dem jo med og ikke si noe eller for og få meg til og svare dem på PM. Jeg kan bare si med en gang at om dere i BRH kan gjerne sende meg 100 pm om dere vil, men vise dere røffe nok til og heller komme frem med det dere sier på pm da vel.

Alle her inne vil gjenre bli med på diskuskjonen

Sender dem deg PM eller ikke keiko99 ??


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 mai 08, 10:58
Takker BRH for for en hyggelig prat i går kveld

Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 18 mai 08, 12:10

Til BRH...

Jeg er enig at denne røykbomba i mysen ikke var store greiene og helt sikkert ikke farlig for noen som var i nærheten. Men hvorfor MÅ dere på død og liv fyre opp disse når dere vet det ikke er lov? Det skjønner jeg ikke! Det eneste dette går utover er klubben dere elsker over alt, FFK! Og det vil dere vel ikke..? Dere vil vel nødig være årsaken til at FFK må betale bot pga dere? Hvordan forsvarer dere disse argumentene? For meg virker det helt merkelig. Jeg ville hvertfall aldri gjort noe som gikk utover FFK som klubb på en negativ måte.. Er dette noe dere ønsker? Dere er heldigvis veldig få personer enda, og utgjør ingen som helst problem, enda! At dere påroper dere så utrolig bra tribuneliv fatter jeg heller ikke, ser 5-7 personer som står og hopper litt bakerst på PH feltet, men liv lager dere ikke, dere er for få og for små enda..! Hvis dere ønsker å få med dere fler personer på å hoppe oppe i hjørnet så kan det være en ide og ikke gjøre ting som folk IKKE liker, som feks å tenne røykbomber.  Skjønner at dere ser opp til de store laga som har "gærne" folk rundt seg, men ærlig talt.. her i lille Fredrikstad blir det bare dumt egentlig..dere kommer jo aldri til å klare å bli frykte på noe som helst måte.. Eneste grunn til at folk er i mot dere er vel pga disse røyk bombene deres, noe som ødelegger for FFK og ingen andre!

Ellers hadde det vært helt fantastisk om hele PH hadde vært like gira som dere 6-8 oppe i hjørnet, men jeg er redd vi aldri kommer dit pga at dere gjør dere selv så upoppulære.. Så hvorfor MÅ dere på død og liv tenne opp disse?? Så jævla fett er det ikke å se på liksom...Og hvorfor sladde ansiktene deres på hjemme BRH sin hjemme side? Hva er dere redde for? at foreldra deres skal se at de har en sønn i en ultras gruppe? Det er vel ikke noe farlig det? når dere sier selv at ultras lager positiv tribunekultur...Da burde dere vel stå frem som stolte medlemmer av BRH? Får ikke dette til å virke fornuftig heller jeg...

Men for all del, lykketil videre med målet om å skape bedre tribunekultur.. men glem blussinga a.. det ser bare tåpelig ut! dere er ikke i italia.. dere er i lille Fredrikstad! Også blusser dere på et jodre langt utti Mysen.. at det går an!  er litt Wanna be, takter over det...


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 18 mai 08, 13:11
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av keiko99
stjernengutt jeg kan si med en gang at en så lenge har dem klart og bevare roen inne i seg, men at dem er feige beviser dem jo med og ikke si noe eller for og få meg til og svare dem på PM. Jeg kan bare si med en gang at om dere i BRH kan gjerne sende meg 100 pm om dere vil, men vise dere røffe nok til og heller komme frem med det dere sier på pm da vel.

Alle her inne vil gjenre bli med på diskuskjonen
Tror du BRH bryr seg om FFK og resultatene på banen?


DU har skjønt det PACO,  akkurat sånn er det, de bryr seg jo ikke om ossen det går med FFK,   mest fantastiske innlegget jeg har lest her noen gang

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 mai 08, 13:55
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Snæbbis

Hahaha, nå begynner temaet i denne tråden å minne meg om godfaget organisasjonspsykologi, etter en svingom innen barnepsykologien. Rent akademisk er det blitt.

Vi kan sette dette inn i teorien om forsterkning av atferd ifølge teorier om læring. Mange vil nå gi en negativ forsterkning for å korrigere uønsket adferd (bøter osv.), og potensielt straff. Da må vi også huske å gi positiv forsterkning når det utføres ønsket adferd, (slik som å synge masse og og ta tribunelivet vårt over ordinær høyde), dvs. noen godord, klapp på skuldra osv. og ikke bare massiv kritikk. Kritikken må avveies og være konstruktiv helst, samtidig som man bør oppfordre til å tenke til systemets beste for effektivisering av kreativitet og resursser. Fine greier, problem solved!

Nå må jeg også lese mer til eksamen (som er i morgen, grøss!)

Fornuftige poeng, men du har blandet begrepene rundt forsterkning. Forsterkning er et begrep som omtales når atferd ønskes forsterket. I den sammenheng betyr ikke positiv og negativ det som det betyr i deres allmenne forstand. Negativ forsterkning betyr at noe tas vekk (minus-negativ) for å fremme ønsket atferd. Ved positiv forsterkning tilføres et stimuli for å fremme ønsket atferd

 

Helt riktig Scout. Her forklarer du operativ betinget trening.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mai 08, 14:10
BRH ønsket lenge at FFK skulle ta dem inn i varmen, men når dem gjør som sånt som skjedde i mysen så sier det litt om hva BRH ønsker.  Jeg har savnet at dere som virkelig vil meg noe kommer frem med dette i tråden her.

---------------------------

http://keiko99.net


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 mai 08, 14:11

Opprinnelig postet av keiko99
stjernengutt jeg kan si med en gang at en så lenge har dem klart og bevare roen inne i seg, men at dem er feige beviser dem jo med og ikke si noe eller for og få meg til og svare dem på PM. Jeg kan bare si med en gang at om dere i BRH kan gjerne sende meg 100 pm om dere vil, men vise dere røffe nok til og heller komme frem med det dere sier på pm da vel.

Alle her inne vil gjenre bli med på diskuskjonen

 

Men Keiko, om det er en hyggelig og saklig tone i disse PM`ne de sender deg, vil jeg faktisk gi de kred.Jeg trodde kanskje de kjeftet deg opp og ned, men om så ikke er tilfelle, forstår jeg ikke helt problemet ditt? Er det så ille at de sender deg PM om de ikke vil diskutere dette her?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mai 08, 14:57
stjernengutt: jeg vil dem skal komme med pm meldingene her. Ikke alle er så tøffe og vil delta i tråden og da prøver dem med pm. Det som er sendt til meg burde kommet inn her.

---------------------------

http://keiko99.net


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 mai 08, 15:57
Har sett du og andre har brukt ordet tøff. At de ikke er tøffe nok osv. Hva har det med saken å gjøre? Hva vil du at de skal si? Med den mobben som er på forumet forstår jeg veldig godt at man ikke går ut med noe, for man blir jo ikke møtt med annet enn forakt! De har forsvart seg titt og ofte her inne, og det eneste som skjer er at mobben her inne hauser opp stemninga mer enn den er verdt og det blir stille fra BRH.
Ingen har sagt at de ikke har gjort feil, og ikke kommer til å gjøre det igjen, men ingen kan komme her å si at PH og folk rundt ikke har vært feilfrie tilbake, og det er faktisk noe dere bør tenke på!

Jeg forstår veldig godt hvorfor de holder kjeft her, og det da har prøvd på med deg er å roe ned situasjonen, men det eneste du bidrar med er å eksalere den! Du var den første til å whine om hva som skjedde i Mysen, og det var deg de svarte.... Om DU ikke liker hvilket fora de valgte å svare deg på, tuff luck!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 mai 08, 19:05
Håper at vi slipper å oppleve dette på kamper i Norgepolitiken.dk/fodbold/article510513.ece

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 20 mai 08, 12:00

Ble visst kastet rundt 30 bluss mot Brøndby supporterne, og en 14 åring ble visst skadet og forbrent etter å ha blitt truffet.

Nå får vel visse personer vann på mølla, og mener at blussing etc automatisk fører til katastrofer, brann og store skader

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 mai 08, 12:07
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Nå får vel visse personer vann på mølla, og mener at blussing etc automatisk fører til katastrofer, brann og store skader

Det er vel ikke så mange som har sagt at blussing automatisk fører til katastrofer, brann og store skader. Men det virket vel på enkelte her inne at Bluss var helt føkkings ufarlig. Og det er det ikke. Det kommer an på hvordan det håndteres. Som det meste annet her i verden...

Enkelte er forøvrig i stand til å se at verden inneholder nyanser utover sort og hvit. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 mai 08, 17:40
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Ble visst kastet rundt 30 bluss mot Brøndby supporterne, og en 14 åring ble visst skadet og forbrent etter å ha blitt truffet.

Nå får vel visse personer vann på mølla, og mener at blussing etc automatisk fører til katastrofer, brann og store skader

 

Jeg aner ikke hvorfor, men hver gang jeg leser ett av dine innspill, dukker det gamle utrykket "panne"opp i hodet mitt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24