Husk meg
Brukernavn
Passord

Bråk i forbindelse med Stabæk - LSK og påfølgende utestengelser

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 apr 08, 20:09

Opprinnelig postet av foyn
Syns faktisk ikke det er spesielt reflektert. Klanen har lagt seg på en linje som vil være nesten håpløs å kunne følge. 

Hva mener du Klanen vil ha problemer med å følge i forhold til det de skriver i innlegget? Hva er det du mener ikke er reflektert med det? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 apr 08, 20:23

Opprinnelig postet av HotDream
Jeg går ut ifra at de fleste her inne har fått med seg det siste i "tribunekultur" fra Sverige og oppgjøret Hammarby-AIK.... Trengs nok både utestengelser og det som "værre" er for å få has på pøbelen.  Fint at klubbene i Norge er mer våkne og tar tak i dritten før det utarter.

Det ble jo kastet masse ting på Espen Johnsen når han halte ut tida mot Brann på mandag. Han sa "Det er helt greit, det er sånn det skal være..." Og det ble jo ikke gjort noe mer med det.  Hvis vi skal si at det er ultras som fører med seg bråk så er jo det latterlig. Ingenting har vært værre enn det engelsk fotball var tidligere, og der har det aldri vært ultras (før et par grupperinger nå nettopp).


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 20 apr 08, 18:56
Opprinnelig postet av Holters
Så hvor mener du den grunnleggende krasjen ligger da, bønna, siden du hevder at jeg er helt på jordet?

Stemningsskapningnsmetodene er nemlig minimale nyanseforskjeller, det er ikke der problemet ligger.


Jeg mener at den grunnleggende krasjen ligger i forholdet klubb/supporterklubb. Plankehaugen er så vidt jeg vet en offisiell supporterklubb per dags dato, altså innunder klubbens paraply. Etter min mening så skal en supportklubb, foruten det å gi klubben verbal og visuell støtte, også fungere som et uavhengig talerør for supportere i saker mellom supportere og klubb.

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f