Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte om ny spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 mai 08, 23:10
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av keiko99
hva med trond olsen i glimt da.. meget hurtig spiller da og mål farlig er han også

Målfarlig? Gutten har vel scora et ensifret antall mål tilsammen på 3-4 sesonger i TL?

Jeg synes det er greit å også se på spillere som ikke har lagd så mange mål ennå. Det kan jo løsne for dem også. Dessuten har det litt å gjøre med at FFK skal kjøpe spillerne før de har slått ut i full blomst slik at de ikke blir så dyre.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 mai 08, 02:56
Kan løsne er ordet. Trodde vi var ferdig med å hente "potensielle storscorere" ala Vourinen, men det ser ut som at Tegan fort kan bli en av dem...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 mai 08, 13:51
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg synes det er greit å også se på spillere som ikke har lagd så mange mål ennå. Det kan jo løsne for dem også. Dessuten har det litt å gjøre med at FFK skal kjøpe spillerne før de har slått ut i full blomst slik at de ikke blir så dyre.

I såfall har vi allerede 19 år (?) gamle Fofana som det bør satses på. Ikke nødvendig med flere spekulative spiss kjøp nå, enten så satser vi på de vi har eller så kjøper vi en som har noe å vise til!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mai 08, 16:35
Endret: 08 mai 08, 21:08
Opprinnelig postet av Kent
I såfall har vi allerede 19 år (?) gamle Fofana som det bør satses på. Ikke nødvendig med flere spekulative spiss kjøp nå, enten så satser vi på de vi har eller så kjøper vi en som har noe å vise til!

Satse på Fofana ?? Han er jo bare innleid. Har vi noe opsjon på kjøp eller noe sånt ang. disse afrikanerne ?? De har ikke innfridd er min mening. Nå har vel halve tiden gått allerede.

Mod (FFK1903): Nå må dere begynne å sitere det dere svaret på, ikke hele diskusjoner.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 mai 08, 20:25
Endret: 08 mai 08, 21:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Satse på Fofana ?? Han er jo bare innleid. Har vi noe opsjon på kjøp eller noe sånt ang. disse afrikanerne ?? De har ikke innfridd er min mening. Nå har vel halve tiden gått allerede.

Fofana har vel potensiale til og bli bedre enn Tarik

Mod (FFK1903): Nå må dere begynne å sitere det dere svaret på, ikke hele diskusjoner.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 mai 08, 20:35
Endret: 08 mai 08, 21:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Satse på Fofana ?? Han er jo bare innleid. Har vi noe opsjon på kjøp eller noe sånt ang. disse afrikanerne ?? De har ikke innfridd er min mening. Nå har vel halve tiden gått allerede.

Hvis de ikke har innfridd i FFK er det vel lite som tyder på at de er ønsket i England?

18 år gamle Kaudio holder for øyeblikket Raymond Kvisvik ute av laget og Fofana spilte brorparten av kampene i fjor, dog uten å få ut det siste lille ekstra men var tidvis god og potensialet er stort. Så jeg er vel ikke helt enig med deg i at de ikke har innfridd. Ikke glem alderen på disse gutta!

Mod (FFK1903): Nå må dere begynne å sitere det dere svaret på, ikke hele diskusjoner.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mai 08, 20:49
Endret: 08 mai 08, 21:09
Opprinnelig postet av Kent

Hvis de ikke har innfridd i FFK er det vel lite som tyder på at de er ønsket i England?

18 år gamle Kaudio holder for øyeblikket Raymond Kvisvik ute av laget og Fofana spilte brorparten av kampene i fjor, dog uten å få ut det siste lille ekstra men var tidvis god og potensialet er stort. Så jeg er vel ikke helt enig med deg i at de ikke har innfridd. Ikke glem alderen på disse gutta!

Men de er vel fortsatt ikke vår eiendom ?? Vi får vel ingen penger hvis de skulle slå til, eller tar jeg feil på det å ?? Så satse på en spiller vi ikke eier, den henger ikke jeg med på. De burde ha slått igjennom hos oss hvis de hadde vært så veldig gode som noen skal ha det til. Alderen bryr jeg meg fint lite om. Er det ikke meningen at vi kun skal ha de i 1,5 år til ?? At Kouadio holder Kvisvik ute forteller heller sitt om Kvisvik. Jeg er ikke blitt noe særlig imponert over det Kouadio holder på med ute på matta. Selv om han er der i steden for Kvisvik. At disse har potensiale er jeg enig i, såpass har da jeg sett å, men når skal dette blomstre. Har vi tid til å vente ?? For meg så er svaret nei.

 

Mod (FFK1903): Nå må dere begynne å sitere det dere svaret på, ikke hele diskusjoner.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 mai 08, 23:06
Hvis vi ikke skal satse på de, hvorfor har vi de da?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 mai 08, 09:14

Opprinnelig postet av endre
Hvis vi ikke skal satse på de, hvorfor har vi de da?

Godt spørsmål. Syns hele leieavtalen er noe merkelig. Hvorfor leie inn spillere kun med potensiale og så bli gående å vente på at de skal slå til, og så når (hviss)de slår til så forsvinner de?
Det er vel noe mer vanlig å leie inn spillere som er en del mer etablerte og med opsjon på kjøp? Skulle vært meget interessant å se den avtalen de har med FFK og også kontrakten de har med Charlton. Hvem betaler lønna deres? Får FFK kompensasjon for å utvikle dem? Finnes en opsjon på kjøp? En del spørsmålstegn rundt disse gutta og kontraktene deres ja....


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 09 mai 08, 09:26
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av endre
Hvis vi ikke skal satse på de, hvorfor har vi de da?

Godt spørsmål. Syns hele leieavtalen er noe merkelig. Hvorfor leie inn spillere kun med potensiale og så bli gående å vente på at de skal slå til, og så når (hviss)de slår til så forsvinner de?
Det er vel noe mer vanlig å leie inn spillere som er en del mer etablerte og med opsjon på kjøp? Skulle vært meget interessant å se den avtalen de har med FFK og også kontrakten de har med Charlton. Hvem betaler lønna deres? Får FFK kompensasjon for å utvikle dem? Finnes en opsjon på kjøp? En del spørsmålstegn rundt disse gutta og kontraktene deres ja....

Kan vere så enkelt som kostnader, mulig forpliktelsene til klubben ikke er større enn en lønn på rundt 350 000. en etablert spiller i samme posisjonene fra norge har muligens lønn på 1,5 mill ++

En engelsk klubb har vel heller ikke så lett for å ta inn unge gutter da jeg mener de må ha x antall landskamper for sitt land før de får oppholdstilatelse i engeland . Vil også tro at FFK har en form for oppsjon.

mener at så lenge de er i stallen og gode nok så bør de få spille og utvikle seg på lik linje med andre, om ikke så bør de vel sendes hjem?? de tar vel opp plasser i en stall ??


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 mai 08, 09:42
Endret: 09 mai 08, 10:20

Mange tenkelige muligheter ja, men vi vet jo ikke. Hvordan kunne f.eks Charlton eie dem før de kom til FFK? Var de ikke mindreårige afrikanere som da ikke har lov å skrive kontrakt i Europa? Ref: Mikel-saken....

Mod: Dette er debattert i det vide og brede i haugevis av andre tråder. Nå dropper vi denne debatten i denne tråden.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 mai 08, 11:51
Brann vil hente Espen Hoff. Spørs om vi kan hamle opp med den konkurransen (men lov å prøve!)

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 mai 08, 12:19

Opprinnelig postet av Costanza
Brann vil hente Espen Hoff. Spørs om vi kan hamle opp med den konkurransen (men lov å prøve!)

Da får vi nok belage oss på noen billige utlendinger her da. Morthen Huth debuterte jo med å uttale i avisen at FFK ikke hadde muskler til å konkurrere med Brann etc. på spillerlønninger.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 mai 08, 16:01

blir vanskelig å bli med i lønnskampen mot de beste laga. men for hoff sin del så kan det hende han trives veldig godt i oslo. kanskje han ikke vil flytte for langt. så jeg mener vi har en liten mulighet hvis alt klaffer.

vi kunne trengt en slik spillertype som hoff på laget.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 mai 08, 22:17
Endret: 10 mai 08, 08:33

Skal vel mye til at disse gutta havner i Charlton så muligheten er og kjøpe de for en "grei" pris og skulle Charlton få et bedre tilbud fra andre klubber så får FFK rundt 20% prosent av overgangssummen

Mod: Dette er *siste* innlegg om Charlton i denne tråden. Ta det heller i en eksisterende tråd!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 mai 08, 12:22
Odd er i dialog med Vålerenga for å få til et bytte mellom Espen Ruud og Alan Jepsen.

Varden

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 18:43
Hva med denne spissen? Kjenner ikke til han i det hele tatt, derfor bare spør jeg rett ut :)
www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/lillestrom/article1835151.ece

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 mai 08, 18:55
Endret: 15 mai 08, 19:23
Opprinnelig postet av endre
Hva med denne spissen? Kjenner ikke til han i det hele tatt, derfor bare spør jeg rett ut :)
www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/lillestrom/article1835151.ece


Da kan vi like godt bruke de vi har. Hvis vi skal ha en spiss så bør han borge for en del mål.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 mai 08, 20:19

[quote=endre]Hva med denne spissen? Kjenner ikke til han i det hele tatt, derfor bare spør jeg rett ut :)
www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/lillestrom/article1835151.ece[/quote]

Dette er typisk spillere Moss henter. Skulle ikke forundra meg om han havna der.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 mai 08, 22:40
[quote=benksliter`n]

[quote=endre]Hva med denne spissen? Kjenner ikke til han i det hele tatt, derfor bare spør jeg rett ut :)
www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/lillestrom/article1835151.ece[/quote]

Dette er typisk spillere Moss henter. Skulle ikke forundra meg om han havna der.

[/quote]Tror ikke han rekker Gardar eller Tarik til knærne


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f