Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadion - begredelig eller som forventet?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 08, 09:28
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

- Det værste er imidlertid toalettfasilitetene. Én dør inn til herretoaltettet - hvor det stod kø hele pausa gjennom. Dametoalettet er om mulig enda mindre. Det er strengt tatt uholdbart.

Argh, jeg angrer fremdeles på at jeg ikke fikk tatt bildet av pisoiret på St.Mirren stadium i Paisley, sør for Glasgow: Det var et helt kvadratisk rom på ca 30 kvm, med pisoir-renne hele veien rundt, og rundt hele veien inn mot midten, vil vel si at det var plass til ca 50 pissende mannfolk av gangen. Hele greia var av glattmalt betong som kunne spyles til slutt: Renslig, effektivt, og utrolig stor kapasitet.

Så mye kan man få til på 30 kvadrat!

Men... Jeg vil tro at erfaringsgrunnlaget for å lage effektive avtreder er noe større i entrepenørbransjen i Storbritannia, i hvertfall i den delen av stadion-markedet... Ikke bare er de mange flere på kamp, de drekker pints før kamp nesten alle sammen, eller spiser pies i pausen, pai som er krutt for magan.

Likefullt begynner folk i Storbritannia å forlate plassen sin ca 7 min. før pause for å pisse, drikke og spise, hehehe.

Og der er ingen sure miner over dokø heller, faktisk, siden jeg har stått i noen av dem, og stemningen er svært lett og ledig der, med ekstremt løse replikker og skarpe tunger. Forskjellen på kø på stadion i Storbritannia og her er vel humøret tror jeg vi kan si.

Det er vel ikke så grusomt mye å gjøre med dofasilitetene under PH, men hvis man skal være etterpåklok må man kunne si at dassene kunne vært utforma på en annen måte, helt klart.

Ellers må jeg føye meg inn i rekken av dem som nesten aldri går på dass på kamp. Har vel vært på dass i forb. med kamp på gamle stadion to ganger, den ene var vel 1-1 mot Bodø/Glimt i -78 eller hva det var, og den andre tror jeg var mot Molde for en 3-4 år siden, hehehe.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 apr 08, 20:12
Det som er værst er iallefall kiosken. Det er jo akkurat samma opplegget som på gamle stadion, med 1,5 litere de heller fra.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 apr 08, 20:53
er enig i at det går ann og klage litt men vi kommer fra norges dårligste fasiliteter uansett div til norges beste men vi blir vel aldrig fornøyd uansett

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 19 apr 08, 20:53
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det som er værst er iallefall kiosken. Det er jo akkurat samma opplegget som på gamle stadion, med 1,5 litere de heller fra.


takke meg til det fremfor dispenserbrus.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 apr 08, 21:02

Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det som er værst er iallefall kiosken. Det er jo akkurat samma opplegget som på gamle stadion, med 1,5 litere de heller fra.


takke meg til det fremfor dispenserbrus.

Mye heller dispenserbrus, med isbiter, enn en lunken halvdau flaskebrus.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 apr 08, 21:03
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det som er værst er iallefall kiosken. Det er jo akkurat samma opplegget som på gamle stadion, med 1,5 litere de heller fra.


takke meg til det fremfor dispenserbrus.

Mye heller dispenserbrus, med isbiter, enn en lunken halvdau flaskebrus.

er det mulig kværuli kværula

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 19 apr 08, 22:33
øy, flaskebrusen der er alltid dau, trur de bestiller dau cola fra coca cola company direkte.. er Brynas ide, de betaler mindre for dau cola enn frisk og god cola..

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 19 apr 08, 22:47
syns de kunne ordnet kioskene bak FB tribuna,  
syns også de kunne fått opp en vegg bak der :S sånn at det hadde sett litt mer fint ut,  
området rundt,  ikke noe å si på, er jo det samme som ifjor , IKKE BRA ! 


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f