Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte om ny spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 mai 08, 08:05
Sier gjerne ja til Espen Hoff, nå som Raymond er på hell (ferdig).

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 mai 08, 08:28
Endret: 02 mai 08, 08:28
skulle vi ha en ny spiller så må vel det være en V back

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 mai 08, 08:30
Eller en klassespiss som makker til Tarik, for det har vi ikke...

---------------------------

Heia FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 mai 08, 08:35
Opprinnelig postet av Kent

Espen Hoff har prestert på et meget høyt nivå i mange år og er en klassespiller.

 

Har lenge lurt på hva som menes med utrykket "klassespiller". Blir litt forvirret hvis det viser seg å være en som er:

nr 80 på VG børsen  så langt i år

nr 41 i fjor

nr 25 i 2006

nr 117 i 2005

 

Jeg tror FFK har nok av spillere i stallen på dette nivået. Noe storscorer er han heller ikke. med 6 mål i 2007 og 2006, samt 2 mål i 2005. Lukter vel heller ikke svidd av 11 assist på de 3 siste sesongene tilsammen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 mai 08, 09:50
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Kent

Espen Hoff har prestert på et meget høyt nivå i mange år og er en klassespiller.

Espen Hoff hadde tatt en plass på de aller fleste lagene i Tippeligaen, kanskje alle. Derfor uttrykket klassespiller. Samtidig som han tidvis har vært med i landslagsdiskusjonene.

Uttrykket klassespiller gir sikker forskjellig mening for forskjellige personer, men Espen Hoff er i allefall en meget god spiller som er en klar forsterkning for FFK. FFK hadde f.eks meget store problemer med ham i kampen mot Lyn på stadion i fjor i en periode han var veldig god.

Du finner sikker mange eksempler på gode spillere som ikke blir belønnet så godt på VG børsen...

Simen Brenne, solgt for 7.5 mill og landslagsspiller:

2008: 138. plass

2007: 94. plass

2006: 45. plass

2005: 52. plass

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 mai 08, 10:05
Hvis du karakteriserer Brenne(som etter flere sesonger i nedrykksstriden floppet i LSK) som Klassespiller, så er jeg enig i at Hoff også kan kalles det samme. Jeg synes dog at utrykket klassespiller dermed ble kraftig devaluert.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 mai 08, 10:46
Kanskje FFK vil konkurrere om Lustig i sommer?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 mai 08, 10:53

Opprinnelig postet av paco
skulle vi ha en ny spiller så må vel det være en V back

Kan du ikke snakke med Morgan da? Han har sikkert en på lur... så vidt jeg vet var vel ikke Wallace Morgans verk, er vel derfor du ikke liker han.

Forresten skjønner jeg ikke hvorfor vi trenger en ny venstreback, Wallace har spilt 5 (!!!) kamper. Han spiller bedre og bedre for hver kamp, la nå mannen få litt mer enn ei uke til å tilpasse seg da! Herre min skapdør sier nå jeg.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 mai 08, 11:07

Opprinnelig postet av paco
skulle vi ha en ny spiller så må vel det være en V back

 

Det stiller jeg meg helt uforstående til. Wallace er, etter min mening,  en av Tippeligaens beste venstrebacker(ref VG børsen snittkarakter er han 3. beste v.back etter Riddez og Stensås som begge bare har 4 kamper). Og det etter å ha vært her i noen få måneder.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 mai 08, 11:07
Mulig jeg virker dum og uvitende nå, men hva med Sjöhage? Greit han floppet i Brann, men det behøver ikke bety noe! Er han kun på utlån fra Brann, eller ble han løst fra kontrakten?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 mai 08, 11:09
Nei takk.. Vil ha en spiller vi VET har prestert på et høyt nivå i lengre tid, ikke enda et talent som kanskje kan slå til.. De har vi mange nok av fra før av

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 mai 08, 11:10

Opprinnelig postet av endre
Mulig jeg virker dum og uvitende nå, men hva med Sjöhage? Greit han floppet i Brann, men det behøver ikke bety noe! Er han kun på utlån fra Brann, eller ble han løst fra kontrakten?

Sjansespill spør du meg. Har vanskelig for å tro at han passer særlig godt sammen med Tarik også. En Sigurd Rushfeldt / Steffen Iversen-spillertype er vel det vi bør se etter.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 mai 08, 11:22

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis du karakteriserer Brenne(som etter flere sesonger i nedrykksstriden floppet i LSK) som Klassespiller, så er jeg enig i at Hoff også kan kalles det samme. Jeg synes dog at utrykket klassespiller dermed ble kraftig devaluert.

Simen Brenne har av KTE og Nils Johan Semb blitt karakteristert som en av de aller beste indreløperne i landet, han ble solgt for en betydelig sum til en klubb som da var en toppklubb, han har spilt flere kvallik kamper for landslaget i nyere tid og ver vel den eneste spilleren Drillo i sin tid rett ut sa at hadde klipperkort på FFK samt at han var toppscorer for FFK i 2006 som midtbanespiller.

Så jeg kan vel ikke ha devaluert uttrykket så kraftig?

Hoff er på høyde med Simen Brenne og siden vi faktisk ikke har noen høyrekant i laget burde det faktsik veldig klart bety at han forsterker FFK vesentlig på den posisjonen og som lag. 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 mai 08, 11:25
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av endre
Mulig jeg virker dum og uvitende nå, men hva med Sjöhage? Greit han floppet i Brann, men det behøver ikke bety noe! Er han kun på utlån fra Brann, eller ble han løst fra kontrakten?

Sjansespill spør du meg. Har vanskelig for å tro at han passer særlig godt sammen med Tarik også. En Sigurd Rushfeldt / Steffen Iversen-spillertype er vel det vi bør se etter.


Dette var mer en tanke hvis Tarik ble solgt.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 08, 11:52

Opprinnelig postet av TothNR1
FFK burde prøve å hente Bråten fra Bolton det er en bra forsterkning offensivt

Bråten er en skikkelig bra spiller når han har av/på-knappen på, men den er mest av synes nå jeg. Jeg blir ikke så blenda ta de finessene han kommer med innimellom. Sånne spillere som han skyr jeg som pesten. Jeg vil ha spillere som jobber for laget, og ikke sånne som jobber når en sjøl har lyst.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 08, 12:00
Opprinnelig postet av TothNR1
FFK burde prøve å hente Bråten fra Bolton det er en bra forsterkning offensivt

Det håper jeg virkelig ikke. Han har et for lavt bunnivå, og varierer for mye i prestasjonene. I tillegg håper jeg FFK hovedsaklig ser på spillere som har en CV som tilsier at de er naturlige målscorere. Det er ikke Bråthen, han har aldri vært noen stor målscorer, selv om han på sine beste dager kan få til de utroligste ting.

Det gjelder for øvrig over alt på banen. Jeg håper FFK først og fremst ser på kanter, offensive midtbanespillere og spisser som faktisk har vist tidligere at de jevnlig scorer mål - om så bare i ung alder.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 mai 08, 12:16
Sats på Trulsen. Se hvor god Tarik er blitt. Det er ihvertfall KTE som skal ha takken for. Han ble satset på og gitt tid.Fri meg fra Bråthen.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 mai 08, 12:29

Åssen er kontraktssituasjonene til Piiroja og Gerrbrand, forresten? Hvis de forsvinner etterhvert, kan det jo være lurt å kjøpe en ny høyreback og satse på Ophaug i midtforsvaret..

Ellers er det en kant som bør ha førsteprioritet. På spissplassen er vi greit forspent inntil videre, men vi har ingen rene høyrekanter som peker seg ut som et klart 1.valg. Man kan jo stille et spørsmålstegn ved at vi har en sentral midtbanespiller på høyrekant og en venstrekant som er veldig glad i å vende innover i banen.

FFK har jo sletet i etablert angrep så langt dette året. Jeg tror det er fordi de ikke har flere strenger å spille på. Kan de få til kant/backspill ute på kanten, og ikke oppspill på Gardar i midten for det meste, kan det være noe av nøkkelen. Så jeg ser gjerne en høyrekant til sommeren, Bobbie Friberg da Cruz?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 08, 12:38
Endret: 02 mai 08, 13:03
Opprinnelig postet av 1947modell
Sats på Trulsen. Se hvor god Tarik er blitt. Det er ihvertfall KTE som skal ha takken for. Han ble satset på og gitt tid.Fri meg fra Bråthen.

Fri deg fra Bråthen? Edit: Ah, Daniel Bråthen... et sekund tenkte jeg på Erik Bråthen.

Det var for øvrig Drillo som innviet Tarik i A-lagstroppen (les her), og tok ham med i den første kamptroppen, men Eggen skal selvsagt ha ros for at han fortsatte å satse på Tarik i ettertid.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 08, 13:07
Opprinnelig postet av Lemmy
Åssen er kontraktssituasjonene til Piiroja og Gerrbrand, forresten? Hvis de forsvinner etterhvert, kan det jo være lurt å kjøpe en ny høyreback og satse på Ophaug i midtforsvaret..

Piiroja ut 2011 og Gerrbrand ut 2009. Håper de forlenger med sistnevnte snart!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f