Husk meg
Brukernavn
Passord

Barcelona - seriestart 2008/2009

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 08 mar 08, 11:16

1. Noen her som vet når terminlistene for neste sesong legges ut? Noen som lurer på en fotballtur til Barcelona se.... Har prøvd nettet men finner ikke ut noe.

2. Finnes det noen som har tips til hvor det lønner seg å bestille? tenker på pris, fly, hotell, billetter osv...?

Vet jeg er tidlig ute, men mange er avhengig av å planlegge god tid i forveien....


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 mar 08, 11:56
Var og så Barcelona - Sevilla i 05/06 sesongen. Tok Ryan Air fra Torp til London, ventet der i noen timer og tok Ryan Air videre fra London til Barcelona. De bruker en flyplass som ligger ca. en time utenfor sentrum, men taxi koster ikke all verden.

Vi var en gjeng på 4 gutter som var der i ca. en uke så vi valgte å leie en leilighet. Billig og sentralt. Husker ikke link til den siden, men legger ut hvis jeg kommer på.

Ang. billetter så fikk vi gratis VIP-billetter til den kampen, så hvordan du skal skaffe dette er jeg usikker på. Men Camp Nou er sjeldent utsolgt så det skal nok ikke by på for store problemer.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 mar 08, 12:06
http://www.urban-flats.com/

Der kom jeg jaggu meg på hva det het! :D

Vi bodde i leilighet nr. 02 som heter Ciudadela. Fantastisk utsikt forresten.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 08 mar 08, 13:50

1. Terminlisten for neste sesong kommer nok ikke før 4-6 uker etter sesongslutt.

2. Fly, hotell og fotballbilletter, kan du bestille via Norwegian, du bestemmer da hvor du skal sitte på stadion (hvilken seksjon) og får tilsendt "vouchers" som du kan printe ut hjemme. Disse bruker du da du henter billettene på stadion kampdagen (kan hentes fra kl 10 på morgenen). Anbefaler at du/dere finner et hotell i nærheten av Barri Gothic eller Gracia området som ligger i sentrum med kort vei til det meste. Til stadion kan dere ta metro, buss eller taxi (ca. 10 Euro om jeg ikke husker helt feil).

 

 


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 15 sep 08, 21:44

Hjemme igjen fra en fantastisk tur til Barcelona. Fulgte tipset til Solano og leide gjennom Urban-flats, fin og stor leilighet sentralt. Ryanair fløy oss tur-retur fra Torp for en billig penge. Fikk  med oss sommer med sol og badCool

Selve kampen endte 1-1 mot Racing Santader, et ganske stort ran av Racing. Et sinnsykt stadionanlegg, gåsehud. Men ble litt skuffet over opplegget før og under kampen. Ikke noe intervjuer eller repotasjer på skjermen ikke noe presentasjon av nye spillere (Barcas første hjemmekap). Ikke noe klubbsang eller annen underholding. Selve kampen forløp av tystnad fra publikum, merkelig.  Stadion var cirka halvfull, "bare" 56.000 tilskuere,,,,, Men opplevelsen var stor alikevel, vel verdt turen. Teknikk og overblikk har de i sør ihvertfall. Blir alikevel godt å komme hjem til "lille" Fredrikstad stadion med mer trøkk enn i Barca.

Hvor går turen neste gang?


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 sep 08, 08:46

Herenveen?

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3