Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte om ny spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 mai 08, 21:49

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av 1947modell
Sats på Trulsen. Se hvor god Tarik er blitt. Det er ihvertfall KTE som skal ha takken for. Han ble satset på og gitt tid.Fri meg fra Bråthen.

Fri deg fra Bråthen? Edit: Ah, Daniel Bråthen... et sekund tenkte jeg på Erik Bråthen.

Det var for øvrig Drillo som innviet Tarik i A-lagstroppen (les her), og tok ham med i den første kamptroppen, men Eggen skal selvsagt ha ros for at han fortsatte å satse på Tarik i ettertid.

Daniel BRAATEN takk.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 mai 08, 21:56

Opprinnelig postet av 1947modell
Fikk akkurat en mail fra Torrevieja ( Start fan og pensjonert oberst ). Alex Valencia tilbake til Norge over sommeren. Tippeligaklubb , muligens Molde. Han er vel over sitt beste eller hva.? Kunne det vært noe for FFK ?  

På sitt beste en klassespiller. Han fyller 29 til høsten, og har flere gode sesonger igjen på toppnivå hvis skadefri. Men jeg tviler fælt på at han får en sesong som 2005 med Start igjen. Hvis prisen/lønnen er lav (tvilsomt,usannsynlig) er det bare å forsøke seg synes jeg.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 08, 22:27

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg tror FFK har nok av spillere i stallen på dette nivået. Noe storscorer er han heller ikke. med 6 mål i 2007 og 2006, samt 2 mål i 2005. Lukter vel heller ikke svidd av 11 assist på de 3 siste sesongene tilsammen.

Lurer på om Espen Hoff har lest innlegget ditt idag og bestemte seg for å vise seg frem?

Det lukter kamelsvelging idag.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/04/534382.html

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 mai 08, 22:33
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg tror FFK har nok av spillere i stallen på dette nivået. Noe storscorer er han heller ikke. med 6 mål i 2007 og 2006, samt 2 mål i 2005. Lukter vel heller ikke svidd av 11 assist på de 3 siste sesongene tilsammen.

Lurer på om Espen Hoff har lest innlegget ditt idag og bestemte seg for å vise seg frem?

Det lukter kamelsvelging idag.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/04/534382.html

 

Synes det virker som om "kanogvetalt" ikke har sett mannen veldig mye i aksjon heller. Greit han ikke har vært så fryktelig god i år (tross 4-5 mål), men alle spillere har dårlige perioder (som feks Tarik for øyeblikket).

Jeg har tv2-sport, ser masse kamper, i fjor så jeg sikkert 13-14 Lyn-kamper, og kan ikke annet si enn at Espen Hoff er en klassespiller (i Tippeligaen vel og merke).

Har vi mulighet til å signere han er det ikke en dritt å lure på!!! LØP OG KJØP!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 mai 08, 22:35

Opprinnelig postet av Holters

Det er litt tynt på sentral midtbane, særlig dersom Wehrman skulle bli skadet. Vi har ingen direkte erstatter for ham, .

Jeg tror Barsom skal kunne klare å steppe inn for Wehrman hvis nødvendig. Tror Barsom faktisk er bedre sentralt enn på kanten hvor han spiller nå.  Så kan Kouadio eller Thomassen ta venstrekanten hvis Barsom må inn i midten.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 mai 08, 22:38
Opprinnelig postet av aavdst
Jeg tror Barsom skal kunne klare å steppe inn for Wehrman hvis nødvendig. Tror Barsom faktisk er bedre sentralt enn på kanten hvor han spiller nå.  Så kan Kouadio eller Thomassen ta venstrekanten hvis Barsom må inn i midten.


Jeg ser ikke Barsom som den defensive krigeren men, vil vel heller si han er en erstatter for Gashi om han ikke kan spille.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 05 mai 08, 14:37
Opprinnelig postet av Plankekæll

Synes det virker som om "kanogvetalt" ikke har sett mannen veldig mye i aksjon heller. Greit han ikke har vært så fryktelig god i år (tross 4-5 mål), men alle spillere har dårlige perioder (som feks Tarik for øyeblikket).

Jeg har tv2-sport, ser masse kamper, i fjor så jeg sikkert 13-14 Lyn-kamper, og kan ikke annet si enn at Espen Hoff er en klassespiller (i Tippeligaen vel og merke).

Har vi mulighet til å signere han er det ikke en dritt å lure på!!! LØP OG KJØP!

Ingen tvil om at Hoff er en klassespiller når han er i form og en spiller som hadde gjort dagens FFK enda mer komplett.

Men jeg har en følelse av at FFK går for denne Da Cruz på grunn av at han er en stor og fysisk robust spiller som vil styrke oss på offensive og defensive dødballer og kan gjøre en jobb på midtstopperplass i tillegg til på høyre kant. Og han vil trolig være langt billigere enn Hoff basert på prisnivået på norske spillere.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 08, 14:54
Opprinnelig postet av denialsander
Lurer på om Espen Hoff har lest innlegget ditt idag og bestemte seg for å vise seg frem?


Spillemålet lo jeg godt av. Tror det var en del Aafk-supportere som svelget latteren da Hoff griselurte en passiv Skiri, rundet keeperen og puttet ballen i mål etter tidenes luftskudd først. Den første straffen han satt var jo grei, den andre dårlig. Midt i mål og det var så vidt Brown ikke fikk mer enn en ei tå på ballen og hadde reddet.

Husker Hoset gjorde det samme for et par sesonger siden, scoret to på straffe og et spillemål. Da kom han vel med noe a la "hvis jeg ikke blir tatt ut på landslaget etter hat trick så blir jeg vel aldri tatt ut". Hoff høres litt mer jordnær ut der!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 mai 08, 22:11
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg tror FFK har nok av spillere i stallen på dette nivået. Noe storscorer er han heller ikke. med 6 mål i 2007 og 2006, samt 2 mål i 2005. Lukter vel heller ikke svidd av 11 assist på de 3 siste sesongene tilsammen.

Lurer på om Espen Hoff har lest innlegget ditt idag og bestemte seg for å vise seg frem?

Det lukter kamelsvelging idag.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/04/534382.html

 

 

Var han så god da? Scoret på 2 straffer og en gavepakke. Et ganske billig hattrick.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 mai 08, 22:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Var han så god da? Scoret på 2 straffer og en gavepakke. Et ganske billig hattrick.

Om han var god? Vet ikke. Så ikke kampen. Men du klaget på antallet scorede mål og assists... Han scoret vel 3 og fikk 1 assist?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 mai 08, 22:13
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Var han så god da? Scoret på 2 straffer og en gavepakke. Et ganske billig hattrick.

Om han var god? Vet ikke. Så ikke kampen. Men du klaget på antallet scorede mål og assists... Han scoret vel 3 og fikk 1 assist?

pfffff. Hvor stor må kamelen være?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 mai 08, 09:19

Opprinnelig postet av kanogvetalt
pfffff. Hvor stor må kamelen være?

Noe sånt?`

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 08, 11:55
hva med trond olsen i glimt da.. meget hurtig spiller da og mål farlig er han også

---------------------------

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 mai 08, 11:56

Opprinnelig postet av Holters
Vel, jeg kan jo bidra med noen "rykter" og betrakninger jeg også:

FFK kommer til å hente en høyre kantspiller. Kvisvik er for av-og-på, og kan vi egentlig forvente at Ramberg skal prestere som hittil resten av sesongen?

FFK kommer til å hente en spiss, da jeg tror Grönhagen føler det er for tynt på topp når Tarik er ute. Det blir garantert hentet en erstatter skulle Tarik bli solgt. Troppen klarer å erstatte Tarik i enkeltkamper, men ikke over tid. West tror jeg er ferdig etter sesongen.

FFK kommer til å hente en forsvarsspiller dersom det viser seg at Martinsen fortsetter å slite med kneet. Da har vi brått bare fem forsvarsspillere (Gerrbrand, Piiroja, Ophaug, Wallace og Czwartek), og to uferdige talenter (Shabani og Halvorsen), som per dags dato ikke holder nivået.

Det er litt tynt på sentral midtbane, særlig dersom Wehrman skulle bli skadet. Vi har ingen direkte erstatter for ham, og Elvestad er faktisk den spilleren som ligner mest, men posisjonen krever stor rutine, og det er vanskelig for en ung, skadeforfulgt spiller å slå igjennom der. En skade på Gashi/Wehrman fører til rimelig store rokkeringer på laget over tid (Ramberg eller Barsom inn fra kant), og det er ikke heldig når relasjonene begynner å sitte.

My 2 cents anyway.

PS! Dette forandrer seg selvsagt dersom noen skulle bli solgt eller bli skadet.

 

100 % enig her. Litt artig at 3 faktisk helt brukbare erstattere evt er til salgs om Brann bråbestemer seg for å legge kunstgress på Brann stadion.

– Spillerne vil være en del av et best mulig lag. Bruker vi mindre penger på gressmatten, vil det bli mer til sportslig satsing. I dag snakker spillerne kun ut fra egen erfaring. De må også få ta del i alle problemstillingene før det tas en avgjørelse, sier Bruun-Hanssen.

Thorstein Helstad, Eirik Bakke og Erlend Hanstveit er alle kritiske til kunstgress. Alle tre er også i kontraktsforhandlinger med Brann.

Det er vel en morsomere tanke enn det er realistisk

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 08, 15:51
Hva med Alanzino i Stabæk?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mai 08, 15:57
Endret: 07 mai 08, 16:02
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva med Alanzino i Stabæk?

FFK snuste faktisk på ham for lenge siden, da han "kranglet" en del med Nannskog. Alanzinho ville visstnok vekk i den perioden.

Nå derimot tror jeg nok det er rimelig uaktuelt, markedsverdien har nok økt siden den gang.

Men liten tvil om at Alanzinho er en spillertype vi hadde hatt behov for på kanten.

(Og han er undervurdert defensivt, pokker`n i meg ikke så dåriig bakover heller)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Insolvent

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 aug 04
Innlegg: 19

Lagt til: 07 mai 08, 16:24
Endret: 07 mai 08, 16:25

Når det gjelder ny spiss, hadde vært koschelig med Markus Ringberg tilbake, synes jeg!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 mai 08, 16:26
Opprinnelig postet av Insolvent

Når det gjelder ny spiss, hadde vært koschelig med Markus Ringberg tilbake, synes jeg!

Jeg vil ha noe bedre, mye bedre.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 08, 16:49

Uten å antyde noe som helst, men noen som har status på Matt Jansen? Har slitt med en del skader de siste sesongen, og er vel mer eller mindre klubbløs (spiller visstnok for Blackburns Premier League Allstars Team).

Fått han i god, gammel form så holder han vel godt Tippeliga-nivå om ikke annet, selv om jeg ikke var helt begeistret for han som Blackburn-spiller.

Jepp, et vilt og usikkert forslag, men det er da også lov i en slik tråd, selv om jeg ikke har noen rykter på at han er på vei ;)


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 mai 08, 16:51

Opprinnelig postet av keiko99
hva med trond olsen i glimt da.. meget hurtig spiller da og mål farlig er han også

Målfarlig? Gutten har vel scora et ensifret antall mål tilsammen på 3-4 sesonger i TL?

---------------------------

Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3