Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan få bedre tifoer på stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 05 mai 08, 08:46

Ser på kamptråden at gårsdagens tifo var en hyllest til Ringberg. Er`e mulig? Det er sånn at jeg snart begynner å grue meg til tifoene. Blir så flau av dem.

Men hva skal til for at vi blir bedre på dette området? Ser på flere forskjellige tråder at flere synes de beste tifoene er dem som driter ut motstanderne. Det er jeg enig i. Men hvordan skal vi komme dit?

Ja, flere av oss burde stille opp og jobbe i tifo-gruppa. Selv har jeg bedt dem ringe meg når de har jobber å gjøre, ikke bare henge rundt. Men hittil har jeg ikke hørt noe. (Er mye borte pga jobb og verv, så det er vanskelig å binde seg til en dag hver uke. Dessverre) Er det for dårlig fantasi i tifo-gruppa? Jeg har mange ideer, men kan ikke tegne.

Hva med å arangere idedugnadskvelder hvor noen som kan tegne hjelper til med å utforme skisser? Annonsere mer for tifokveldene? Finne en annen dag? Onsdager er en svært populær dag for alle foreninger, aktiviteter osv. Flere forslag til forbedring?

Heldigvis er det ingen gamle FFK - spillere på Aalesund. Håper tifoen som kommer opp 16. ikke gjør meg flau.

 

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 05 mai 08, 09:04
Jeg har et kjempegodt forslag til tifo. Ettersom jeg skal på min første kamp den 16., så synes jeg virkelig at jeg fortjener en flott tifo. F.eks et banner der det står "Vi hyler Fredrikstads største supporter, John Syvertsen. Hyl, hyl!" Det hadde jeg satt stor pris på og på får hånd tak.

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 05 mai 08, 10:40
Plankehaugen hadde utlyst tifo konkuranse til 16 mai kampen . kun et forslag ble mottat . Er det virkelig sånn at det ikke er noen som er intresert i å komme med forslag ? plankehaugen har en mail adresse som er post@plankehaugen.no send alle forslag dere kommer på ditt .. Så har vi tegnere som realiserer ideene .. Roy Nilsen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 mai 08, 11:11
De fleste er visst interessert i å sutre over manglende kreativitet og feil innhold fremfor å bidra...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 05 mai 08, 11:50

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Plankehaugen hadde utlyst tifo konkuranse til 16 mai kampen . kun et forslag ble mottat . Er det virkelig sånn at det ikke er noen som er intresert i å komme med forslag ? plankehaugen har en mail adresse som er post@plankehaugen.no send alle forslag dere kommer på ditt .. Så har vi tegnere som realiserer ideene .. Roy Nilsen

Var ikke klar over at man kunne sende forslag inn på den adressen. Da skal jeg sende de ideene jeg har dit.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 05 mai 08, 12:02

Ja det er bare å sende inn ideer hvis du har noen, kjempe fint hvis folk vil bidra med sin kreativitet. Vi får til det meste!!!

---------------------------

There`s only ONE United


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 05 mai 08, 14:53
Opprinnelig postet av Keano

Ja det er bare å sende inn ideer hvis du har noen, kjempe fint hvis folk vil bidra med sin kreativitet. Vi får til det meste!!!

Lag et flott TIFO der det står FREDRIKSTAD FOTBALL KLUBB ! Det holder i lange baner for meg!

Kanskje 1903 eller Fotball klubben, eller FFK hadde vært bra.

Lag noen som man kan ha med på hver eneste kamp!!! Disse forslagene bør duge.

Om det er noe å skrive om en motstander bør det være dagsakutelt eller noe som har snert i seg, ikke lag noe eller finn på noe uten at det er skikkelig hold i det.

 

16. mai kampen bør stå i FFK`s tegn!

Min mening er å gi FFK all vår oppmerksomhet, ikke Ålesund med "Veivesen drakter". Vi har ingen uoppgjorte ting eller en naturlig fiendskap med dem.

Kjør FFK fra morran til kveld!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 mai 08, 14:57

Hyll Grönhagen, han er jo en genial mann! At man lager banner til Markus Ringberg, er for meg helt greit. Han førte oss jo nesten på egenhånd fra 2.divisjon til Tippeligaen.

Men det som blir helt feil er at vi ikke har noen bannere i tillegg som støtter FFK, og at man har hatt for få bannere for FFK tidligere i sesongen. Såvidt jeg har sett har det ikke vært noen bannere til nevnte Grönhagen, Tarik som er landslagsaktuell, Ramberg som har hatt en kjempestart på sesongen eller lignende..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 05 mai 08, 14:59
Og sånn til info . Tifo skal være hemelige greier så ikke skriv hva man syns det bør være her inne . Det er faktisk folk som spaner og da vet alle det før den store dagen :)

Foresten er det Tifo verksted på stadion kl 18.00 Onsdag og Torsdag  Hvor vi gjør klart til 16 mai kampen
Alle er velkommne .  Store som små . vi skal male litt og vi skal sette sammen noen effekter møt opp ved vip ingangen

Roy Nilsen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 08, 14:59
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Jeg har et kjempegodt forslag til tifo. Ettersom jeg skal på min første kamp den 16., så synes jeg virkelig at jeg fortjener en flott tifo. F.eks et banner der det står "Vi hyler Fredrikstads største supporter, John Syvertsen. Hyl, hyl!" Det hadde jeg satt stor pris på og på får hånd tak.


Greit nok at du er lang som en stukken gris, men jeg skal også på første kamp for sesongen etter syv timer i bilen fra Stavanger. Jeg og fortjener da vitterlig et banner! "Tribunen er ikke det samme uten deg" eller noe hadde jeg satt pris på! :)

Det burde vel ikke være så vanskelig å lage en banner med noe dritt til motstanderlaget, samt en banner som støtter våre egne i tillegg? Det må da være noen kreative som kan komme på noe foran hver kamp?

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 05 mai 08, 15:24
Vel, Roy. jeg skjønner at det skal være hemmelig. Har sendt deg to forslag på eposten din idag. Håper de kan brukes. Eller i hvertfall videreutvikles.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 05 mai 08, 21:04
Opprinnelig postet av Lemmy

Hyll Grönhagen, han er jo en genial mann! At man lager banner til Markus Ringberg, er for meg helt greit. Han førte oss jo nesten på egenhånd fra 2.divisjon til Tippeligaen.

Sikkert rørende for FFK spillerene å se ett banner som hyller en av motstanderene når de kommer på banen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 05 mai 08, 22:01
ja for banner skal være såpass rørende for spillerne at de begynner legge seg ned å gråte og rett og slett ikke orker å spille fotball..

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 mai 08, 18:38
Send det til post@plankehaugen.no og ikke post slike ideer her. Se posten til Roy Nilsen litt lenger opp i tråden...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 06 mai 08, 20:27

Nå er det TIFOkveld både i morgen onsdag og på torsdag. Begge dager klokken 18.00 på stadion. Håper flest mulig dukker opp, er det noen som har gode ideer eller tegninger for hva vi kan jobbe med fremover så er dette er gylden mulighet for å komme med dette.

---------------------------

There`s only ONE United


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 mai 08, 10:06
Opprinnelig postet av Jonek

Lag et flott TIFO der det står FREDRIKSTAD FOTBALL KLUBB ! Det holder i lange baner for meg!

Kanskje 1903 eller Fotball klubben, eller FFK hadde vært bra.

Forhåpentligvis vil det stå henholdsvis "FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB" og "Fotballklubben", i så fall...

---------------------------

Svensk magi!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 10 mai 08, 20:21
En vet aldri! (Takk får alt Markus!)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 mai 08, 20:34
Endret: 10 mai 08, 20:34
Opprinnelig postet av Magnum

Forhåpentligvis vil det stå henholdsvis "FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB" og "Fotballklubben", i så fall...

Hva er  galt med Fred Rik Stad Fåt Ball Klubb?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24