Husk meg
Brukernavn
Passord

The real Football Factory

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 09 mar 08, 17:22
Endret: 09 mar 08, 17:23

Filmen(dokumentaren) er utgitt i England i to deler. En hvor Danny Dyer (Tommy Johnson i Football Factory) reiser rundt i England og besøker ulike hooligan- miljøer, og en hvor han går international. Reiser rundt i  forskjellige land, og besøker de mest beryktede miljøene i verden. Italia, Holland, Balkan, Russland, Argentina, Brasil og Polen er blant de utvalgte.

Den engelske versjonen av filmen er ikke den beste jeg har sett da den oppsummerer sesong 1 av en serie som visstnok går i England. Men den internasjonale delen av filmen er absolutt verdt få med seg om man interesserer seg for hooliganisme, tribunekultur, ultras, casuals eller hva man vil kalle det. Virkelig helt syyykt å se hvor langt enkelte miljøer går.

Ikke veldig overraskende innrømmer de, om de kaller seg ultras, hooligans eller casuals at volden er en del deres måte å støtte laget på.

Bør sees i hvert fall.

---------------------------

heia heia...


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 09 mar 08, 17:25
ja, sett litt på discovey channel, aboslutt verdt en titt.. Sør Amerika var helt vanvittig!

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 10 mar 08, 20:42
Opprinnelig postet av Kristian B

Filmen(dokumentaren) er utgitt i England i to deler. En hvor Danny Dyer (Tommy Johnson i Football Factory) reiser rundt i England og besøker ulike hooligan- miljøer, og en hvor han går international. Reiser rundt i  forskjellige land, og besøker de mest beryktede miljøene i verden. Italia, Holland, Balkan, Russland, Argentina, Brasil og Polen er blant de utvalgte.

Den engelske versjonen av filmen er ikke den beste jeg har sett da den oppsummerer sesong 1 av en serie som visstnok går i England. Men den internasjonale delen av filmen er absolutt verdt få med seg om man interesserer seg for hooliganisme, tribunekultur, ultras, casuals eller hva man vil kalle det. Virkelig helt syyykt å se hvor langt enkelte miljøer går.

Ikke veldig overraskende innrømmer de, om de kaller seg ultras, hooligans eller casuals at volden er en del deres måte å støtte laget på.

Bør sees i hvert fall.

Hvordan får man tak i den? Evt laster den ned?

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 10 mar 08, 21:54
Hehe, husker han ene nede i Serbia eller Polen. Fyren er ca. 60. år og driver å puler motstanderfansen i ræva! :)

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 10 mar 08, 22:07

du kødder ikke med "Danny Dire" heller ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=OBnW-hCS1RM&feature=user


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 10 mar 08, 23:31
Endret: 11 mar 08, 01:30

Opprinnelig postet av solano2
Hehe, husker han ene nede i Serbia eller Polen. Fyren er ca. 60. år og driver å puler motstanderfansen i ræva! :)

Dette gjaldt Serbia.

I Polen finnes det absolutt ingen kultur for denslags.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Wisła Kraków, moja miłość na wieki

The White Star Division


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 mar 08, 09:15
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Hvordan får man tak i den? Evt laster den ned?

Hele greia ligger på YouTube. Om du vil ha den i bedre kvalitet er det bare å søke på The Real Football Factory + torrent. Den ligger ute i et uttall versjoner. Anbefales.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 mar 08, 09:38

Det verste er at kællen satt der og gliste og var oppriktig stolt av det han hadde gjort!!

Voldtok motstandern på grava til en annen "hooligan- helt" fordi han ikke ville kysse grava. Sykt!

Jeg kjøpte hele greia i England, men skal vel være mulig å laste den ned et eller annet sted, uten at jeg har prøvd.

---------------------------

heia heia...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 mar 08, 10:50
Blir faen meg kvalm

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24