Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisviks enorme gjeld!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 mar 08, 20:53
Tror ikke Terje Høili driver med sosialhjelp. Azar Karadas har vel ikke tjent så mye penger at han blar opp 8-10 mill. Tror nok rykter er det operative ordet her...

---------------------------

-Elsker alle-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 mar 08, 21:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at en person har slettet gjelden hans, slik at han betaler leie for å bo sitt eget hus, personen som har gjort det, gjett tre ganger, er ikke vanskelig.

Hvis det er rykter du har hørt så tror jeg deg på det Patrioten.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 mar 08, 08:52
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at en person har slettet gjelden hans, slik at han betaler leie for å bo sitt eget hus, personen som har gjort det, gjett tre ganger, er ikke vanskelig.

Det er i så fall tåpelig gjort av Høili. Jeg velger å være meget skeptisk til ryktet da. Nettopp slike ting vil ikke en med spillegalskap lære en dritt av!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 mar 08, 09:03
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at en person har slettet gjelden hans, slik at han betaler leie for å bo sitt eget hus, personen som har gjort det, gjett tre ganger, er ikke vanskelig.

Det er i så fall tåpelig gjort av Høili. Jeg velger å være meget skeptisk til ryktet da. Nettopp slike ting vil ikke en med spillegalskap lære en dritt av!

Så du har snakket med Raymond og kjenner til problemene han eventuelt har... Kan dere ikke bare la dette ligge det er uansett bare spekulasjoner. Rot i det fotballmesige og la mannens privatliv ligge.

Kan ikke en moderator stenge denne tråden så en slipper disse oppgulpene, det er tros alt fotball som skal diskuteres her og ikke priv økonomien til enkelt personer..


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 mar 08, 09:19

Trenger ikke være Einstein for å skjønne at det kom til å oppstå bullshit rykter om at Høile sletter gjelden til Kvisvik etc...

Enig med Anne, flere oppgulp som dette har ingen verdi, steng tråden!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 mar 08, 09:27

Opprinnelig postet av Anne

Så du har snakket med Raymond og kjenner til problemene han eventuelt har...

Nei, det har jeg absolutt ikke gjort. Dersom du forsto det slik skyldes det kun av at jeg glemte å legge til ordet "eventuelle" før spillegalskap. Hele saken er en "ikke-sak" i mine øyne, og jeg ser heller ingen grunn til å holde tråden åpen lenger.

 Det eneste jeg kommenterte var at noen med spillegalskap ville lært noe av å bli "kjøpt ut" av problemene. Hvis du lurer på hvor jeg står i saken, så må du gjerne lese mitt lengre innlegg på fjerde side i denne tråden.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 mar 08, 09:29

Opprinnelig postet av Scout
Det er i så fall tåpelig gjort av Høili. Jeg velger å være meget skeptisk til ryktet da. Nettopp slike ting vil ikke en med spillegalskap lære en dritt av!

Hvis det er noe i det *kan* det jo hende at det ligger visse betingelser der... F.eks. behandling for spillegalskap, forbud mot å gjøre "kreative forretninger" (utrolig at noen har klart å tape penger i eiendomsmarkedet de siste 5 åra...), osv.

Jeg håper ryktet stemmer og at Kvisvik ikke behøver tenke på økonomiske problemer. Er det noe som virkelig er altoverskyggende, så er det problemer med økonomien. Man behøver ikke ha svart belte i psykologi for å forstå at en ekstremt tyngende gjeldsbyrde ikke er inspirerende til å være en kreativ fotballspiller.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 mar 08, 09:54
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Scout
Det er i så fall tåpelig gjort av Høili. Jeg velger å være meget skeptisk til ryktet da. Nettopp slike ting vil ikke en med spillegalskap lære en dritt av!

Hvis det er noe i det *kan* det jo hende at det ligger visse betingelser der... F.eks. behandling for spillegalskap, forbud mot å gjøre "kreative forretninger" (utrolig at noen har klart å tape penger i eiendomsmarkedet de siste 5 åra...), osv.

Klart det hadde stilt seg annerledes med en slik klausul, det tok jeg ikke høyde for. Forutsett at ryktet stemmer uten at en slik avtale har blitt inngått, vil jeg stå på mitt: at man ikke vil lære noe. Men, viktig poeng danielsander. Jeg tok ikke høyde for det.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 mar 08, 10:08
Endret: 24 mar 08, 10:08

Opprinnelig postet av Scout
Forutsett at ryktet stemmer uten at en slik avtale har blitt inngått, vil jeg stå på mitt: at man ikke vil lære noe.

Enig der. Det blir omtrent som å si til et barn "nei, du får ikke sjokolade" og gi ungen en hel konfekteske samtidig... Vi får håpe at Kvisvik har fått en løsning og at vedkommende som hjelper til er streng og kompetent nok til å stille strenge krav - og at Kvisvik er villig til å lære. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 mar 08, 10:48

Kvisvik trenger bare å lære én ting han. Hvordan slå pasninger med venstrefoten. Der har han litt å jobbe med.

Nemlig.

Jo, og så kunne han bli bedre på å skaffe seg oveblikk over spillet, i stedet for å sentre i hytt og pine vær.

Det er bare å stå på, Raymond! Ittno som kjem ta sæ sjøl!

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 24 mar 08, 20:41
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Scout
Forutsett at ryktet stemmer uten at en slik avtale har blitt inngått, vil jeg stå på mitt: at man ikke vil lære noe.

Enig der. Det blir omtrent som å si til et barn "nei, du får ikke sjokolade" og gi ungen en hel konfekteske samtidig... Vi får håpe at Kvisvik har fått en løsning og at vedkommende som hjelper til er streng og kompetent nok til å stille strenge krav - og at Kvisvik er villig til å lære. 

Og du som har blitt moderator kan vel nå kanskje stenge denne patetiske tråden???


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 mar 08, 15:05
Hva? Stenge tråden?? Dette er da den mest informativistiske debatten på hele forumet! Her er det sprengfullt av gode analyser og verdifulle tips for alle og enhver, spesielt for Raymond selv. Ikke minst burde han ta til seg de overmåte innsiktsfulle tipsene om å jobbe mer med venstrefoten sin. Det er nok, i hard konkurranse, det aller beste tipset han har fått i hele denne tråden. Ja kanskje noengang, tror jeg faktisk, når jeg tenker etter. Ja, det tror jeg jammen det må være.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 mar 08, 21:16

Opprinnelig postet av Plankekæll
Og du som har blitt moderator kan vel nå kanskje stenge denne patetiske tråden???

Jeg tenkte på det samme...

---------------------------

Svensk magi!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 mar 08, 07:53
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Vil bare ha sagt at jeg synes Raymond Kvisvik er en vanvtiig underholdende fotballspiller. Jeg innrømmer gladelig at Kvisvik alene skal ha halve æren for at jeg har begynt å kjøpe billetter til FFKs kamper on a regular basis. Det hadde nok blitt noen turer på stadion uansett, men det blir oftere når Kvisvik står på spillelisten.

Dessuten synes jeg Kvisvik bidrar til fotballens verdi som underholdningsprodukt på en måte som det blir stadig mindre av, gjennom sitt artisteri. Fotball handler ikke bare om å vinne, men også om å vinne verdig, underholdene, eller i mangel av annet i det minste vinne med en viss stil. Mange spillere bidrar til å gjøre fotballen underholdende, for all del, men i dette (for meg viktige) aspektet holder jeg Kvisvik for å være nr 1. ( i norsk fotball, that`s it.)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 mar 08, 09:07
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

blabla

Du som har så bastante meninger om en person du  ikke kjenner men bare har lest om og sett spille fotball, burde, skrive oppgulpene dine under fullt navn eller holde kjeft. Eller er det slik at du ikke står for det du skriver?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 14 mar 08, 15:38
Harde ord, men jeg kan godt forstå at de som bygde huset hans på dugnad føler seg skuffa over dette.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 mar 08, 10:50
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Dette er sladder, greit nok, men ikke verre enn alle de andre som frontes i media med dårlig økonomi. Mange hyklere her inne. Synes det er rart at ingen reagerer på at det huset supporterne bygde til ham er belånt og pantsatt. Synes selv dette setter Kvisvik`s motiver i et rart lys, er hele dette et spill for å tyne mest mulig penger ut av alle rundt ham? Nettavisen skriver at Kvisvik ble solgt for å redde hans økonomi (fra Brann), når han da kommer hit til byen og får så mye gratis arbeidskraft, er det da ingen som mener at han burde tatt bladet fra munnen?

 

Personlig mener jeg hele den sutrete holdningen han har hatt vinteren igjennom hva angår kontrakt fremstiller ham som en grisk person som bruker alle muligheter for å øke sin markedsverdi. Ønsker ham lykke til som fotballspiller, som menneske er han rett og slett ikke mye å ha.

Enig som vanlig med det meste du skriver Ido, men det er vel mest på området med forvaltning av penger Raymond har manglende kvaliteter. Han kan nok være en grei kar på andre felt, men det er klart når man er kjørt opp i et hjørne som han nå er så påvirker det adferd/uttalelser ellers, da han jo er i en noe spesiell situasjon for øyeblikket, (og sannslynligvis i lang tid fremover)

Jeg hører vanligvis ikke på rykter, men etter å ha lest artikkelen i Nettavisen så må jeg si det er betenkelig at han flere ganger etter at han kom til FFK har stått frem i media og fortalt om store veddemål, bl.a. med Karadas, hvis jeg husker rett, med biler og sydenturer som premie.  Da må man spørre seg:  Lærer han aldri ? Når han er på vei ut av en krise, (ved hjelp av å bytte klubb og sign-on-fee) så burde han vel sørge for å forvalte sin økonomi til det bedre etter dette istedetfor til det værre og uovervinnelige ! Så lemfeldig omgang med økonomi kan man bare ikke ha.

Nå faller liksom ting på plass, all prat om kontrakt og eventuelt klubb-bytte etc..

Kan han ha rett fokus på jobben sin  nå da, i den situasjon han er i nå ?

Uansett, jeg vil ønske ham lykke til, ta opp hansken, ta en hestekur over noen år med "striskjorte og havrelefse", det er faktisk eneste veien å gå,  i tillegg til gjeldssaneringsordningen, (da har man ikke mye å rutte med i noen år).

Men å forsøke å løse problemene med fortsatt gambling, det bør unngås.

Fordøm ikke Raymond, han har det nok tøft nok slik han har det nå.

 

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 14 mar 08, 13:28
Kvalmt, trodde gapestokken var avskaffet for lenge siden.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 mar 08, 13:39

 - Jeg mener at dette er personlige saker som ikke har noe i offentligheten å gjøre. Jeg tar også avstand fra denne type journalistikk, som minner om en heksejakt på en av våre spillere.

Helt enig i det svaret Per Morten Haugen ga nettavisen der! Syns media oiverdriver litt spesielt tv2 og nettavisa!

kanskje vi skal lure de en gang vi også?? ;) hehehe..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340