Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 mar 08, 17:44

Grei å selge han , gjerne gi han bort satt på spissen.

Bjørkøy var sutrete og ikke interesserte i å spille på FFK.

Trolig en ny Hornseth / Hoås, gå å drive samtidige som du hever en "kjempelønn".

Nå iallefall 3.2 mill. igjen samt frigjøring av 1.4 - 1.8 mill i året, dersom du tar med arbeidsgiveravgift.

M.a.o mer enn 3.2 mill til kjøp dersom ny spiller betyr mindre lønnskostnader.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mar 08, 18:41
Endret: 07 mar 08, 18:43
Opprinnelig postet av Patrioten
Til de som mener at avtalen er bra, har dere tenkt på 800000 kroner til Hønefoss, som har krav på 20% av avtalen. Da fikk vi kun, 3. mill for han og det er for dårlig.

800.000 millioner kroner til Hønefoss og 3,2 millioner kroner til FFK nå.

1,3 millioner kroner til Hønefoss og 5,2 millioner kroner til FFK totalt.

Så FFK sitter igjen med over fem millioner til syvende og sist dersom Romerikes Blad sitt estimat stemmer.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mar 08, 18:49
TV Sporten:
FFK og LSK var enige om en overgang på 11 millioner kroner i november i fjor, men overgangen falt i grus...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 07 mar 08, 18:54

Opprinnelig postet av Holters
TV Sporten:
FFK og LSK var enige om en overgang på 11 millioner kroner i november i fjor, men overgangen falt i grus...

 

Da går jeg ut fra at den strandet fordi LSK ikke ville betale 11, ev investorene ville ikke ???

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 mar 08, 18:54

Jaja,er bare å ønske Bjørkøy lykke til videre.. Håper du gjør det like bra som Brenne!!

 

Men når det gjelder en evt ny spiller,så ønsker FFK å hente en forsvarspiller.. De er i dialog med flere klubber.

Kan en av spillerene de prøver seg på være Ophaug??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 mar 08, 19:06
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av Holters
TV Sporten:
FFK og LSK var enige om en overgang på 11 millioner kroner i november i fjor, men overgangen falt i grus...

 

Da går jeg ut fra at den strandet fordi LSK ikke ville betale 11, ev investorene ville ikke ???

 


Som det står i Holters sitt innlegg så var FFK og LSK enige om overgangssum.

pjolter

Knøttespiller
Ble medlem: 05 apr 05
Innlegg: 38

Lagt til: 07 mar 08, 19:32
Endret: 07 mar 08, 19:52
Jeg synes vi har gjort god handel med Lillestrøm. Wehrman kostet vel 2 millioner,, når vi kjøpte han og danker ut Jonna fra laget . Vi får minst. 4 mill tilbake for en sammenlignbar spiller ,samme alder, ny kaptein.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 mar 08, 21:45

Opprinnelig postet av dracula
M.a.o mer enn 3.2 mill til kjøp dersom ny spiller betyr mindre lønnskostnader. 

Det som derimot er kjipt er at de siste to salgene har gitt oppskriften på å få billige spillere fra fredrikstad:

1. Spilleren sutrer og låter i media.

+

2. Kjøperklubben har litt is i magen.

= Spilleren går for "halv pris" etter at FFK har betalt høy lønn en halv vintersesong.

Lite penger inn + penger i dass = Dårlig butikk.

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 07 mar 08, 21:47
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av Holters
TV Sporten:
FFK og LSK var enige om en overgang på 11 millioner kroner i november i fjor, men overgangen falt i grus...

 

Da går jeg ut fra at den strandet fordi LSK ikke ville betale 11, ev investorene ville ikke ???

 


Som det står i Holters sitt innlegg så var FFK og LSK enige om overgangssum.

 

Det som står i Holters innlegg er feil, det var RBK de var enige med, ikke Lsk.......


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 mar 08, 21:47
Opprinnelig postet av Holters
TV Sporten:
FFK og LSK var enige om en overgang på 11 millioner kroner i november i fjor, men overgangen falt i grus...


Var det ikke Rosenborg de sa?? Eller var det bare sånn at jeg forventa å høre Rosenborg?

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 mar 08, 22:47
Opprinnelig postet av bjervell

Var det ikke Rosenborg de sa?? Eller var det bare sånn at jeg forventa å høre Rosenborg?

De sa Rosenborg på 2130-Sporten, men mener de sa Lillestrøm på 1845-Sporten... Det kan være at jeg hørte feil 1845, og det kan være at TV 2 sa feil... Men det er ikke så vesentlig :)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mar 08, 23:00
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Holters
TV Sporten:
FFK og LSK var enige om en overgang på 11 millioner kroner i november i fjor, men overgangen falt i grus...


Var det ikke Rosenborg de sa?? Eller var det bare sånn at jeg forventa å høre Rosenborg?

Jeg fikk beskjeden fra Costanza, og han har forsåvidt svart for seg. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 07 mar 08, 23:04

Kom til å tenkte på en ting... Har FFK mistet en av side sponsorer? Terje Høili er jo død!

Om Bjørkøy skulle bli solgt, ble det over hans lik uttalte han seg tidligere.

---------------------------

FFK mot nye høyder...


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 07 mar 08, 23:22
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av dracula
M.a.o mer enn 3.2 mill til kjøp dersom ny spiller betyr mindre lønnskostnader. 

Det som derimot er kjipt er at de siste to salgene har gitt oppskriften på å få billige spillere fra fredrikstad:

1. Spilleren sutrer og låter i media.

+

2. Kjøperklubben har litt is i magen.

= Spilleren går for "halv pris" etter at FFK har betalt høy lønn en halv vintersesong.

Lite penger inn + penger i dass = Dårlig butikk.

Det er et godt poeng du har der. Synes at dette egentlig var et ok salg når vi ser på måten Jonna har opptrådt siden etter Hammarbykampen i fjor. FFK bli flinkere til å sette foten ned og ikke minst, kontraktsfeste at visse utsagn/meninger er en sak mellom klubb og spiller. Hvilke andre kan gå å bære seg slik i forhold til egen arbeidsgiver (med 70.000,- i månedslønn i tillegg !!!!!) Overbevist om at Rami og Hammarby hadde felles strategi, FFK må virkelig innehente kunnskap fra "proffene" på hvordan de må spille sine kort og innrette sine avtaler.


Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 08 mar 08, 00:05
Å fy fa.. Så det akkurat på TV2 nå og jeg kjenner en blanding av raseri og tilfredsstillelse inni meg.

Deilig å bli kvitt den over vokste sutre ungen av dritt spiller. Men er også ganske så forbannet over at han valgte å gå nå som det virket som at han hadde tenkt til å bli i FFK.

Men makan til tull og tøys det har vært på han, så det er egentlig å bli kvitt han.
Regner vel med at han får en felles pipe konsert samtidig som Brenne..?

Brenn Bjørkøy, Brenn!

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
Æsj og, Molde og Ham-Kam kom opp fra Adecco dassen. Faen!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mar 08, 00:43
Endret: 08 mar 08, 00:46
Opprinnelig postet av Larsærn

Regner vel med at han får en felles pipe konsert samtidig som Brenne..?


Nå må det vel være mulig å oppføre seg med en viss respekt, selv om Bjørkøy har ønsket seg bort en stund? Selvfølgelig er det ikke bra slik han har holdt på i det siste, men, han har da utvilsomt vært en viktig spiller for laget allikevel.

Det vil sikkert være mulig å regne på hvor mange viktige poeng han har gitt klubben. Meget mulig vi hadde rykket ned uten hans mange viktige scoringer. 

Du må gjerne pipe, men jeg lar være. Tross alt har han gjort en svært viktig jobb for klubben sportslig sett, og det velger jeg å respektere.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 08 mar 08, 01:11
Opprinnelig postet av Magnum

Re. bilde posta av Per Egil:

Argh... Sympati med Jonna eller ikke, det er e` frøktli schtøgg trøye han har fått seg der!!!

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 mar 08, 01:39
Bjørkøy er ikke noe stort tap for oss sånn det utviklet seg, han ville bort helt siden Gashi/Wehrman ble hentet, han gikk sur umiddelbart og etter det gikk det bare én vei.

Lurer på om Bjørkøy er god nok for LSK, han er jo oppskrytt så det holder ........
Får håpe det går like bra som det har gjort for Brenne ... 

Baksnakkes!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 mar 08, 02:03

FFK kan få en ganske grei pekepinn hvor mye Bjørkøy har spilt ned prisen på seg selv ved å se hvor bra han vil gjøre det for fugla. Jeg regner med å se en sulten og engasjert Bjørkøy for LSK (Litt i motsetning til den siste tiden i FFK). Uansett slal jeg ikke pipe på fyren på stadion når lagene blir presentert. Det holder jeg meg for god til.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 mar 08, 07:22

Klar i går – spiller i dag

Tom Nordlie nøler ikke. Allerede i dag sender han John Anders Bjørkøy på banen mot Viking – et døgn etter at han skrev femårskontrakt med LSK.

www.rb.no/lsk-magasinet/article3398827.ece



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3