Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom N sine treningsprinsipper

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 apr 08, 11:49

MAKIS er et velkjent handlingsprinsipp i arbeidsliv og ikke minst i den pedagogiske samhandling. Såvel innen all idrett mellom trener og utøver.

I det virkelige liv                                I Tom N sitt liv

M:   motivasjon                                  M:   Mas

A:   aktivering                                      A:   Ablegøyer

K:   konkretisering                             K:   Kjeft og smell.....

I:    individuelt                                      I:    Ingen over og ingen ved siden

S:   sosial samhandling                   S:   soaialt skille.

Selvfølgelig er det ironi bak,men en blir jo sjokkert av spillernes uttalelser til media. De er kneblet!! Det virker som de er trent ihjel med den berømte Norlitesten. Det samme skjedde i Start og det har jeg fra en av de impliserte i avsettelsen som trener der nede.

 


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 17 apr 08, 18:50
Opprinnelig postet av 1947modell

I:    individuelt                                      I:    Ingen over og ingen ved siden



Det skal være V: for vurdering, siden du trekker inn pedagogiskeprinsipper. Riktig blir da:

M
A
K
V: Vurdering            V: verdensmester
I
S

Ellers artig og på kornet.

---------------------------

Stolt Oslo Aristokrat


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 apr 08, 19:02
Den V`n er nok kommet inn i de siste åra. Var ferdig med ped i 84 og kan ikke huske den. Du fant jo et  godt "ord" da for den ukjente , eller skal vi si "glemte ". Jeg syntes at allerede på La Manga han var meget spesiell under treningene. Gap og skrik hele veien, oppgitte spillere med ryggen til gjorde grimaser. TV 2 har nok en del sekvenser som aldri vil bli vist. Mjelde ble spurt i pølskøen om hva han syntes om TN . Han snudde seg og så seg rundt, ristet på hodet uten komentar. Nei, vår " venn " TN er nok ikke så veldig godt likt innad i spillergruppa.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24