Husk meg
Brukernavn
Passord

1. runde NM: FFK møter Mysen!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 02 mai 08, 17:17
Må si jeg lo godt når jeg leste intervjuet med Mysen kællen. Ble også stolt når han regnet oss som en av de beste i landet. Men som sagt før i tråden her, vi er jo faktisk det nå !!

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 mai 08, 18:17
Opprinnelig postet av Martin
Noen som vet om det blir satt opp busser og om en bare kan kjøpe billetter på mysen?
Ta ikke seieren på forskudd. Glemmer aldri kampen på Bøler. Det ble Mjølner - Bodø/glimt for meg. Det var akkurat det  laget narvikfolk ikke ønsket seg. Det virker som at IMN gjør en grei jobb med de unge på laget og optimismen har kommet til byen. Satser på opprykk til2 div og så gjøre som FFK. Jeg ler meg hjæl

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 08, 20:19

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Martin
Noen som vet om det blir satt opp busser og om en bare kan kjøpe billetter på mysen?
Ta ikke seieren på forskudd. Glemmer aldri kampen på Bøler. Det ble Mjølner - Bodø/glimt for meg. Det var akkurat det  laget narvikfolk ikke ønsket seg. Det virker som at IMN gjør en grei jobb med de unge på laget og optimismen har kommet til byen. Satser på opprykk til2 div og så gjøre som FFK. Jeg ler meg hjæl

Jeg glemmer heller ikke kampen mot Bøler. Rotevatn fikk vel ikke spille en kamp til for FFK etter denne. Utvist som han ble. Vi slet som rakkern for den seieren.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 mai 08, 10:22

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Martin
Noen som vet om det blir satt opp busser og om en bare kan kjøpe billetter på mysen?
Ta ikke seieren på forskudd. Glemmer aldri kampen på Bøler. Det ble Mjølner - Bodø/glimt for meg. Det var akkurat det  laget narvikfolk ikke ønsket seg. Det virker som at IMN gjør en grei jobb med de unge på laget og optimismen har kommet til byen. Satser på opprykk til2 div og så gjøre som FFK. Jeg ler meg hjæl

 

Vel, et lag som ligger i toppen av tippeligaen bør vel ta et 3div lag, men på en annen side burde vi jo tatt Nybergsund i fjor...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 mai 08, 10:52
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Martin
Noen som vet om det blir satt opp busser og om en bare kan kjøpe billetter på mysen?
Ta ikke seieren på forskudd. Glemmer aldri kampen på Bøler. Det ble Mjølner - Bodø/glimt for meg. Det var akkurat det  laget narvikfolk ikke ønsket seg. Det virker som at IMN gjør en grei jobb med de unge på laget og optimismen har kommet til byen. Satser på opprykk til2 div og så gjøre som FFK. Jeg ler meg hjæl

 

Vel, et lag som ligger i toppen av tippeligaen bør vel ta et 3div lag, men på en annen side burde vi jo tatt Nybergsund i fjor...

Bør vinne ja, Bøler var vel i 5.div. den gangen, og vi i 1. tror jeg. Man skal aldri si aldri.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 03 mai 08, 17:08
Endret: 03 mai 08, 17:09
Var vel vårt første år i eliten, og de lå i fjerde. Helt forferdelig kamp, men målet til Bøler fra 70 meter sitter fortsatt i minnet!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 mai 08, 21:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Martin
Noen som vet om det blir satt opp busser og om en bare kan kjøpe billetter på mysen?
Ta ikke seieren på forskudd. Glemmer aldri kampen på Bøler. Det ble Mjølner - Bodø/glimt for meg. Det var akkurat det  laget narvikfolk ikke ønsket seg. Det virker som at IMN gjør en grei jobb med de unge på laget og optimismen har kommet til byen. Satser på opprykk til2 div og så gjøre som FFK. Jeg ler meg hjæl

 

Vel, et lag som ligger i toppen av tippeligaen bør vel ta et 3div lag, men på en annen side burde vi jo tatt Nybergsund i fjor...

Bør vinne ja, Bøler var vel i 5.div. den gangen, og vi i 1. tror jeg. Man skal aldri si aldri.

Vi hadde vel 30-2 i målsjanser, ganske fantastisk å slippe inn 3 mål da. Skuddet fra 70!! meter var jo helt sykt, husker vi ropte "IKKE SKYYYT!!!!!" til backen hver gang han fikk ballen.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 05 mai 08, 00:37
satser på at det blir utsolgt fort til den lille matta i mysen, noen som har noen tanker (Forutenom å ringe ulf berg) om pris/når de blir lagt ut for salg?

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 mai 08, 00:44
Ryktene sier 100 kroner for bussbillett. Annet vet jeg ikke.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mai 08, 13:56
Endret: 05 mai 08, 13:57
Bussbilletter blir lagt ut onsdag i følge Ulf. Spurte ikke om pris. Den gir jeg blaffen i. Om det er 50-100-150 er det samme.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 05 mai 08, 22:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Bussbilletter blir lagt ut onsdag i følge Ulf. Spurte ikke om pris. Den gir jeg blaffen i. Om det er 50-100-150 er det samme.
Jeg tar meg også en tur, men billetten ble 1.800.- tur/retur Oslo, men som du sier  Rune, det driter jeg i.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24