Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte om ny spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 02 mai 08, 17:16
Hadde Eggen satset på Tarik hvis Dagfinn Enerly hadde vært frisk.? Neppe. Eggen kjørte på med gamle spillere og lot  få unge prøve seg.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 02 mai 08, 19:17
Leste i artikkelen om Tarik, der står det at Trosvik spiller i 5 div, vi spiller faktisk i 4!;-D 3. neste år om det går som det skal ;D

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mai 08, 19:20
Hva har det med en ny spiller å gjøre?

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 mai 08, 20:07
Opprinnelig postet av Guillermo
Leste i artikkelen om Tarik, der står det at Trosvik spiller i 5 div, vi spiller faktisk i 4!;-D 3. neste år om det går som det skal ;D
Det går IKKE som det skal. Pass dere for Giffarna. Enig at dette ikke har med tråden å gjøre, men et lite sleivspark er ok.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 08, 20:21

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Guillermo
Leste i artikkelen om Tarik, der står det at Trosvik spiller i 5 div, vi spiller faktisk i 4!;-D 3. neste år om det går som det skal ;D
Det går IKKE som det skal. Pass dere for Giffarna. Enig at dette ikke har med tråden å gjøre, men et lite sleivspark er ok.

Passe opp for Giffarna ?? De fikk 1-5 i baken da 1947 modell. De skal passe seg så de ikke rykker ned i 5.div. Så dårlig var de mot Trosvik.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 mai 08, 21:51
Endret: 02 mai 08, 22:10

Gressvik var utrolig tannløse mot Trosvik! Syns heller ikke Trosvik spilte opp i mot sitt beste, det var alt i alt en kjedelig kamp. Det mest positive er vel at de har fått opp noe som ligner på et høyttaleranlegg på Trosvikbanen! :)

Men pluss til begge lagene som satser på unge gutter, for det er lovende gutter på begge lag. Stå på Tiffarna!


MOD: En generell oppfordring om å holde seg til trådens tema.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 03 mai 08, 21:40
Hvem er det, det går rykter om at skal komme til FFK

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 03 mai 08, 21:56

Opprinnelig postet av FFK Fan
Hvem er det, det går rykter om at skal komme til FFK

En med tempo, en med rykk, en som er på rett sted til rett tid, en som setter ballen på 100%....

Med andre ord en spiss


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 mai 08, 22:00
Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av FFK Fan
Hvem er det, det går rykter om at skal komme til FFK

En med tempo, en med rykk, en som er på rett sted til rett tid, en som setter ballen på 100%....

Med andre ord en spiss

Minner meg litt om Henke Larsson.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 mai 08, 00:24
eller Helstad.... ... men han skal jo ha 6 millioners kontrakt i Brann, og det får han vel neppe i FFK

zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 04 mai 08, 01:06
Hællæ

Tror faktisk ikke Tarik forsvinner til sommeren. Men at det er hans siste sesong hos oss er trolig et faktum. Har ikke dette fra noen kilder, men noe jeg personlig tror. Håper ikke dette stemmer. Kan også føye til at Bobbie Cruz (tror det var det han het sånn ca) fortsatt er aktuell (nevnte ikke det i åpningskommentaren). Men det visste vi jo allerede. Så vi får bare smøre oss med tålmodighet....... Hater og elsker disse ryktetrådene like mye sjøl.

Lykke til mot HamKam everybody!!!!!

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 mai 08, 04:42
Etter hvordan Helstad spiller for tiden, kan det ut i fra beskrivelsen ikke være han... Norsk spiller ?

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 mai 08, 04:44

Opprinnelig postet av zippi
Hællæ

Tror faktisk ikke Tarik forsvinner til sommeren. Men at det er hans siste sesong hos oss er trolig et faktum. Har ikke dette fra noen kilder, men noe jeg personlig tror. Håper ikke dette stemmer. Kan også føye til at Bobbie Cruz (tror det var det han het sånn ca) fortsatt er aktuell (nevnte ikke det i åpningskommentaren). Men det visste vi jo allerede. Så vi får bare smøre oss med tålmodighet....... Hater og elsker disse ryktetrådene like mye sjøl.

Lykke til mot HamKam everybody!!!!!

 

Jeg tror heller ikke at Tarik forsvinner til sommeren. Høsten er mer sannsynelig, hvis da Tarik finner igjen formen. Han har jo spilt tre kamper nå uten å imponere så alt for mye...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 mai 08, 09:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Guillermo
Leste i artikkelen om Tarik, der står det at Trosvik spiller i 5 div, vi spiller faktisk i 4!;-D 3. neste år om det går som det skal ;D
Det går IKKE som det skal. Pass dere for Giffarna. Enig at dette ikke har med tråden å gjøre, men et lite sleivspark er ok.

Passe opp for Giffarna ?? De fikk 1-5 i baken da 1947 modell. De skal passe seg så de ikke rykker ned i 5.div. Så dårlig var de mot Trosvik. Ja, Gressvik er nok i et skikkelig generasjonsskifte Rune , og enda værre ble det mot Rakkestad. Innlegget var vel ment litt som kødd, men artig lell. Liker Trosvik og sitti mang en kamp i Krossveien

Her ble det mye rot,men gidder ikke redigere. Mange gjester til frokost.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 mai 08, 10:31
Opprinnelig postet av Lemmy

 FFK har jo sletet i etablert angrep så langt dette året. 

Sletet? Norsk?

Jeg er ganske trygg på at FFKs sportslige ledelse har peiling på hva slags spillere de ønsker, og velger å ikke uttale meg så skråsikkert om hva/hvem som behøves Det er da ingen(?) her inne som har kompetansen som kreves for å bygge et lag i TL. Det skal bli interessant å se hvilken/hvilke spillere som er aktuelle. Friberg da Cruz vet vi jo om, men der er det jo status på helsa (kneet) hans som blir avgjørende....

Å bli fortalt med "skråsikker penn" hva FFK bør gjøre begynner å bli .... Meninger er, som tidligere sagt, helt fint, men hva med å skille egne meninger og skråsikre påstander?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 mai 08, 12:18
Vel, jeg kan jo bidra med noen "rykter" og betrakninger jeg også:

FFK kommer til å hente en høyre kantspiller. Kvisvik er for av-og-på, og kan vi egentlig forvente at Ramberg skal prestere som hittil resten av sesongen?

FFK kommer til å hente en spiss, da jeg tror Grönhagen føler det er for tynt på topp når Tarik er ute. Det blir garantert hentet en erstatter skulle Tarik bli solgt. Troppen klarer å erstatte Tarik i enkeltkamper, men ikke over tid. West tror jeg er ferdig etter sesongen.

FFK kommer til å hente en forsvarsspiller dersom det viser seg at Martinsen fortsetter å slite med kneet. Da har vi brått bare fem forsvarsspillere (Gerrbrand, Piiroja, Ophaug, Wallace og Czwartek), og to uferdige talenter (Shabani og Halvorsen), som per dags dato ikke holder nivået.

Det er litt tynt på sentral midtbane, særlig dersom Wehrman skulle bli skadet. Vi har ingen direkte erstatter for ham, og Elvestad er faktisk den spilleren som ligner mest, men posisjonen krever stor rutine, og det er vanskelig for en ung, skadeforfulgt spiller å slå igjennom der. En skade på Gashi/Wehrman fører til rimelig store rokkeringer på laget over tid (Ramberg eller Barsom inn fra kant), og det er ikke heldig når relasjonene begynner å sitte.

My 2 cents anyway.

PS! Dette forandrer seg selvsagt dersom noen skulle bli solgt eller bli skadet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 mai 08, 12:37
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Lemmy

 FFK har jo sletet i etablert angrep så langt dette året. 

Sletet? Norsk?

Jeg er ganske trygg på at FFKs sportslige ledelse har peiling på hva slags spillere de ønsker, og velger å ikke uttale meg så skråsikkert om hva/hvem som behøves Det er da ingen(?) her inne som har kompetansen som kreves for å bygge et lag i TL. Det skal bli interessant å se hvilken/hvilke spillere som er aktuelle. Friberg da Cruz vet vi jo om, men der er det jo status på helsa (kneet) hans som blir avgjørende....

Å bli fortalt med "skråsikker penn" hva FFK bør gjøre begynner å bli .... Meninger er, som tidligere sagt, helt fint, men hva med å skille egne meninger og skråsikre påstander?

Hehe, det var en skrivefeil. :)

Man kan vel ikke være sikker på at FFks sportslige ledelse har den kompetansen? Selvom det var en annen ledelse som hentet Stadheim og Vuorinen tyder jo bare det på at det kan være inkompetente folk som sitter med makten. Det er jo haugevis med eksempler på lag som forsterker med elendige spillere!

Og det kan godt hende at ingen her inne har kompetanse nok til å bygge et lag i TL. Men det tror jeg ingen her inne tror, heller. Såvidt jeg kan se er det ingen som skriver med "skråsikker penn" hva FFK skal gjøre, men folk er engasjerte og dette er en debattside. Og på debattsider er det som regel meninger, som du sier.

Men hvor mener du egentlig skillet mellom meninger og skråsikre påstander går? Min intensjon har hvertfall ikke vært å skrive innlegg som tolkes som skråsikre påstander, men som mine egne meninger. Så hvis du mener jeg har kommet med skråsikre påstander, kan du ikke skrive en PM til meg hvor du lærer meg skillet? :) Ville vært til stor hjelp, på forhånd takk!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 mai 08, 12:37
Endret: 04 mai 08, 12:38
Opprinnelig postet av Bob Page
 

Jeg tror heller ikke at Tarik forsvinner til sommeren. Høsten er mer sannsynelig, hvis da Tarik finner igjen formen. Han har jo spilt tre kamper nå uten å imponere så alt for mye...


På høsten er overgangsvinduet stengt. I vinterens overgangsvindu (januar) kjøpes gjerne mer etablerte spillere som man vet går rett inn på laget, ettersom det er midt i sesongen. Sommervinduet før sesongstart er mer egnet for å kjøpe spillere med potensial som man har fulgt over lang tid, noe flere klubber har gjort med Tarik. Jeg blir ikke overrasket om noen av dem velger å legge inn bud allerede i sommer, og hvis det er godt nok for FFK og Tarik, så er vi nødt for å finne en erstatter til høstsesongen.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 04 mai 08, 13:22

Har også tenkt på hva i helsike FFK skal gjøre hvis Wehrman blir skadet. Kan ikke se en eneste spiller i FFK som rekker Wehrman til knærne på defensiv midtbane. Nå forsvinner kanskje både Tarik og Kvisvik. Vet at ikke alle griner over det siste, men kast et blikk på poengligaen de siste par sesongene og ta bort bidragene fra disse to - og man sitter igjen med et nedrykkslag.

Hvis FFK skal sikte mot medaljer i år så må man holde på Tarik ut sesongen, og klare å få det beste ut av Kvisvik. Alternativt må man få store penger for Tarik og bruke de pengene klokt på nye spillerkjøp.

Men mer håper jeg å se flere av FFK unge lovende spillere utover i sesongen. Det er jo ikke bare Tarik som må få spille for å bli god - eller som blir god av å få spille. Trulsen, Halvorsen, Thommassen, Serge og Beko mv trenger spilletid de også. Personlig kan jeg godt leve med en midt-på-treet sesong av FFK i år hvis grunnen er at flere av de unge spillerne får mye spilletid.

 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 mai 08, 17:12
Fikk akkurat en mail fra Torrevieja ( Start fan og pensjonert oberst ). Alex Valencia tilbake til Norge over sommeren. Tippeligaklubb , muligens Molde. Han er vel over sitt beste eller hva.? Kunne det vært noe for FFK ?  


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24