Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå forsvinner Kvisvik?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 mai 08, 17:37

Det er vel ingen som egentlig er uenige i at man ønsker at Kvisvik fortsetter i FFK.

Uenigheten dreier seg om "nettopp ikke for en hver pris".

Kvisvik som alle andre må yte og vise kvalitet så får de en kontrakt deretter.

Dette tror jeg også gjelder Kvisvik hos FFK, tror ikke han har noen spesiell særstillig hverken positivt eller negativt.

Hvilken jeg personlig mener er rett.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 mai 08, 19:34
Kvisvik er utvilsomt en viktig spiller for oss, og det ville være dumt å la han gå fra oss. Har litt sansen for den litt late holdningen hans og, det er bare sånn personligheten hans er. Han har dårlig kondis, men er en spiller som kan avgjøre kamper med den fantastiske pasningsfoten sin

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 10 mai 08, 22:11

Opprinnelig postet av Holters

Tror du undervurderer folket her inne... Det er mange her som vet mye.

Er det noen som er overrasket over at det er akkurat Ramberg og Czwartek om går ut med dette?

Firerbanden, som inkluderer Bjørkøy, har jo vært de minst fornøyde under Grönhagens ledelse helt siden starten.

Vi har ikke alle tilgang til inside information, vet du, Holters. ;-) Jeg, for eksempel, som syns jeg følger ganske bra med FFK, har aldri hørt noe om "firerbanden" vs. Grönhagen, sjøl om det jo var åpenbart at Bjørkøy ikke var happy (men jeg har ikke helt skjønt HVORFOR), og at Kvisvik sikkert ikke har vært like happy for alle Grönhagens kommentarer om ham.

Ramberg og Czwartek? De har vel i hvert fall PRESTERT bedre under Grönhagen enn de noen gang før har gjort.

Hvis noen har lyst til å dele med seg av litt om alt de vet, så blir det sikkert satt pris på. :-)

---------------------------

Svensk magi!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 mai 08, 11:23

Ramberg gikk vel ut allerede etter et par måneder med Grönis som trener og klaget på spillestil og opplegg på trening. Finner ikke artiklen/intervjuet på FB, der han kritiserer spillestil etter noen dårlige treningskamper, men finner litt av den påfølgende debatten her inne:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=118894&side=17#120136

Jeg har hatt et inntrykk av at Jonna, Ramberg og Kvisvik har vært misfornøyde - de ble jo alle plassert et godt stykke unna "klippekortplassen" de hadde under Eggen og Grönis har jo henta inn spillere i alle deres posisjoner.

PAC har jeg ikke hørt noe om, så  det kan jeg ikke si noe om.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mai 08, 16:32
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hva skal vi diskutere utifra da da ?? For min del kan Kvisvik bli, men ikke for enhver pris. Samme sier også keiko99, og det er jeg enig med han i.

Da er vi jo alle enige


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mai 08, 16:52
Opprinnelig postet av denialsander

Jeg har hatt et inntrykk av at Jonna, Ramberg og Kvisvik har vært misfornøyde - de ble jo alle plassert et godt stykke unna "klippekortplassen" de hadde under Eggen og Grönis har jo henta inn spillere i alle deres posisjoner.

PAC har jeg ikke hørt noe om, så  det kan jeg ikke si noe om.

Kan det tenkes at under Eggen så var det litt mindre folk å velge på i stallen, og at det er grunnen til at noen hadde det du kaller "klippekort"?  Å styrke stallen var uten tvil en nødvendighet om vi skal henge med i toppen, uansett om treneren heter Grønhagen eller noe annet. Det tror jeg erfarne profesjonelle fotballspillere som bl.a. de 4 nevnte forstår godt og f.eks. Ramberg har da tydelig vist at han mener alvor med å ta opp konkuransen om en plass på laget.PAC spiller jo bedre enn på lenge på denne tiden av året og Raymond er Raymond; alt fra brilljant til dårlig som han alltid har vært.

At det eksisterer noe "firerbande" i spillergruppa stiller jeg meg meget tvilende til, men det gjør kanskje hverdagen mer spennende for noen å lansere teorier om "bander" og andre skumle sammesvergelser i spillergruppa til FFK? Og å svare på spørsmål med ærlige svar ala Ramberg er jo selvfølgelig bevis på at han er med i en bande....


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 mai 08, 17:14
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av denialsander

Jeg har hatt et inntrykk av at Jonna, Ramberg og Kvisvik har vært misfornøyde - de ble jo alle plassert et godt stykke unna "klippekortplassen" de hadde under Eggen og Grönis har jo henta inn spillere i alle deres posisjoner.

PAC har jeg ikke hørt noe om, så  det kan jeg ikke si noe om.

Kan det tenkes at under Eggen så var det litt mindre folk å velge på i stallen, og at det er grunnen til at noen hadde det du kaller "klippekort"?  Å styrke stallen var uten tvil en nødvendighet om vi skal henge med i toppen, uansett om treneren heter Grønhagen eller noe annet. Det tror jeg erfarne profesjonelle fotballspillere som bl.a. de 4 nevnte forstår godt og f.eks. Ramberg har da tydelig vist at han mener alvor med å ta opp konkuransen om en plass på laget.PAC spiller jo bedre enn på lenge på denne tiden av året og Raymond er Raymond; alt fra brilljant til dårlig som han alltid har vært.

At det eksisterer noe "firerbande" i spillergruppa stiller jeg meg meget tvilende til, men det gjør kanskje hverdagen mer spennende for noen å lansere teorier om "bander" og andre skumle sammesvergelser i spillergruppa til FFK? Og å svare på spørsmål med ærlige svar ala Ramberg er jo selvfølgelig bevis på at han er med i en bande....

Ta med Brian West også, det er de som er igjen etter Eggen forsvant. De forsvinner nok, en etter en. Raymond er nok første mann ut, alle skjønner jo at kjemien mellom  han og Grönhagen er ikke bra. Begynte jo i fjor, når Grönhagen uttalte seg om vekten hans.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 mai 08, 19:07

Når Grønis klagde på vekta hans var det med et lite glimt i øye, nja eller hva han sa. Media syntes dette var spennende og blåste det opp. Det fantastiske er da at folk tror Raymond, "kødden over alle kødder" skulle bry seg om det..... tull.

Her er det noe som ikke kommer frem + at Ray er ikke god nok for 90 min.

Super innbytter blir han til han orker mer.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 mai 08, 19:27
Opprinnelig postet av Lex

Når Grønis klagde på vekta hans var det med et lite glimt i øye, nja eller hva han sa. Media syntes dette var spennende og blåste det opp. Det fantastiske er da at folk tror Raymond, "kødden over alle kødder" skulle bry seg om det..... tull.

Her er det noe som ikke kommer frem + at Ray er ikke god nok for 90 min.

Super innbytter blir han til han orker mer.

Hans Erik uttalte til media at Raymond ble såret av det Grönhagen sa, vet ikke hvem man tro på.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 mai 08, 19:33

Opprinnelig postet av HotDream
Kan det tenkes at under Eggen så var det litt mindre folk å velge på i stallen, og at det er grunnen til at noen hadde det du kaller "klippekort"?  Å styrke stallen var uten tvil en nødvendighet om vi skal henge med i toppen, uansett om treneren heter Grønhagen eller noe annet.

...

Og å svare på spørsmål med ærlige svar ala Ramberg er jo selvfølgelig bevis på at han er med i en bande....

For all del, det var færre gode spillere i konkurrerende posisjoner (til Ramberg, Kvisvik, Jonna og PAC) i stallen under Eggen. Men det hadde vel også litt med Eggens prioriteringer å gjøre? Han kjøpte jo inn spillere - men ingen som konkurrerte med noen av dem...

En ting er å svare ærlig. En annen er å ikke gi ting tid til å sette seg før man gjør seg opp en mening - det var ankepunktet mitt mot Rambergs ærlighet såpass tidlig etter Grönis` ankomst.

PAC hadde et solid innhopp nå sist og Ramberg har spilt veldig bra iår. Får håpe de to er på gang. Kvisvik synes ikke å være kampfit for mer enn 30-40 minutter og vil nok forbli en superreserver til han forsvinner.

Jeg tror FFK kommer til å tilby han en god kontrakt, men ikke god nok for å dekke sine økonomiske behov og ønsker... Derfor tror jeg han forsvinner. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 mai 08, 19:50
Tror det kommer til å stå på kontraktslengde. Vil tro Kvisvik ønsker å skrive en 3 årskontrakt for å sikre seg ut karrieren, men er usikker på om FFK vil (og bør) forlenge med mer enn 1 år. Så kommer alt an på hvilke alternativer Kvisvik får i sommer...

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mai 08, 20:07

Opprinnelig postet av Costanza
Tror det kommer til å stå på kontraktslengde. Vil tro Kvisvik ønsker å skrive en 3 årskontrakt for å sikre seg ut karrieren, men er usikker på om FFK vil (og bør) forlenge med mer enn 1 år. Så kommer alt an på hvilke alternativer Kvisvik får i sommer...

Du har nok rett. Lengden på kontrakten han eventuellt blir tilbudt vil ha alt å si. Tror ikke Raymond har særlig lyst til å flytte på seg nå, om han ikke er nødt. En 3-års kontrakt med helt normale betingelser (ikke noe fantasigreier som det vi leser om i media) vil nok være nok til at han blir. Håper FFK gir ham det tilbudet....


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 mai 08, 20:08

Raymond sikler nok etter en sign on fee fra en annen klubb, kanskje han presser FFK med det?


Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 11 mai 08, 20:16
Har hørt at Raymond har en grunnlønn på rundt 600,000,-   Også er det sånn at han får en sum hvis han starter kamper. Er jo ikke så moro å være innbytter da tror jeg.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 mai 08, 20:32

Hvilke andre tippeligalag er det som kommer til å friste med en treårskontrakt mon tro? Godset? Kanskje vi får solgt han for noen kroner og får kjøpt Austnes fra Viking for en billig penge og får han tilbake til formen i fjor :)

Skriver FFK kontrakt, så håper jeg det blir en prestasjonsrettet lønn. Da får han kjempe for lønna i hvert fall. Gi han en bonus for hver assist og mål, antall kamper han spiller etc. Noen fast treårskontrakt på rundt millionen tror jeg blir sløsing med penger.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 mai 08, 20:43

Opprinnelig postet av Jegærn
Har hørt at Raymond har en grunnlønn på rundt 600,000,-   Også er det sånn at han får en sum hvis han starter kamper. Er jo ikke så moro å være innbytter da tror jeg.

 Da er det jo bare å brette opp ermene, trene seg fit og stå på som f__n. Da kommer lønna også...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 mai 08, 20:59
Opprinnelig postet av Costanza
Tror det kommer til å stå på kontraktslengde. Vil tro Kvisvik ønsker å skrive en 3 årskontrakt for å sikre seg ut karrieren, men er usikker på om FFK vil (og bør) forlenge med mer enn 1 år. Så kommer alt an på hvilke alternativer Kvisvik får i sommer...
Ham-Kam med 1.1 mill sof. 2 siste år sammen  med Ringberg. Ryktene går i Hamar. Dattera og svigersønn bor der og hører litt av hvert. (de er FFK). Det er vel bare de og Strømsgodset som kan gjøre sånn.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 mai 08, 01:11
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Jegærn
Har hørt at Raymond har en grunnlønn på rundt 600,000,-   Også er det sånn at han får en sum hvis han starter kamper. Er jo ikke så moro å være innbytter da tror jeg.

 Da er det jo bare å brette opp ermene, trene seg fit og stå på som f__n. Da kommer lønna også...

Problemet for Raymond er at Grønis uttaler omtrent hver gang han blir intervjuet at nøkkelen til å vinne kamper er å legge ned et hardt grunnarbeid samt at han har sansen for spillere som kan legge ned et hardt grunnarbeid.

Raymond kommer aldri til å bli en slik spiller samme hvor mye han trener og spiser havregrøt. Så kanskje det beste for Raymond er å finne seg en ny klubb med en annen trener.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 12 mai 08, 02:15
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av TurnipZ

Jeg slo opp "UPROFF" i ordboka. Der var det bare bilde av en halvfeit fotballspiller med lite hår...

Å? Prøver du å være morsom på andres bekostning? Legg ut bilde av deg da, så vi får se hvor proff du ser ut. Turnips er vel en grønnsak?

Eller kort sagt: Den der var unødvendig!

Var det en ordre? Og nei, jeg kommer ikke til å sende deg bilder av meg selv. Hvorfor? Fordi dette er vel ingen date-site? Å kom igjenn a!

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mai 08, 07:48

Spillere på vei ut

– Vil det føre til at det også blir spillere som må ut til sommeren?
– Vi har tidligere sagt at vi maksimalt skal ha 23-24 spillere i troppen. Nå har vi 24. Det betyr at noen må ut dersom andre skal inn, men slik har fotballen blitt. Derfor kommer vi til å vurdere stallen fortløpende, sier Haugen til f-b.no/article/20080507/FFK/440969139/1252

Kanskje det er Raymond han tenker på?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3