Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Brann - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 mar 08, 22:09
ingen tvil om at det var frispark til Raio, Karadas springer jo fyren overende. Pluss foranlednigen til det målet er jo jelt på tynet. Feig dommer/linjemann oppførsel. Men kan skal gi Helstad massevis av honør, Mannen er en superspiss !!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5481

Lagt til: 30 mar 08, 22:11

Meget imponert over FFK i denne kampen. Klart bedre enn regjerende seriemester borte. Var særlig imponert over nykommerene(Ophaug, Wallace og Barsom).

Synd at dommeren ikke kunne falle for fristelsen av å gi Brann flere tvilsomme dødballer rundt FFK`s sekstenmeter på stillingen 2-2.  Også trist å se at Karadas får lov til å dytte bort Piroja med Strak arm, Og at Helstad har 2 strake armer på skuldrene til Wallace da han header inn 3-2. Det er vel slik det er å gå til kampene med dårlig odds.

Synes uansett at FFK spilte veldig fin fotball, og de vil få enda bedre forutsetninger når baneforholdene er bedre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 30 mar 08, 22:14
Opprinnelig postet av bjorn
Wallace var direkte svak. Ophaug virket RUSTEN. Piiroja er livsfarlig i det ene øyeblikket og konge i lufta det neste. Føler meg aldri trygg på den kællen...

Deja vu dette her fra i fjor, målene renner inn og vi bommer i de viktige fasene av spillet, forsvare dødball i mot og sette klare målsjanser.

Så lenge ut som det kunne bli poeng og en brukbar kamp, men så var alt tilbake til det normale.


Helt enig!

Vi vinner ikke bortkamper når vi slipper inn fire mål. Dette er akkurat som i fjor, og året før det, og året før det, og året før det....

Wallace var et svakt ledd i forsvaret. Han var helt klart ikke med på tempoet, og han tapte på fysikken i alle dueller. Men han hadde noen gode innlegg. Ophaug var ikke veldig mye bedre på den andre backplassen. Jeg håper backene våre bare var rustne, og at dette forbedrer seg kamp for kamp. Men det er ikke lov å være rusten når serien sparker i gang.

Men når Kvisvik er tilbake, og viser Ramberg tilbake på benken, så har vi faktisk en av landets beste midtbaner. Og Barsom viste utrolig bra takter. Tøff i spillestilen, men samtidig god til å drible, med begge bena. Kvisvik, Barsom, Wehrmar og Gashi på midtbanen. Dette blir morro!

Og begge spissene våre scora - bra for selvtilliten! Og når Tarik får være dedikert spiss og ikke vikariere på vingen så får vi max ut av ham.

Brann på bortbane er en av årets vanskeligste kamper, og Helstad er tydeligvis i slaget fra første spark på ballen i årets sesong. Tar vi dette i betraktning så syntes jeg vi gjør en bra sesongstart. Tidvis godt spill som lover veldig bra for kampene som kommer. Vi kan glede oss til fortsettelsen.




paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:22
Dette er morsomt.Vi skylder på dommeren??? Piroja er brukbar men ikke mer enn det.Wallace vår nye "super" spiller i følge enkelte holder rett og slett ikke tippeliga nivå.Opphaug fortidlig og si men holder ikke like høyt nivå som Swartek.Vi er rett og slett svekket stort bakover og må trøste oss med Tarik og Gardar

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 mar 08, 22:27

vi må si oss fornøyde med spillet vi har idag. men jeg er ufornøyd med å ikke få med poeng etter det spillet vi leverer.

jeg ser mye positivt. ramberg leverer en grei kamp. barsom fortsetter å imponere. tarik å gardar kommer på skoringslista. + at de spiller bra sammen.

prøve å sette opp karakterer da.

staw: 5.  gjør en del bra. trekker en karakter pga brøleren sin.

ophaug: 4. gjør det greit i boksen. men sliter på kanten. virker rusten.

gerrbrandt: 5.   gjør det helt greit i en vanskelig kamp.

raio: 5. vinner dueller som vanlig. taper duellen med karadas som skulle vært avblåst for dytt.

wallace: 2.   sliter bakover. dårlige klareringer.

ramberg:  6. en bra kamp av ramberg. jobber godt frem til han blir bytta ut.

wehrmann:  6.  noen horrible tversover pasninger. men gjør jobben vanskelig for midtbanen til brann.

gashi: 5.  var ikke like mye med idag som han pleier. gjør en helt grei kamp.,

barsom: 7.  fortsetter å imponere  med god teknikk å spilleforståelse.

gardar: 7.  jobber godt hele kampen. vinner dueller å holder godt på ballen. skorer et pent mål.

tarik: 8.  han er over alt. jobber godt. fin målgivende pasning  til gardar. fortsetter å skore mål. ffk sin beste spiller idag.


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 30 mar 08, 22:31
greit fornøyd. kunne like godt endt 4-2 andre veien... men men..
spiller vi slik mot Molde neste helg, tar vi 3 poeng

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mar 08, 22:33
Fortsetter vi like respektløst på bortebane, men skjerper oss defensivt, så blir det flere 3-poengere borte.

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


brann_copper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 08
Innlegg: 3

Lagt til: 30 mar 08, 22:35
Molde banker dere lett hvis dere forsetter å spille (og kjempe) som i dag.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 mar 08, 22:37

Opprinnelig postet av Pinaasen
greit fornøyd. kunne like godt endt 4-2 andre veien... men men..
spiller vi slik mot Molde neste helg, tar vi 3 poeng

På den andre siden. Forsvarsspillet er under en hver kritikk. Å slippe inn 4 mål er for dårlig.Selv om det er borte mot seriemesterene.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mar 08, 22:36
Regner med du mente vi banker Molde, det kunne tolkes på begge måter det innlegget...

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 30 mar 08, 22:38

Bare lurer på en ting. Hvordan er reglene om å ha en kaptein på banen? Når Brann bytta ut Bakke ga han ikke fra seg kapteinsbindet, og Brann spilte uten kaptein frem til Guntveit ble bytta inn 5 min før slutt. Er det lov å spille uten kaptein på banen?

 

Anyways, utrolig bittert tap!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:39
Ja la oss skylde på dommeren!!! vi slipper inn 4!!! mål noe som tilsier slakt i fotball.Wallace er katastrofe bakover,Ophaug holder heller ikke Swartek nivå og det sier litt.Kvisvik,Kouadio og Fofana på benken!!! Hva skjer??? er dette laget bedre enn laget i fjor??? Hvem har hentet våre nye backer??? Dere kan skylde på ditt og datt men vi taper 4-2 og slipper altså inn 4!!! mål og det er Katastrofe

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mar 08, 22:41

Fortsatt sur over at Morgan ble dømt, paco? Så mange negative innlegg fra deg for tida.

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 mar 08, 22:42
Paco Dette hndler klart ikke bare om dommeren. Men det er ingen tvil om at FFK gjorde en helt godkjent kamp mot Brann. Ja jeg er enig at 4 bakover er for mye, men med Tariks og Rambergs store muligheter kunne fort ha svinga den andre veien. Små marginer i denne kampen (les Helstad)

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 30 mar 08, 22:43

I denne kampen synes jeg Wallace virker ille ute å kjøre. Mannen har jo ikke evnen til å plassere seg. Han er vel innblanda i hvertfall i 3 av baklengsmålene. De offensive kvalitetene han skulle ha har ikke jeg sett så mye til, har dere? I denne kampen får han maks en svak toer av meg på terningen. Kan ikke skylde på dommeren heller, riktig nok skulle det vært blåst før Brann sitt 2. mål. Men vi får si som Eggen, den jevner seg ut i løpet av en hel sesong.

 

Faen sitter her med en litt vond smak i munnen, synes vi hadde utur......

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:43
Opprinnelig postet av DrDRE

Fortsatt sur over at Morgan ble dømt, paco? Så mange negative innlegg fra deg for tida.

Ta for helvete og hold morgan utenfor dette please.hva har han med dette og gjøre??? skal du spille på følelser så ta dette opp med meg privat ok

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:44
Opprinnelig postet av hasse33
Paco Dette hndler klart ikke bare om dommeren. Men det er ingen tvil om at FFK gjorde en helt godkjent kamp mot Brann. Ja jeg er enig at 4 bakover er for mye, men med Tariks og Rambergs store muligheter kunne fort ha svinga den andre veien. Små marginer i denne kampen (les Helstad)
der er vi enige,men er skeptisk til våre nye forsvarere men som sagt så kan alt bedre seg

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mar 08, 22:44
Endret: 30 mar 08, 22:45

Opprinnelig postet av paco
Ja la oss skylde på dommeren!!! vi slipper inn 4!!! mål noe som tilsier slakt i fotball.Wallace er katastrofe bakover,Ophaug holder heller ikke Swartek nivå og det sier litt.Kvisvik,Kouadio og Fofana på benken!!! Hva skjer??? er dette laget bedre enn laget i fjor??? Hvem har hentet våre nye backer??? Dere kan skylde på ditt og datt men vi taper 4-2 og slipper altså inn 4!!! mål og det er Katastrofe

 

Kun signeringene som Morgan har vært med som holder mål eller?? Hva syns du om Barsom idag, han var rævva ikke sant...?

Ramberg var også bra på kant, et godt valg av Grønis. Ophaug og Wallaca sleit, men er ikke bekymra for døm enda.

Er du ikke enig i at målet til Azar skulle vært annulert?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 mar 08, 22:48
Hva er vitsen med å dra inn Morgan i denne debatten ??? Det blir vel dumt !!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:48
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av paco
Ja la oss skylde på dommeren!!! vi slipper inn 4!!! mål noe som tilsier slakt i fotball.Wallace er katastrofe bakover,Ophaug holder heller ikke Swartek nivå og det sier litt.Kvisvik,Kouadio og Fofana på benken!!! Hva skjer??? er dette laget bedre enn laget i fjor??? Hvem har hentet våre nye backer??? Dere kan skylde på ditt og datt men vi taper 4-2 og slipper altså inn 4!!! mål og det er Katastrofe

 

Kun signeringene som Morgan har vært med som holder mål eller?? Hva syns du om Barsom idag, han var rævva ikke sant...?

Ramberg var også bra på kant, et godt valg av Grønis. Ophaug og Wallaca sleit, men er ikke bekymra for døm enda.

Er du ikke enig i at målet til Azar skulle vært annulert?

Barsom er meget god,Ramberg overrasker selv om jeg mener at Kvisvik/Kouadio burde startet.Nei jeg synes duellen var grei og Piroja bommet med et par meter til en frisk og opplagt Karadas


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24