Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Ham-kam (6. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 mai 08, 15:39
Endret: 03 mai 08, 15:39
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten

Ardian Gashi og Pål André Czwartek har vært syke i uken som gikk, men alt tyder på at de kommer til å spille skriver NTB


Av erfaring vet jeg at NTB og de andre nasjonale nyhetsmediene sjeldent er veldig godt oppdatert på sånt. FB følger laget mye tettere, og når Gashi sies å ha høy feber på fredag - to dager før avspark - så er jeg langt i fra sikker på at han spiller (eller bør spille) på søndag. Men svaret får vi antakelig ikke før på søndag.

Det er uansett ikke heldig med så mye "smårusk" på sentrale spillere i dagene før en viktig kamp.

I følge Rey så trente Ardian i dag, så han spiller nok i morgen. Vi skal alltid stole på FB.

Enig med deg, smårusk er ikke noe bra oppladning

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 mai 08, 16:04
Endret: 03 mai 08, 16:04

Fra sikre kilder fikk jeg informasjon om at FFK skal være konsentrerte og nøye på dødball. Kommer det som noen bombe for noen? :) Ellers så har de terpet mye på å unngå å lage frispark i gunstige posisjoner for Ham-Kam. Det som er viktig da, er at vi har et høyt press, og at Ham-Kams ballfører ikke får mye tid og rom. Mye press fra midtbanen, og at stopperne våre tør og støte tidlig, før de kommer langt inn på banehalvdelen vår. For frispark rundt 16-meteren er noe av det mest ugunstige vi kan få mot oss!

Ellers syns jeg det høres merkelig ut når både Rey og F-B mener at Tegström kommer til å starte isteden for Gardar Johansson. Hvis dette er tilfellet, skjønner jeg ikke planen til FFK. Gardar kan være god å ha på defensiv dødball, og skal vi spille ut et etablert forsvar tror jeg det er viktig å ha Gardar, som er meget god på å møte i mellomrommet og skape rom for andre. Tegström er bedre til å holde på ballen, men han blir litt veik i duellene.

                                   Staw

Ophaug           Piiroja          Gerrbrand             Wallace

Kvisvik      Wehrman       Gashi                 Barsom

        Johansson                 Elyounoussi

Blir Ramberg frisk(noe han vel ikke blir siden han har bekkenlåsning, forferdelig vondt!) starter han isteden for Kvisvik. Evt. kan også Kouadio/Thomassen komme inn på venstre, og Barsom flyttes inn sentralt hvis ikke Gashi blir frisk. Skulle også Piiroja være ute, kan Ophaug flyttes inn som stopper og Pål Andrè spille høyreback!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 04 mai 08, 00:54
Fra Briskebybandens forum:
-
Tror det blir en hard kamp på søndag. Det er en voldsom entusiasme i plankebyen. Spillerne har selvtillit og supporterne strikker gensere i rødt og hvitt som aldri før. Hele byen svever 2m over bakken. Kamma er i ferd med å bli sett på som laget alle skal slå i år. Ikke nødvendigvis så negativt det. Vi er skikkelige underdogs i denne matchen, og klarer vi å demme opp for nøkkelspillerne på FFK og unngå mål i mot i starten, så kan det fort bli litt utålmodighet både blandt Fredrikstads spillere og supportere.

Nøkler til suksess:
- først og fremst: gutta må tro på det de driver med!
- være tett oppe i Wehrman for å hindre han i få slå de geniale pasningenen fremover
- nekte Elyounussi både bakrom og rom mellom forsvar og midtbane
- demme opp for Piiroja på dødballer
- gi faen i holdinger, etterslengere og anna dritt som gir oss rødt kort, straffespark eller begge deler

Gutta bør være småflaue over prestasjonene mot Stabæk. Det er ingen tvil om at Hamar-publikummet så smått begynner å miste troa på laget. Her har gutta muligheten til å slå tilbake og den muligheten bør de gripe tak i. Seier ville vært fantastisk, uavgjort er jeg fornøyd med. Skal til og med tåle et tap, dersom det bare er litt mindre tamt enn det var mot Stabæk.

Møt opp folkens! Skulle det ikke gå veien, så kan vi alltids le av Plankehaugen!
-

Detta klarer vi folkens!!!!!!!!! F..n så jeg gleder meg til kampen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 04 mai 08, 13:22

Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg liker ikke at noen av de beste formspillerene Ramberg, Kvisvik og Kasey, kan være ute mot Ham Kam  Hvem skal i så fall ta den deffensive rollen på midtbanen nå?

 

Finn 3 feil: Kvisvik, formspiller, deffensive oppgaver!

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 04 mai 08, 13:35
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av Bob Page
Sykestua FK ? Hvordan blir man igrunn forkjøla og får feber når det er pluss-grader ute ?

 

Det finnes så mange andre grunner enn surt vær for sykdom!!  Og feber og forkjølelse kan du også få selvom det er 25 grader og stekende sol ute..

 

Helt riktig. Det er faktisk større sjanse for å pådra seg en smittsom forkjølelse i varmen fremfor kulden. Kulden dreper bakterier.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 mai 08, 13:36
Opprinnelig postet av stjernengutt

Finn 3 feil: Kvisvik, formspiller, deffensive oppgaver!

Du vil ha en spiller med Kvisviks tekniske og taktiske evner, men som løper og jobber i hardt i 90 minutter?

Tja, hva med Emre?

Forstår du poenget mitt? Hadde Kvisvik vært i så god form som mange dagdrømmere ønsker seg, så hadde ikke Kvisvik kommet til FFK for 6 mill, han hadde gått til Newcastle (e.l) for 60.

Ellers synes jeg Tarik får altfor lite tyn for sine defensive mangler...

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 04 mai 08, 13:44
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av stjernengutt

Finn 3 feil: Kvisvik, formspiller, deffensive oppgaver!

Du vil ha en spiller med Kvisviks tekniske og taktiske evner, men som løper og jobber i hardt i 90 minutter?

Tja, hva med Emre?

Forstår du poenget mitt? Hadde Kvisvik vært i så god form som mange dagdrømmere ønsker seg, så hadde ikke Kvisvik kommet til FFK for 6 mill, han hadde gått til Newcastle (e.l) for 60.

Ellers synes jeg Tarik får altfor lite tyn for sine defensive mangler...

 

He he. Jeg er enig med deg. Synes folk har urealistiske forventninger til Kvisvik. Rapportene sier att han er bedre trent enn noen gang, men ingen tror han holder 90 min.

Det forteller meg att FFK trygt kan vente til sommeren med forhandlinger.Kvisa har denne sesongen, og maks en til.Om han vil gi seg mens han enda blir husket som toppspiller da.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 mai 08, 13:51

Gladmelding i FB i dag, Piiroja og Gashi er begge klare til kamp etterpå! Wehrman, som også har vært litt hanglete, krevde jo 90 minutters full innsats, så da regner jeg med at han også er klar. Tipper vi får se dette laget:

                            Staw

Ophaug        Piiroja       Gerrbrand         Wallace

Kvisvik*        Gashi         Wehrman         Barsom

            Johansson          Elyounoussi

*Kvisvik har vel også vært syk, men noen som vet om han er klar eller ikke? Isåfall tipper jeg Kouadio starter, selvom jeg personlig gjerne skulle sett Thomassen der.. Tror ikke Tegström starter.. Han spilte dårlig forrige kamp, og Gardar kan bli viktig på defensiv dødball. I tillegg trenger vi et oppspillspunkt.. I tillegg kommer Ham-Kam til å bli kjempeslitne hvis de skal gå ut og spille defensiv fotball, da får de et helvetes trykk på seg. Da blir de slitne, og da åpner det seg rom for Tegström de siste 20 minuttene!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 mai 08, 16:59
Opprinnelig postet av Lemmy

Gladmelding i FB i dag, Piiroja og Gashi er begge klare til kamp etterpå! Wehrman, som også har vært litt hanglete, krevde jo 90 minutters full innsats, så da regner jeg med at han også er klar. Tipper vi får se dette laget:

                            Staw

Ophaug        Piiroja       Gerrbrand         Wallace

Kvisvik*        Gashi         Wehrman         Barsom

            Johansson          Elyounoussi

*Kvisvik har vel også vært syk, men noen som vet om han er klar eller ikke? Isåfall tipper jeg Kouadio starter, selvom jeg personlig gjerne skulle sett Thomassen der.. Tror ikke Tegström starter.. Han spilte dårlig forrige kamp, og Gardar kan bli viktig på defensiv dødball. I tillegg trenger vi et oppspillspunkt.. I tillegg kommer Ham-Kam til å bli kjempeslitne hvis de skal gå ut og spille defensiv fotball, da får de et helvetes trykk på seg. Da blir de slitne, og da åpner det seg rom for Tegström de siste 20 minuttene!

Lemmy, er du virkelig bare 13 år ? Jeg synes du skriver jævlig bra og virker meget fornuftig med gode formuleringer. Er du 13 så er jeg 14  Hørte fra Torrevieja (Start fan og pensjonert oberst ), Alex Valencia ferdig i  Danmark, har fått napp i  tippeligaklubb , muligens Molde eller ????

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 04 mai 08, 17:31

Er det noen som vet om Gardar er skadet?

Iflg vg-nett er han ikke en gang på benken

---------------------------

Tarik på landslaget!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 04 mai 08, 17:49

I følge tv2 så starter Vidar Martinsen?!?!?!? 

Regner med at det var en liten skrive-leif?? For hverken Pål Andre eller Jan Tore sto oppført i start 11`ern..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3