Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte om ny spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 01 mai 08, 14:03
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Kent

Nå gjenstår det å se om vi får 40 mill for Tarik da.  

 

 

Prisen bør vel ligge på det nivået hvis de skal bli fristet til å selge en potensiell toppscorer midt i sesongen vel.., med tanke på at han har kontrakt ut neste sesong..

a
Ingen sier at han er tilsalgs. Hvor har dere fått det fra ? Tråden startet jo med " ny spiler  " til FFK. Ta det med ro og ikke fremskynd salget. Espen Hoff hvem er deet ? En liten krølltopp som flyr ute på sida for Lyn ? Nei, det må finnes bedre spillere .

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 mai 08, 15:18
Var det kødd?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mai 08, 16:22
Opprinnelig postet av Costanza
For lite hadde vært bedre enn en Espen Hoff-overgang!


Lynfansen er visst ikke akkurat fornøyd med Hoff i sesongstartet, leste litt innpå Bastionens forum etter FFK-kampen og det var ikke mye positivt de skrev om Hoff. Er vel en aldri så liten formsvikt vil jeg tro, for han har vel vært noenlunde jevn i prestasjonene de siste sesongene i Lyn, samt tiden i Odd?

Savner i hvert fall en spiller som klarer å komme seg til dødlinja før han legger inn. Jeg har i grunn sett lite til det før sesongstart, selv om Grönhagen vel jobbet med å flere innlegg fra dødlinja. Det er vel grenser for hvor mange Kvisvik-pasninger fra midtbanen som resulterer i mål også.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 mai 08, 16:37
Endret: 01 mai 08, 17:04
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Kent

Nå gjenstår det å se om vi får 40 mill for Tarik da.  

 

 

Prisen bør vel ligge på det nivået hvis de skal bli fristet til å selge en potensiell toppscorer midt i sesongen vel.., med tanke på at han har kontrakt ut neste sesong..

a
Ingen sier at han er tilsalgs. Hvor har dere fått det fra ? Tråden startet jo med " ny spiler  " til FFK. Ta det med ro og ikke fremskynd salget. Espen Hoff hvem er deet ? En liten krølltopp som flyr ute på sida for Lyn ? Nei, det må finnes bedre spillere .

Nei usj, en av Norges beste kantspillere vil vi ikke ha!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 mai 08, 21:01

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Costanza
For lite hadde vært bedre enn en Espen Hoff-overgang!


Lynfansen er visst ikke akkurat fornøyd med Hoff i sesongstartet, leste litt innpå Bastionens forum etter FFK-kampen og det var ikke mye positivt de skrev om Hoff. Er vel en aldri så liten formsvikt vil jeg tro, for han har vel vært noenlunde jevn i prestasjonene de siste sesongene i Lyn, samt tiden i Odd?

Savner i hvert fall en spiller som klarer å komme seg til dødlinja før han legger inn. Jeg har i grunn sett lite til det før sesongstart, selv om Grönhagen vel jobbet med å flere innlegg fra dødlinja. Det er vel grenser for hvor mange Kvisvik-pasninger fra midtbanen som resulterer i mål også.

Det er bare bra om de har spilt litt dårlig i det siste. Da blir prisen lavere. Det var det det som var planen til Morgan. Å ikke kjøpe spillerne når de er på topp. Vi vet at Espen Hoff kan, så da gjelder det å legge til rette slik at han finner tilbake til godformen sin igjen.

Men for all del. Det kan jo meget godt være noen andre enn Mr.Hoff. Jeg bare spekulerer.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 01 mai 08, 21:23
Opprinnelig postet av Lemmy
Var det kødd?
Neida, det var overhodet ikke kødding fra min side. Espen Hoff er på vei ned. Ifølge enkelte innlegg på Bastionens nettsider er heller ikke Henning så jævlig fornøyd med utviklinga til Hoff. Det er sikkert ikke lenge til at det dukker opp en ny ung spiller der ute på vingen. Navnet er noe med Kahris Khan eller noe sånt. Han skal visst være av samme klasse Moa. Det er bare ikke tegnet proffkontrakt med han enda. Det er moderklubben som holder litt igjen i samarbeidet med Bergersen. Det eneste jeg vet er at han kommer fra de dype skoger rundt Hedmark og er 17 år. Det kan jo bare være rykter da , men en vet jo aldri.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 mai 08, 21:36
1947modell: Er ikke Espen Hoff bare 26-27 år gammel? Hvordan kan du være så sikker på at han er på vei ned?

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 01 mai 08, 21:40

Opprinnelig postet av Shadar
1947modell: Er ikke Espen Hoff bare 26-27 år gammel? Hvordan kan du være så sikker på at han er på vei ned?

Er vel 81-modell.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 mai 08, 21:59

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Lemmy
Var det kødd?
Neida, det var overhodet ikke kødding fra min side. Espen Hoff er på vei ned. Ifølge enkelte innlegg på Bastionens nettsider er heller ikke Henning så jævlig fornøyd med utviklinga til Hoff. Det er sikkert ikke lenge til at det dukker opp en ny ung spiller der ute på vingen. Navnet er noe med Kahris Khan eller noe sånt. Han skal visst være av samme klasse Moa. Det er bare ikke tegnet proffkontrakt med han enda. Det er moderklubben som holder litt igjen i samarbeidet med Bergersen. Det eneste jeg vet er at han kommer fra de dype skoger rundt Hedmark og er 17 år. Det kan jo bare være rykter da , men en vet jo aldri.

Nå er vel ikke forholdet mellom Bastionen og Espen Hoff så veldig godt heller? Mener å huske at det var en episode hvor han var uønsket, siden han ikke skrev ny kontrakt eller noe sånn..

Men å mene at Espen Hoff er på vei ned og at han ikke er så bra, er å ta i. Han har dårlige basisferdigheter, men bra med fart. Og når han har litt spillforståelse i tillegg, er han et angrep i seg selv.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 01 mai 08, 23:46

Espen Hoff har prestert på et meget høyt nivå i mange år og er en klassespiller. At han har hatt en dårlig sesongstart i en klubb han ikke ønsker å være i er således ubetydelig i diskusjonen om Hoff er en god spiller eller ikke.

Var Torstein Helstad og Jan Gunnar Solli gode i RBK? Niks!  Det er lov å ha en dårlig periode, selv for en klassespiller. Spesielt når han er langt under 30 år!

Hoff står for øyeblikket øverst på lista mi over ønskede spillere som det er realsitisk å få til FFK. Han er god! Han er Norsk! Han har mange år igjen! Og han er akkuratt den spillertypen FFK trenger mest for øyeblikket!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 08, 23:52

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Lemmy
Var det kødd?
Neida, det var overhodet ikke kødding fra min side. Espen Hoff er på vei ned. Ifølge enkelte innlegg på Bastionens nettsider er heller ikke Henning så jævlig fornøyd med utviklinga til Hoff. Det er sikkert ikke lenge til at det dukker opp en ny ung spiller der ute på vingen. Navnet er noe med Kahris Khan eller noe sånt. Han skal visst være av samme klasse Moa. Det er bare ikke tegnet proffkontrakt med han enda. Det er moderklubben som holder litt igjen i samarbeidet med Bergersen. Det eneste jeg vet er at han kommer fra de dype skoger rundt Hedmark og er 17 år. Det kan jo bare være rykter da , men en vet jo aldri.

 

Unnskyld at jeg sier det, men du begynner å ligne mer og mer på Rune Haugen og hans pessimisme til alt og alle.

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 mai 08, 23:55
Opprinnelig postet av Kent

Espen Hoff har prestert på et meget høyt nivå i mange år og er en klassespiller. At han har hatt en dårlig sesongstart i en klubb han ikke ønsker å være i er således ubetydelig i diskusjonen om Hoff er en god spiller eller ikke.

Var Torstein Helstad og Jan Gunnar Solli gode i RBK? Niks!  Det er lov å ha en dårlig periode, selv for en klassespiller. Spesielt når han er langt under 30 år!

Hoff står for øyeblikket øverst på lista mi over ønskede spillere som det er realsitisk å få til FFK. Han er god! Han er Norsk! Han har mange år igjen! Og han er akkuratt den spillertypen FFK trenger mest for øyeblikket!

Helt, helt enig! Han er etter min mening ikke god nok til å prestere på et høyt internasjonalt nivå, men han er mer enn god nok til å spille på hvert Tippeligalag.

Og at han er spillertypen FFK trenger, er det ingen tvil om. Har savnet en kantspiller med fart, som kan utfordre ut mot dødlinja og slå innlegg!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 02 mai 08, 00:15
FFK burde prøve å hente Bråten fra Bolton det er en bra forsterkning offensivt

---------------------------

CUPVINNER 06


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 mai 08, 00:34
Han skal sikkert ikke ha mye i lønn heller........

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 mai 08, 00:47

Da får vi i alle fall igjen noen av de samme kvalitetene som Tarik har. Evnen til å utfordre og få med seg ballen, skape uro i motstanderens forsvar. Jeg sier ja takk til Daniel Braathen, men jeg tviler på om han stikker til noe annet sted i Norge enn Vif eller RBK nå.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 mai 08, 01:11

Den mest nærliggende å sammenligne Espen Hoff med er Simen Brenne. De har omtrent samme alder, begge offensive midtbanespillere og befinner seg normalt rett på utsiden av landslaget.

Simen Brenne kostet 7,5 mill med ett år igjen av kontrakten.

Hva vil realsitisk markedspris være for Espen Hoff til sommeren når han har et halvt år igjen av kontrakten? 3-4 mill?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 mai 08, 01:25
Ville vel gjettet litt høyere, da han er ganske viktig for Lyn også.... Men er jo ikke umulig, siden de vet han er tapt uansett! Og personlig, uten FFK briller, ville jeg trodd FFK var mer attraktivt enn LSK, pluss konkurransen er vel langt lavere i FFK. Hvilke konkurrenter vil han ha i LSK? Bjørn Helge?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 mai 08, 01:56

Opprinnelig postet av endre
Ville vel gjettet litt høyere, da han er ganske viktig for Lyn også.... Men er jo ikke umulig, siden de vet han er tapt uansett! Og personlig, uten FFK briller, ville jeg trodd FFK var mer attraktivt enn LSK, pluss konkurransen er vel langt lavere i FFK. Hvilke konkurrenter vil han ha i LSK? Bjørn Helge?

Vi skal ikke undervurdere betydningen av nærhet til Oslo, det er nok viktig for mange spillere. Selv om alle fra Fredrikstad synes vi bor i en fin by er nok Oslo langt mer fristende for de fleste som kommer fra andre deler av landet, spesielt de som befinner seg i 20 årene. Så sann sett har nok VIF, Stabæk og LSK en fordel om noen av de kaster seg inn i kampen.

Men klarer FFK å klamre seg fast på tabelltoppen frem til sommeren vil det helt klart gjøre klubben mer attraktiv for gode spillere. I LSK er det bare elendighet for øyeblikket men LSK har lange tradisjoner som toppklubb så bråket som er der akkuratt nå bør ikke bety så mye for en spiller som eventuelt signerer en 3-5 års kontrakt.

Skulle tro Bjørn Helge Riise vil legge beslag på høyrekanten i LSK når han er frisk nå som LSK har handlet enda en indreløper/sentral midtbanespiller i Bjørkøy. Så uansett om LSK skulle spille 4-3-3 eller 4-4-2 vil Bjørn Helge Riise og Espen Hoff slåss om den samme plassen sann jeg ser det.

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 mai 08, 02:29
Jeg ser Oslo greia, till en viss grad. Lillestrøm er underkant av 20 min med tog fra Oslo, Fredrikstad er en time, for de rette betingelsene, ser jeg ikke de store problemene. Rammen ligger da veldig mye bedre til for Hoff i Fredrikstad, greit Ramberg har gjort det bra nå, men å si at han er bedre enn BH er vel vanskelig. BH er på landslaget, og når han er i form vil han nok ikke slippe den plassen lett. Pluss ambisjonene til FFK kan nok friste, ja LSK har tradisjoner som toppklubb i nyere tid, mens FFK igjen har store planer om å skape nye, dette kan virke positivt i vår favør. Pluss FFK viser til mange smarte kjøp i senere tid, mens LSK viser til heller spekulative. Og mr Tom Nordlie er nok en person man enten liker eller ikke!
Men tiden vil jo vise hva som skjer!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 mai 08, 08:04
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Lemmy
Var det kødd?
Neida, det var overhodet ikke kødding fra min side. Espen Hoff er på vei ned. Ifølge enkelte innlegg på Bastionens nettsider er heller ikke Henning så jævlig fornøyd med utviklinga til Hoff. Det er sikkert ikke lenge til at det dukker opp en ny ung spiller der ute på vingen. Navnet er noe med Kahris Khan eller noe sånt. Han skal visst være av samme klasse Moa. Det er bare ikke tegnet proffkontrakt med han enda. Det er moderklubben som holder litt igjen i samarbeidet med Bergersen. Det eneste jeg vet er at han kommer fra de dype skoger rundt Hedmark og er 17 år. Det kan jo bare være rykter da , men en vet jo aldri.

 

Unnskyld at jeg sier det, men du begynner å ligne mer og mer på Rune Haugen og hans pessimisme til alt og alle.

Den var sur å få i trynet Bob, men jeg må jo få lov å ha meninger. Er det noen som vil det beste for FFK så er det jaggu meg.Kanskje stilen må forandres litt, men som bedriftsleder gjennom mange år har jeg vel blitt vant til å uttrykke meg  i en stil.Men jeg håper at Rune og jeg ligger et godt stykke fra hverandre her inne på siden vedr. meninger og uttrykk om vårt kjære .  Vi utbringer en  og håper på en forsatt god sesong.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f