Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte om ny spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 30 apr 08, 21:48
Heisann folkens.
Har et aldri så lite rykte til dere medsammensvorne FFK fans. Prata med en ganske så sentral fyr som sier at det jobbes iherdig med 1 spesikk spiller. Kan tro jeg ble nysgjerrig...... Eneste han ville si at det er en offensiv spiller som skal kunne gå rett inn i laget. Da spurte jeg om Gardar eller Tegan er historie, men det svarte han ikke på gitt.......

Så da lurte jeg på om det er noen andre her som vet noe som helst??? Hvis ikke, sorry for at jeg gjorde dere nysgjerrige, er like nysgjerrig sjøl..... hehe

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 apr 08, 22:11
Kanskje det er denne spilleren det er snakk om da?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 apr 08, 22:39
Opprinnelig postet av zippi
Da spurte jeg om Gardar eller Tegan er historie, men det svarte han ikke på gitt.......


Er nok redd at det er en ersatter for Tarik det jobbes mer med dessverre, han forsvinner nok til sommeren og FFK er kanskje allerede på jakt etter en lignende spillertype. Da sier det seg vel selv at det er Lars Petter Hansen det er snakk om...

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 30 apr 08, 22:49
Opprinnelig postet av FFK1903
Da sier det seg vel selv at det er Lars Petter Hansen det er snakk om...


Hæhæhæ! McDonald`s Fredrikstad inn som hovedsponsor også?

Er nok en erstatter for Tarik ja. Med tanke på hvor mye penger vi vil tjene på et salg av Tarik, bør det være en spiller av høy klasse som kjøpes inn. En teknisk god spiller med fart og målteft! Torres?

---------------------------

These pretzels are making me thirsty!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 mai 08, 00:46
Det kan vel også godt være Espen Hoff? Kontrakten hans går snart ut.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 mai 08, 01:14
Da er vi igang igjen :)
Ååååå som jeg liker disse ryktetrådene.... (til informasjon, ikke ironi.. Syns de faktisk er utrolig underholdene!)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 mai 08, 05:45

Opprinnelig postet av Shadar
Det kan vel også godt være Espen Hoff? Kontrakten hans går snart ut.

 

Det var faktisk den spilleren jeg tenkte på først når jeg så denne tråden også!!

Og hvis det så er tilfelle,så kan det vel bety at Kvisvik forsvinner??

Men på en annen side,så kan det også være en Tarik-erstatter...

Alltid spennende og artig når slike tråder begynner å dukke opp!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 mai 08, 07:52

Hadde vært moro om Hoff kom til oss i sommer. Og at vi fikk inn masse penger for Tarik.

Håper værtfall det er en norsk speller det er snakk om, og da hadde det ikke vært dårlig med Hoff.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 mai 08, 08:56
Opprinnelig postet av ffkmufc

Hadde vært moro om Hoff kom til oss i sommer. Og at vi fikk inn masse penger for Tarik.

Hadde vært morro om Hoff kom til oss i sommer. Og at Tarik signerer ny kontrakt og spiller minst en hel sesong  til.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 08, 09:18
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av Shadar
Det kan vel også godt være Espen Hoff? Kontrakten hans går snart ut.

 

Det var faktisk den spilleren jeg tenkte på først når jeg så denne tråden også!!

Og hvis det så er tilfelle,så kan det vel bety at Kvisvik forsvinner??

Men på en annen side,så kan det også være en Tarik-erstatter...

Alltid spennende og artig når slike tråder begynner å dukke opp!!

 

Tror nok det er erstatter for Raymond jeg også.  Hadde FFK fått et bud på Tarik, hadde vel det vært hovedoppslag overalt allerede... Kan også være denne karen det gjelder...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 mai 08, 11:34
Endret: 01 mai 08, 11:35
Opprinnelig postet av Bob Page

Hadde FFK fått et bud på Tarik, hadde vel det vært hovedoppslag overalt allerede... 


Hvis FFK har fått et bud på Tarik som er så godt at han selges når vinduet åpnes i sommer, så vil de jo gjøre alt for at det ikke lekker ut nå, sånn at Tarik får ha mest mulig fokus på FFK i kampene som gjenstår. Og jeg blir dessverre ikke veldig overrasket om FFK allerede har inngått en salgsavtale som trer i kraft til sommeren...

Og ja, er nok mest nærliggende å tenke på Bobbie Friberg da Cruz som en erstatter for Raymond Kvisvik...

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 01 mai 08, 11:42
Endret: 01 mai 08, 11:48

Personlig er jeg usikker på om FFK umiddelbart henter en erstatter om Tarik forsvinner. Vi har allerede Fofana og West samt Trulsen på veg opp. Tror ikke vi skal se bort i fra at det blir satset på Fofana om Tarik forsvinner. Morgan hadde i allefall en "business strategy" som gikk ut på at de ikke skulle hente dyre ferdigutviklete spillere, men heller utvikle talenter. Henter vi spillere til 10 mill er vi for seint ute var hans ord. Og ingenting er dyrere enn spisser som scorer. Men jeg vet ikke om den strategien fortsatt gjelder etter Morgans avgang.

En høyrekant er det vi trenger mest så jeg håper Da Cruz eller aller mest Espen Hoff dukker opp til sommeren. Hoff ville vært en gigantsignering men heller ikke urealsistisk om vi ikke får konkurranse fra noen av de andre storklubbene.

Noen som vet om noen av de andre storklubbene jakter en høyrekant? LSK og Brann er i allefall godt forspent. Viking venter vel på han fra Odd. RBK og VIF har jeg ikke helt oversikt over men noe sier meg at VIF neppe ville sagt nei takk til Espen Hoff...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 mai 08, 11:49
LSK er de som har vært mest frempå med å skaffe seg Espen Hoff foran årets sesong, men ble blankt avvist av Lyn. De trenger jo mer enn noe annet kantspillere som kan passe inn i Nordlie sitt 4-3-3-system, så Espen Hoff står sikkert fortsatt øverst på blokka. Men vi får håpe bråket og de manglende resultatene på Åråsen vedvarer frem til sommeren, for da er neppe LSK veldig attraktivt for Hoff lenger!

Han har jo sagt at han evt ønsker et klubbskifte for å vinne noe, så da er det også en fordel om vi kjemper i toppen til sommeren når vinduet åpnes...

For lite hadde vært bedre enn en Espen Hoff-overgang!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 08, 12:16
Opprinnelig postet av Kent

Personlig er jeg usikker på om FFK umiddelbart henter en erstatter om Tarik forsvinner. Vi har allerede Fofana og West samt Trulsen på veg opp. Tror ikke vi skal se bort i fra at det blir satset på Fofana om Tarik forsvinner. Morgan hadde i allefall en "business strategy" som gikk ut på at de ikke skulle hente dyre ferdigutviklete spillere, men heller utvikle talenter. Henter vi spillere til 10 mill er vi for seint ute var hans ord. Og ingenting er dyrere enn spisser som scorer. Men jeg vet ikke om den strategien fortsatt gjelder etter Morgans avgang.

 

Vel, får de 40 mill for Tarik, som det har vært ymtet på, har de råd til en spiss til 10 mill. Desuten hvor lenge har FFK tid til å vente på at talentene skal utvikle seg ?  Desuten ang Tegan, så var jo tanken bak det kjøpet det samme. Han har jo ikke akuratt bøttett inn mål heller... West er da heller på vei ned enn opp, og det er jo relativt usikkert om at Fofana tar skrittet i år. Trulsen er nok for ung til å få noe særlig spilletid i tippeligaen i år. Da tror jeg vi allerede hadde sett ham som innbytter.  Min konlkusjon er da at hvis Tarik forsvinner, må det hentes inn en erstatter hvis FFKs mål er å utvikle seg i forhold til i fjor...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 mai 08, 12:17
Blir Tarik solgt, så henter FFK inn en erstatter. Det er det ingen tvil om.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 mai 08, 12:17
Får de 40 mill. for Tarik, så er vel det akkurat nok til å slette gjelden til FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 mai 08, 12:51
Hvem kan være en eventuell erstatter for tarik da? regner med man først og fremst vil spane dansk og svensk liga, og forsikre seg så langt det går om at man får en fyr som faktisk scorer.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 01 mai 08, 13:11
Endret: 01 mai 08, 13:12

Nå gjenstår det å se om vi får 40 mill for Tarik da. Det er nok absolutt maks. Og FFK har mange hull å dekke i regnskapet (har levd langt over evne) så vi kan ikke forvente at deres anndel fullt ut blir benyttet til å hente nye spillere, i verste fall går alt med til å dekke hull og styrke likviditeten.

Men om vi får i nærheten av 40 mill for Tarik ender spillerinvenst opp med +15 mill etter at Trosvik etc. har forsynt seg og de pengene blir i alle fall utelukkende frigitt til nye forsterkninger. Da har vi i alle fall råd til en kongespiss om det prioriteres.

 

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 08, 13:19
Opprinnelig postet av Kent

Nå gjenstår det å se om vi får 40 mill for Tarik da.  

 

 

Prisen bør vel ligge på det nivået hvis de skal bli fristet til å selge en potensiell toppscorer midt i sesongen vel.., med tanke på at han har kontrakt ut neste sesong..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 08, 13:31
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Kent

Personlig er jeg usikker på om FFK umiddelbart henter en erstatter om Tarik forsvinner. Vi har allerede Fofana og West samt Trulsen på veg opp. Tror ikke vi skal se bort i fra at det blir satset på Fofana om Tarik forsvinner. Morgan hadde i allefall en "business strategy" som gikk ut på at de ikke skulle hente dyre ferdigutviklete spillere, men heller utvikle talenter. Henter vi spillere til 10 mill er vi for seint ute var hans ord. Og ingenting er dyrere enn spisser som scorer. Men jeg vet ikke om den strategien fortsatt gjelder etter Morgans avgang.

 

Vel, får de 40 mill for Tarik, som det har vært ymtet på, har de råd til en spiss til 10 mill. Desuten hvor lenge har FFK tid til å vente på at talentene skal utvikle seg ?  Desuten ang Tegan, så var jo tanken bak det kjøpet det samme. Han har jo ikke akuratt bøttett inn mål heller... West er da heller på vei ned enn opp, og det er jo relativt usikkert om at Fofana tar skrittet i år. Trulsen er nok for ung til å få noe særlig spilletid i tippeligaen i år. Da tror jeg vi allerede hadde sett ham som innbytter.  Min konlkusjon er da at hvis Tarik forsvinner, må det hentes inn en erstatter hvis FFKs mål er å utvikle seg i forhold til i fjor...

Helt enig med deg.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24