Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva synes dere om stemningen på PH mot Molde?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 09 apr 08, 23:30
en ting er hvertfall sikkert,  hadde vi hatt Zoran, hadde vi vært blandt topp 4.   
nå ligger vi helt nederst, blir sikkert pessa på av Glimt supporterne som kommer neste kamp, 

FOLK MÅ SYNGE !  

Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 09 apr 08, 23:54
Endret: 09 apr 08, 23:55
Hmm, merkelig at folk er så negative æ gett.. Før denne sessongen var det jo så mye snakk om at BRH og Rødhvitelite  skulle bidra med så utrolig mye liv, hva skjedde??

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 09 apr 08, 23:56
Tror ikke de gutta var de som sang minst og lavest Kris. Problemet er ikke de få som står på og synger høyt og lenge

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 apr 08, 09:14

Opprinnelig postet av Marcus
en ting er hvertfall sikkert,  hadde vi hatt Zoran, hadde vi vært blandt topp 4.   

Og hadde vi hatt Einar Gerhardsen som statsminister ville alt vært mye bedre.
Move on, folks - Zoran er historie og nå må noen andre skrive det neste kapitlet i historieboka...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 apr 08, 09:21
BRH var ikke på feltet søndag..

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 11 apr 08, 15:07
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Oi, her var det mye syting gett. Som en passiv langsidesitter synes jeg plankehaugen var veldig bra til tider (minst sesongbeste på hjemmebane :-)). Om det kanskje høres forskjellig ut midt inne i haugen, så vi var flere som reagerte på det bra lydnivået og skjerfhavet var veldig bra å se på.

Skal det bli trøkk, må noen sammordne og være forsanger, og folk kan ikke bli sure for at dere personlige preferanser på tirbunekultur blir fulgt til punkt og prikke.

Synes PH skulle spandere på seg noen headset så forsangere kan koordinere litt bedre seg imellomg og til trommemannen/dama.

Jeg synes det iovet veldig bra med tanke på resten av sesongen, så nå håper jeg bare på noen litt fetere sanger med mer markert takt og lavere tempo.

 

Som jeg skulle sagt det selv. Syntes stemningen var helt topp jeg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 12 apr 08, 23:03
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Marcus
en ting er hvertfall sikkert,  hadde vi hatt Zoran, hadde vi vært blandt topp 4.   

Og hadde vi hatt Einar Gerhardsen som statsminister ville alt vært mye bedre.
Move on, folks - Zoran er historie og nå må noen andre skrive det neste kapitlet i historieboka...



ja og det klarer ikke plankehaugen så det blir enten RHE eller BRH ;)

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 apr 08, 22:22
Opprinnelig postet av Rey


Hvis Plankehaugen klarer å holde seg til sin del (sha-la-la) og IKKE begynner på "Alle sammen for Fredrikstad"


Men det må ærlig talt gå an å finne på en bedre og mer spennende tekst. Utrolig labert nivå på denne synes jeg, bortimot flaut å bli med på den. Er det ingen kreative sjeler som jobber med tekster, eller forsvinner alle nye forslag i mangelen på tålmodighet i perioden da sangene skal "synges inn"?

 "Alle sammen for Fredrikstad"......kjedelig, dødt, og forutsigbart. Etter mitt syn funker det ikke som en enkeltstående setning.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 18 apr 08, 20:38
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Rey


Hvis Plankehaugen klarer å holde seg til sin del (sha-la-la) og IKKE begynner på "Alle sammen for Fredrikstad"


Men det må ærlig talt gå an å finne på en bedre og mer spennende tekst. Utrolig labert nivå på denne synes jeg, bortimot flaut å bli med på den. Er det ingen kreative sjeler som jobber med tekster, eller forsvinner alle nye forslag i mangelen på tålmodighet i perioden da sangene skal "synges inn"?

 "Alle sammen for Fredrikstad"......kjedelig, dødt, og forutsigbart. Etter mitt syn funker det ikke som en enkeltstående setning.


helt enig, dropp hele sangen ! helt latterlig at den kom i det hele tatt syns jeg


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3