Husk meg
Brukernavn
Passord

Unnskyld fra FFK til Værste

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 07 mar 08, 08:52

http://www.f-b.no/article/20080307/FFK/2637937/1017/AKTUELT

Fri oss fra Værste..?   NOT !

(vet ikke om det er en lignende tråd da)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 07 mar 08, 09:51
Værste har altså ikke lurt FFK. Bra! Om den offentlige missnøyen fra flere sentrale FFK personer kommer på bakgrunn av innkompetanse eller andre ting (maktkamp??) gjenstår vel å se. Har i en innkompetent milliardær her i byen?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 mar 08, 10:46
Konklusjonen var jo ikke så veldig overraskende... Etter de første par dagenes krigsoverskrifter i fjor, når litt mer detaljert informasjon begynte å sive ut, ble vel egentlig saken såpass klar at jeg vil våge å påstå at en kunne ha spart seg for ganske høye advokatkostnader her...

---------------------------

Svensk magi!


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 08 mar 08, 00:45

Bombe? Alle som har vært på stadion i noen tiår har vel sett hva Brynild og Brynildsen har gjort for klubben. Skulle de liksom pluttselig dolke dem (FFK) i ryggen?

Her bør heller nåværende styre se seg i speilet tror jeg. Værste AS og Brynildsen er altså nå frikjent, og jeg håper det resulterer i spontanapplaus og en spesiell markering ved første hjemmekamp. PH stiller vel opp på det, eller har dere blitt for politiske? :-)

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 mar 08, 10:07
hehe mener du at ikke bryna tjener på FFK,det går mere penger ned i lomma hans fra FFK enn det går ut av lomma hans

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 mar 08, 14:42

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Terje Høili gikk ut i avisen å sa at han hadde lest avtalen og så den som helt urimelig, når dette utvalget nå konkluderer med at FFK har fått en meget god avtale.

Men Terje Høili tok på eget initiativ kontakt med f-b for å beroligge FFK fansen om at Bjørkøy ikke var til salgs, ikke engang for 20 mill. Det måtte i såfall skje over hans lik. Etter det har FFK godtatt bud på Bjørkøy fra både RBK og LSK. Kanskje jeg skal slutte å høre på den mannen?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 mar 08, 19:40

Høili på den ene siden vs Bryna på den andre,hvem tror dere legger igjen masse penger i klubben uten og få noe igjen?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 mar 08, 19:46
Opprinnelig postet av paco

Høili på den ene siden vs Bryna på den andre,hvem tror dere legger igjen masse penger i klubben uten og få noe igjen?

Tror du det er noe tvil om hvem som betyr mest for FFK, Bryna vs Høili? Selvklart Høili. Men det aller beste! Alle drar i samme retning......


effeffk

Knøttespiller
Ble medlem: 16 jan 07
Innlegg: 34

Lagt til: 08 mar 08, 19:50
Opprinnelig postet av paco

Høili på den ene siden vs Bryna på den andre,hvem tror dere legger igjen masse penger i klubben uten og få noe igjen?

Det har jo ingenting med denne saken å gjøre! Det konkluderes at det er god avtale for FFK - noe Bryna har bidratt vesentlig til


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 10 mar 08, 16:22
Betyr det at FFK som betaler gildet sitter igjen med mesteparten av aksjene?
Hørte at Værste satt med 99% av aksjene og FFK betalte, men det vel sikkert feil.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mar 08, 16:37

Det stemmer at Værste står som eier av mer enn 99 % av aksjene.

Dette inntraff når 20. mill. i gjeld til Værste ble konvertert til AS-kapital, (B-aksjer uten stemmerett)

Slik jeg oppfatter det så må det vel eksistere en avtale om at disse B-aksjene skal tilfalle FFK en gang i framtiden, ettersom granskerne hevder at det er en god avtale for FFK.

Hvis FFK derimot ikke skal overta B-aksjene så vil jo Værste fortsatt stå som eier av mer enn 99 % av Stadion.

Eierforholdet er jo da ganske entydig og klart selv om FFK har A-aksjene og "all makt" m.h.t. stemmeretten.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 mar 08, 19:36
Opprinnelig postet av Willy Renè

Det stemmer at Værste står som eier av mer enn 99 % av aksjene.

Dette inntraff når 20. mill. i gjeld til Værste ble konvertert til AS-kapital, (B-aksjer uten stemmerett)

Slik jeg oppfatter det så må det vel eksistere en avtale om at disse B-aksjene skal tilfalle FFK en gang i framtiden, ettersom granskerne hevder at det er en god avtale for FFK.

Hvis FFK derimot ikke skal overta B-aksjene så vil jo Værste fortsatt stå som eier av mer enn 99 % av Stadion.

Eierforholdet er jo da ganske entydig og klart selv om FFK har A-aksjene og "all makt" m.h.t. stemmeretten.

er vel det Morgan tok opp med Brynildsen

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 mar 08, 04:35
Opprinnelig postet av paco

Høili på den ene siden vs Bryna på den andre,hvem tror dere legger igjen masse penger i klubben uten og få noe igjen?

Bryna vant i såfall på knock-out i denne runden siden Høili for ikke lenge siden kritiserte avtalen på det sterkeste i media og forsterket uttalelsen med å si at dette var et felt han hadde stor kompetanse på. Og deretter konkluderer utvalget med at avtalen er meget god for FFK og får dermed Høili sine uttalelser til å se ut som total bullshit.

Tipper det er noen som fortsatt sitter igjen med sterke følelser anng. denne avtalen....

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24