Husk meg
Brukernavn
Passord

Deilig med Rino tilbake!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 04 mai 03, 10:19
Deilig at Rino endelig er tilbake!! Tror han er tent og kommer til å spille bra i dag... Føler meg ikke trygg på Steinar! Nå kommer nok Rino til å spille seg til keeperplassen resten av sesongen :D Får i hvertfall håpe det :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 mai 03, 11:11
Tja, det er i allefall veldig bra at han får en mulighet til å vise deg frem, men om han står resten av sesongen, se det tviler jeg på...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 04 mai 03, 11:36
Jeg synes også at det er deilig at Rino er tilbake. Av en eller annen grunn stoler jeg mer på ham enn Steinar. Tror det blir tre poeng i dag, men det det blir nok en kjempe batalje.

Lykke til FFK!

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 04 mai 03, 12:21
Steinars styrke skal jo være å plukke baller i feltet, men det er nettopp der jeg føler meg utrygg på han... Har en tendens til å miste de ballene hans snapper... ikke bra... Rino er nok den beste av de to :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 04 mai 03, 12:58
Jeg tror rino er tilbake for å bli. Steinar har ikke akkurat overbevist heller.

Var og så andrelaget spille mot lisleby og der var rino konge i mål. Han var sikkerheten selv.

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 04 mai 03, 16:33
Deilig med rino ja, og moro å se om Melo får til noe også...og kanskje årets første for "biffen"? Dette blir nok en bra kamp, hadde det ikke vært for at det er 3,5 evigheter unna skulle jeg vært der jeg å....

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 08 mai 03, 03:25
Kan ikke si at Rino overbeviste i dag, hørte at han ikke var all verden m,ot hødd eller?
Sørlie var god i 2 lagskampen mot kjelsås leste jeg, gi han muligheten i noen kamper nå så blir han bra han trur jeg.
men hva med resten? Lars er ikke bra mot 1 div, spillere. stian sliter kraftig. vebjørn er en skandale hittil.

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 08 mai 03, 10:47
Synes Lars Petter har spilt bra hittil i år. At han ikke kommer til like mange sjanser som i fjor, er bare naturlig da han blir passet veldig godt på.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 08 mai 03, 13:00
Rino og Steinar er omtrent like gode mener jeg, og Steinar var litt uheldig i førsten. Nå stod han bra mot Kjelsås for andrelaget, og jeg tror det blir tøff konkurranse de to i mellom resten av sesongen. Når det gjelder Lars Petter, så har han kommet litt dårlig igang med målene, men han har da ikke spilt dårlig for det. Og han viste oss i går mot Runar at han fortsatt vet hvor målet kom. Deilig at også Melo fikk en god kamp + et mål. :ffk:

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 08 mai 03, 13:24
Ja enig med deg der, at det var godt med ett welton mål og flere raid. håper han fortsetter der nå.

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 08 mai 03, 22:17
Welton er i gang :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 10 mai 03, 10:31
Welton var stor! Vi får nok se mer til han utover seseongen

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 10 mai 03, 16:40
Ja, ikke rart han har brukt litt tid på å komme i gang-... tross alt stor overgang for ham... Welton kommer nok til å bli en god spiller for ffk han :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 10 mai 03, 23:27
Er det forresten vanlig med to "førstekeepere"? Blir det ikke masse nerver når du er nødt til å bevise at du er "mannen" i hver bidige kamp?
Det beste etter mitt (s)kjønn er fast mann mellom stengene!

---------------------------

Stadion på FMV!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 mai 03, 00:11
en kvapsete mann er vel lite heldig ja:-)

neida, synes det er godt med skjerpet konkurranse mellom keeperne, sånn bør det være, det skal være lov å gjøre feil, men det skal ikke bli en vane... altså, den beste til enhver tid står i mål...:cool:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340