Husk meg
Brukernavn
Passord

Er jeg velkommen?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 22 apr 08, 12:56
Opprinnelig postet av klanen12
Hei - nå kan dere jo gjette lag...
Men er jeg velkommen til å stå med dere i min kjære blårøde drakt (ok, med et FFK-skjerf) og hate Lyn til helga?

Stor sjanse for at svarene ikke har noen påvirkning men er jo greit å vite.. føler at siden dere ga oss gull i 05 så får jeg støtte litt i år da ;)
  Greit så lenge vi kan gå å ta en øl sammen etter seieren.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 22 apr 08, 13:21
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av klanen12
Hei - nå kan dere jo gjette lag...
Men er jeg velkommen til å stå med dere i min kjære blårøde drakt (ok, med et FFK-skjerf) og hate Lyn til helga?

Stor sjanse for at svarene ikke har noen påvirkning men er jo greit å vite.. føler at siden dere ga oss gull i 05 så får jeg støtte litt i år da ;)
  Greit så lenge vi kan gå å ta en øl sammen etter seieren.


time and place... ;)

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 23 apr 08, 20:05
Kan stå sammens med oss i red beavers,liker vif folk vi....... hehe       ELLER!!!

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 23 apr 08, 23:07
Synes vel dette er litt merkelig. Er det ikke bedre å holde seg på Bohemen og hate Lyn sammen med de andre Klanenfolka? På langsida på Fredrikstad stadion sitter det av og til folk med bortelageffekter. Regner med at det er folk som har slekt og venner i Fredrikstad og går sammen med dem på kamp, eller no`. Men ikke gå sammen med noen du kjenner, i VIF - drakt på en Lyn - FFK kamp? Det var da svært til hat mot Lyn.....

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 23 apr 08, 23:47
Endret: 23 apr 08, 23:48
Opprinnelig postet av Morgaine
Synes vel dette er litt merkelig. Er det ikke bedre å holde seg på Bohemen og hate Lyn sammen med de andre Klanenfolka? På langsida på Fredrikstad stadion sitter det av og til folk med bortelageffekter. Regner med at det er folk som har slekt og venner i Fredrikstad og går sammen med dem på kamp, eller no`. Men ikke gå sammen med noen du kjenner, i VIF - drakt på en Lyn - FFK kamp? Det var da svært til hat mot Lyn.....



Hehe, nå begynner hatet å komme her...
Dere som sitter og hater og koser dere nå har tydeligvis ikke lest alle innleggene ovenfor her..for der står svar på alt dere skriver hvertfall... joda, har venner og bekjente blant dere som jeg kommer til å stå sammen med.. og har tilogmed tilbudt å gå med skjerfet deres...

1 - jeg vil se kampen
2 - jeg vil se kampen med andre som vil FFK skal vinne
3 - jeg er ingen FFK supporter men en VIF supporter
4 - moro at det godkjennes internt blant dere, at noen går med andre lags effekter... men vi som faktisk sier ifra først blir hetset
5 - ser ikke hvorfor dere ikke vil ha ekstra støtte til laget deres (hva synes dere om medgangssupportere egentlig?)
6 - øl og pølser vi lever av... postgirobygget og god stemning... hva med å ta et kompliment når dere får det??
7 - hater dere vif så værsågod! hater mye rart jeg også :) blant annet tran, og likevel drakk jeg det i moss
8 - jeg vil ikke bli tatt for å være ffk supporter på kampen
9 - hvorfor i all verden ga dere oss gullet i 2005 og ikke start hvis vif er så ille?
10 - burde vel ikke sitte her og diskutere dette etter den mengden alkohol jeg allerede har hellt i meg...
11 - må bare nevne at det finnes "støtte for ffk" i tillegg til "hat mot lyn".. hate lyn gjør vi hver dag nemlig ;)

Sorry ass - flertallet ser ut til å vinne. og med keiko som har majoritet i seg selv så tror jeg dette blir koselig jeg :)

Gled dere til vill festing etter kampen!

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 apr 08, 12:04

1 - jeg vil se kampen
2 - jeg vil se kampen med andre som vil FFK skal vinne
3 - jeg er ingen FFK supporter men en VIF supporter
4 - moro at det godkjennes internt blant dere, at noen går med andre lags effekter... men vi som faktisk sier ifra først blir hetset
5 - ser ikke hvorfor dere ikke vil ha ekstra støtte til laget deres (hva synes dere om medgangssupportere egentlig?)
6 - øl og pølser vi lever av... postgirobygget og god stemning... hva med å ta et kompliment når dere får det??
7 - hater dere vif så værsågod! hater mye rart jeg også :) blant annet tran, og likevel drakk jeg det i moss
8 - jeg vil ikke bli tatt for å være ffk supporter på kampen
9 - hvorfor i all verden ga dere oss gullet i 2005 og ikke start hvis vif er så ille?
10 - burde vel ikke sitte her og diskutere dette etter den mengden alkohol jeg allerede har hellt i meg...
11 - må bare nevne at det finnes "støtte for ffk" i tillegg til "hat mot lyn".. hate lyn gjør vi hver dag nemlig ;)

Sorry ass - flertallet ser ut til å vinne. og med keiko som har majoritet i seg selv så tror jeg dette blir koselig jeg :)

Gled dere til vill festing etter kampen![/quote]

Synes fortsatt det er merkelig. Mange har et nr. 2 lag de følger med på og liker. Jeg har Skeid. Men jeg ville ikke gått på en Skeidkamp iført FFKeffekter. Supporterutstyr bruker jeg bare på kamper der FFK spiller. Skulle jeg gått på en kamp med venner som heier på et annet lag, ville jeg kledd meg nøytralt.

Hyggelig med ekstra støtte. Men den bør kanskje bli gitt på våre premisser?

Vi ga dere ikke  gullet i 2005. Det var bare en konsekvens av at vi sørga for å ikke rykke ned. Hyggelig for dere og greit nok for oss.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 apr 08, 12:57

Til klanen12:

For min del er du hjertelig velkommen, men personlig syns jeg du skal la vif drakta ligge hjemme, men opp til deg selvsagt.

Velkommen på kamp! Vi skjønner jo at du ønsker å se ett topplag spille fotball, ihvertfall når en er vant til å se enga ( en liten spøk tåler du sikkert :-D)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*


klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 24 apr 08, 13:05
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Til klanen12:

For min del er du hjertelig velkommen, men personlig syns jeg du skal la vif drakta ligge hjemme, men opp til deg selvsagt.

Velkommen på kamp! Vi skjønner jo at du ønsker å se ett topplag spille fotball, ihvertfall når en er vant til å se enga ( en liten spøk tåler du sikkert :-D)



Hehe jeg tar hvertfall god humor ;)
Takk for den!

klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 23 apr 08, 23:49
Opprinnelig postet av Bever
Kan stå sammens med oss i red beavers,liker vif folk vi....... hehe       ELLER!!!


Hehe... merkelig hockey-sesong i år... vi tok jo ikke en dritt gull jo    :@

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 apr 08, 00:27
Endret: 24 apr 08, 00:29

Jeg personlige håper noen tar affære hvis noe trapper opp på ffk feltet med vif drakt, eller noen annen drakt enn fredrikstad drakt.

 

---------------------------

signatur


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 23 apr 08, 23:40

Opprinnelig postet av klanen12
Men er jeg velkommen til å stå med dere i min kjære blårøde drakt (ok, med et FFK-skjerf) og hate Lyn til helga?

 

Syns du skal holde deg borte jeg!

---------------------------

Frihet For Ultras!

Hest er best som pålegg!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340