Husk meg
Brukernavn
Passord

Lasse månends talent

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 apr 08, 08:07
Endret: 25 apr 08, 08:11

Belønnet for sitt talent

Lasse Staws innsats i FFK-målet har gjort inntrykk. I går ble han tildelt Statoils Talentpris for april. I april i fjor ble Tarik Elyounnoussi tildelt samme pris. –Gøy å bli satt pris på, sier Lasse og tar et godt tak i trofeet.

www.demokraten.no/lokalsport/article3497567.ece

Tror dere at han fortsatt klarer å holde seg stabil god, eller kan skryt fra media gjøre han ukonsentrert, slik at han kanskje får presentasjonsangst?


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 25 apr 08, 08:20
Har inntrykk av at både Tarik og Lasse er jordnære personer som tar alt oppstyret med stor ro. Synes de svarer godt for seg på TV i hvertfall. Litt påvirket blir de sikkert, men vi får håpe det bare virker positivt inn.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 apr 08, 10:16

jokkeroeli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 10

Lagt til: 28 apr 08, 23:27
Litt latterlig at Semb ikke har med Lasse på den listen. Om jeg ikke tar helt feil så er det vel akkurat NÅ det er snakk om. Lasse har vel prestert bedre enn alle de nevnte hittil i sesongen. Se på videoen de har funnet frem av Fredrikson, er jo bare simple redninger det han fremviser der. Dårlig av Nils Johan.

---------------------------

yo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 apr 08, 23:39
Opprinnelig postet av jokkeroeli
Litt latterlig at Semb ikke har med Lasse på den listen. Om jeg ikke tar helt feil så er det vel akkurat NÅ det er snakk om. Lasse har vel prestert bedre enn alle de nevnte hittil i sesongen. Se på videoen de har funnet frem av Fredrikson, er jo bare simple redninger det han fremviser der. Dårlig av Nils Johan.

Hvis jeg ikke husker feil så tok Nils Johan Semb ut Lasse Staw som keeper på det han mente var Tippeligaens beste lag frem til 4. serierunde i år. Så jeg tror nok denne rankeringen av keepere var ment å være mer generell og ikke bare basert på årets sesongstart.

jokkeroeli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 10

Lagt til: 29 apr 08, 16:02
"Denne mannen mener Nils Johan Semb for øyeblikket er den beste sisteskansen i Tippeligaen. Se Sembs topp seks-liste." Eller så er det dårlig journalistikk....

---------------------------

yo


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 mai 08, 19:29
Lasse Staw på Dagbladets Folkebørs denne måneden!
www.dagbladet.no/sport/2008/05/02/534233.html

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3