Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-nyheter og linker (mars)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 mar 08, 02:34
Endret: 18 mar 08, 05:15
Vi drar igang samletråder for årets sesong igjen. Her kan dere sitere utdrag fra nettartikler og skrive inn notiser fra papiraviser. Husk at kilde (og link) alltid skal oppgis.


fredrikstadfk: Juniorlaget serieåpnet med 3-0-tap

Erlend Thorvaldsen og FFK Jr tapte 3-0 i serieåpningen mot Stabæk. Etter å ha kommet skjevt ut, kom laget aldri ordentlig igang og tap på en dag som denne var i og for seg fortjent.

(...)

- Det er bra å se at vår guttespiller, Simen Rafn, idag er vår bestemann. Han og Dardan får godkjent idag, men ellers er det under pari over hele linja. Idag fortjente vi å tape, avsluttet en skuffet Rostad.


TV 2 Sporten: FFK forhandler med Opdal og Friberg Da Cruz

- Vi er i dialog med både spillere og klubber, men vi er ikke enig med noen ennå. Vi håper vi kan komme til en avklaring i løpet av uken, sier sportslige ansvarlig i Fredrikstad Per Morten Haugen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 mar 08, 16:03
Endret: 19 mar 08, 21:40
VG: Lasse (20) og Erik (20) skal gjøre VG-tipset til skamme

Denne keeperduoen - med til sammen 405 eliteserieminutter i fjor - gjør at Anders Grönhagen ikke henter inn en rutinert erstatter for Rami Shaaban.

I alle fall ikke foreløpig. For svensken har klokkertro på at U21-keeperne Lasse Staw og Erik M. Bråthen skal fylle skoene etter eliteseriens kanskje beste målvakt i fjor.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mar 08, 22:32
litt tøff buss

---------------------------

http://keiko99.net


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 19 mar 08, 22:49
Opprinnelig postet av keiko99
litt tøff buss

Jøss, den ble jo virkelig fin. Vi får håpe at den får stå i fred på bortekampene nå da...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 mar 08, 23:18
Jeg synes jeg har sett FFK kjørt med en slik en tidligere.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 20 mar 08, 21:40
http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=796

Endelig en god analyse, disse har vist tippet mye riktig tidligere også. Blant annet at Start skulle rykke ned.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 21 mar 08, 01:46

"En storklubb in spe"

Bra sagt.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mar 08, 03:05

Opprinnelig postet av danan
Opprinnelig postet av keiko99
litt tøff buss

Jøss, den ble jo virkelig fin. Vi får håpe at den får stå i fred på bortekampene nå da...

 

Enig, Allerede lagt bilde som skrivebordsbakgrunn... 

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 21 mar 08, 10:57
Opprinnelig postet av varheim
http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=796

Endelig en god analyse, disse har vist tippet mye riktig tidligere også. Blant annet at Start skulle rykke ned.


En treffende god analyse syns jeg og, selv om den kanskje er litt vel optimistisk. Den som lever får se. Likte også fremstillingen av Plankehaugen  

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 mar 08, 19:09
FHM tipper årets sesong i nyeste nummeret:

Opprinnelig postet av FHM
I 24. serierunde skjer muligens dette:
FFK eksluderer ordføreren i Fredrikstad og Per Egil Ahlsen for å vifte for heftig med skjerfene.
- Vi ser på disse som hovedmennene i den sterkt voksende Ultrasgjengen, sier en talsmann for FFK.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mar 08, 11:45
Rami Shaaban er undrende til hvem som har styringen i klubben. Syns egentlig han kunne lagt saken død. Han har muligens tapt 20 millioner på lønn og sign-on-fee, men uten FFK hadde han kanskje aldri fått de tilbudene uansett...

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 23 mar 08, 11:53
Uten FFK så ville du fortsatt spis pasta og makaroni!!!!   Trodde du savnet sønnen din jeg !!!  Hadde vel ikke sett noe til han i Tyrkia!!    

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 mar 08, 12:03

Sutrete type, han fikk jo den overgangen han ville. Men er forsåvidt enig i at det skjer mye rart i styre og stell i FFK, men det hörer vel med til historien :)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 mar 08, 12:33

Opprinnelig postet av FFK1903
Rami Shaaban er undrende til hvem som har styringen i klubben. Syns egentlig han kunne lagt saken død. Han har muligens tapt 20 millioner på lønn og sign-on-fee, men uten FFK hadde han kanskje aldri fått de tilbudene uansett...

 

Hm. Er Rami FFK-spiller ? Passer vel bedre i "fotball generelt" som jeg har laget en tråd i....

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mar 08, 13:30
Endret: 23 mar 08, 13:31
Han kommer med kritikk av FFK, så den passer vel egentlig begge steder. En FFK-link er det uansett, og diskusjonen vil også kunne gå på hvor uheldig det er med investorer som skal styre spillersalgene slik Rami fremstår. Linken kan fint postes her, men diskusjonen kan fint bli tatt i tråden du opprettet etterpå ;)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 mar 08, 14:19

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Uten FFK så ville du fortsatt spis pasta og makaroni!!!!   Trodde du savnet sønnen din jeg !!!  Hadde vel ikke sett noe til han i Tyrkia!!    

Akkurat som jeg ville sagt det selv. Er så dritt lei av den mannen! 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 mar 08, 16:15

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 26 mar 08, 12:13
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Uten FFK så ville du fortsatt spis pasta og makaroni!!!!   Trodde du savnet sønnen din jeg !!!  Hadde vel ikke sett noe til han i Tyrkia!!    

Akkurat som jeg ville sagt det selv. Er så dritt lei av den mannen! 

Hvis min arbeidsgiver hadde brutt en muntlig avtale med meg som hadde kostet meg 20 mill så hadde jeg vært forbanna også!

Full støtte til Shaaban!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 mar 08, 12:35
Opprinnelig postet av Kent

Hvis min arbeidsgiver hadde brutt en muntlig avtale med meg som hadde kostet meg 20 mill så hadde jeg vært forbanna også!

Full støtte til Shaaban!

Hva vet du om brutte avtaler og 20 millioner???

Du tar "fakta" ut fra avisene ser jeg.... Da blir man lett å påvirke. Naivt..... 


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 26 mar 08, 13:10
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Kent

Hvis min arbeidsgiver hadde brutt en muntlig avtale med meg som hadde kostet meg 20 mill så hadde jeg vært forbanna også!

Full støtte til Shaaban!

Hva vet du om brutte avtaler og 20 millioner???

Du tar "fakta" ut fra avisene ser jeg.... Da blir man lett å påvirke. Naivt..... 

Shaaban kan alltid være feilsitert men i denne saken ser jeg ingen grunn til å tro at det er tilfelle. Det er min vurdering, du er velkommen til å gjøre din!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24