Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisviks enorme gjeld!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 mar 08, 21:13

Opprinnelig postet av Holters
Kan noen fortelle meg hva som var årsakemn til at Plankehaugen bygde huset hans? Var det en del av en avtale, eller fikk noen midlertidig hjerneblødning?

 

Etter det jeg har fått med meg, så var det pga lykkerus over at en stor lokal helt var tilbake i Østfold. Enten det eller pga at vi trengte en forsterkning av hans kaliber den gangen....

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 mar 08, 18:44
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Holters
Kan noen fortelle meg hva som var årsakemn til at Plankehaugen bygde huset hans? Var det en del av en avtale, eller fikk noen midlertidig hjerneblødning?

 

Etter det jeg har fått med meg, så var det pga lykkerus over at en stor lokal helt var tilbake i Østfold. Enten det eller pga at vi trengte en forsterkning av hans kaliber den gangen....

Det var jo noe de gikk ut i TV2-sporten med, og prøvde å lokke ham hit med før det var offisielt klart at han var på vei østover. Det var jo stor uenighet innad i Plankehaugen om dette skulle gjøres eller ikke, og de fleste medlemmene (inklusivt meg selv) syntes det var en tåpelig idé. Det så vi jo også klart da en gjeng på 10-15 personer var faste byggearbeidere, og ikke 1000-1500. De som var med på å bygge, innså jo også etter hvert at det kun var deres lille gjeng med "spesielt interesserte" som hadde lyst til dette, og klagde vel heller ikke på oppmøtet.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mar 08, 19:00

Jeg har hørt rykter om at en person har slettet gjelden hans, slik at han betaler leie for å bo sitt eget hus, personen som har gjort det, gjett tre ganger, er ikke vanskelig.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 21 mar 08, 20:05
terje høili eller azar karadas

---------------------------

signatur


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 mar 08, 20:53
Tror ikke Terje Høili driver med sosialhjelp. Azar Karadas har vel ikke tjent så mye penger at han blar opp 8-10 mill. Tror nok rykter er det operative ordet her...

---------------------------

-Elsker alle-


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 mar 08, 08:52
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at en person har slettet gjelden hans, slik at han betaler leie for å bo sitt eget hus, personen som har gjort det, gjett tre ganger, er ikke vanskelig.

Det er i så fall tåpelig gjort av Høili. Jeg velger å være meget skeptisk til ryktet da. Nettopp slike ting vil ikke en med spillegalskap lære en dritt av!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 mar 08, 21:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at en person har slettet gjelden hans, slik at han betaler leie for å bo sitt eget hus, personen som har gjort det, gjett tre ganger, er ikke vanskelig.

Hvis det er rykter du har hørt så tror jeg deg på det Patrioten.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 mar 08, 09:03
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at en person har slettet gjelden hans, slik at han betaler leie for å bo sitt eget hus, personen som har gjort det, gjett tre ganger, er ikke vanskelig.

Det er i så fall tåpelig gjort av Høili. Jeg velger å være meget skeptisk til ryktet da. Nettopp slike ting vil ikke en med spillegalskap lære en dritt av!

Så du har snakket med Raymond og kjenner til problemene han eventuelt har... Kan dere ikke bare la dette ligge det er uansett bare spekulasjoner. Rot i det fotballmesige og la mannens privatliv ligge.

Kan ikke en moderator stenge denne tråden så en slipper disse oppgulpene, det er tros alt fotball som skal diskuteres her og ikke priv økonomien til enkelt personer..


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 mar 08, 09:19

Trenger ikke være Einstein for å skjønne at det kom til å oppstå bullshit rykter om at Høile sletter gjelden til Kvisvik etc...

Enig med Anne, flere oppgulp som dette har ingen verdi, steng tråden!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 mar 08, 09:27

Opprinnelig postet av Anne

Så du har snakket med Raymond og kjenner til problemene han eventuelt har...

Nei, det har jeg absolutt ikke gjort. Dersom du forsto det slik skyldes det kun av at jeg glemte å legge til ordet "eventuelle" før spillegalskap. Hele saken er en "ikke-sak" i mine øyne, og jeg ser heller ingen grunn til å holde tråden åpen lenger.

 Det eneste jeg kommenterte var at noen med spillegalskap ville lært noe av å bli "kjøpt ut" av problemene. Hvis du lurer på hvor jeg står i saken, så må du gjerne lese mitt lengre innlegg på fjerde side i denne tråden.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 mar 08, 09:29

Opprinnelig postet av Scout
Det er i så fall tåpelig gjort av Høili. Jeg velger å være meget skeptisk til ryktet da. Nettopp slike ting vil ikke en med spillegalskap lære en dritt av!

Hvis det er noe i det *kan* det jo hende at det ligger visse betingelser der... F.eks. behandling for spillegalskap, forbud mot å gjøre "kreative forretninger" (utrolig at noen har klart å tape penger i eiendomsmarkedet de siste 5 åra...), osv.

Jeg håper ryktet stemmer og at Kvisvik ikke behøver tenke på økonomiske problemer. Er det noe som virkelig er altoverskyggende, så er det problemer med økonomien. Man behøver ikke ha svart belte i psykologi for å forstå at en ekstremt tyngende gjeldsbyrde ikke er inspirerende til å være en kreativ fotballspiller.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 mar 08, 09:54
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Scout
Det er i så fall tåpelig gjort av Høili. Jeg velger å være meget skeptisk til ryktet da. Nettopp slike ting vil ikke en med spillegalskap lære en dritt av!

Hvis det er noe i det *kan* det jo hende at det ligger visse betingelser der... F.eks. behandling for spillegalskap, forbud mot å gjøre "kreative forretninger" (utrolig at noen har klart å tape penger i eiendomsmarkedet de siste 5 åra...), osv.

Klart det hadde stilt seg annerledes med en slik klausul, det tok jeg ikke høyde for. Forutsett at ryktet stemmer uten at en slik avtale har blitt inngått, vil jeg stå på mitt: at man ikke vil lære noe. Men, viktig poeng danielsander. Jeg tok ikke høyde for det.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 mar 08, 10:08
Endret: 24 mar 08, 10:08

Opprinnelig postet av Scout
Forutsett at ryktet stemmer uten at en slik avtale har blitt inngått, vil jeg stå på mitt: at man ikke vil lære noe.

Enig der. Det blir omtrent som å si til et barn "nei, du får ikke sjokolade" og gi ungen en hel konfekteske samtidig... Vi får håpe at Kvisvik har fått en løsning og at vedkommende som hjelper til er streng og kompetent nok til å stille strenge krav - og at Kvisvik er villig til å lære. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 24 mar 08, 10:48

Kvisvik trenger bare å lære én ting han. Hvordan slå pasninger med venstrefoten. Der har han litt å jobbe med.

Nemlig.

Jo, og så kunne han bli bedre på å skaffe seg oveblikk over spillet, i stedet for å sentre i hytt og pine vær.

Det er bare å stå på, Raymond! Ittno som kjem ta sæ sjøl!

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mar 08, 20:41
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Scout
Forutsett at ryktet stemmer uten at en slik avtale har blitt inngått, vil jeg stå på mitt: at man ikke vil lære noe.

Enig der. Det blir omtrent som å si til et barn "nei, du får ikke sjokolade" og gi ungen en hel konfekteske samtidig... Vi får håpe at Kvisvik har fått en løsning og at vedkommende som hjelper til er streng og kompetent nok til å stille strenge krav - og at Kvisvik er villig til å lære. 

Og du som har blitt moderator kan vel nå kanskje stenge denne patetiske tråden???


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 25 mar 08, 15:05
Hva? Stenge tråden?? Dette er da den mest informativistiske debatten på hele forumet! Her er det sprengfullt av gode analyser og verdifulle tips for alle og enhver, spesielt for Raymond selv. Ikke minst burde han ta til seg de overmåte innsiktsfulle tipsene om å jobbe mer med venstrefoten sin. Det er nok, i hard konkurranse, det aller beste tipset han har fått i hele denne tråden. Ja kanskje noengang, tror jeg faktisk, når jeg tenker etter. Ja, det tror jeg jammen det må være.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 mar 08, 21:16

Opprinnelig postet av Plankekæll
Og du som har blitt moderator kan vel nå kanskje stenge denne patetiske tråden???

Jeg tenkte på det samme...

---------------------------

Svensk magi!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f