Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem er lagets beste spiller?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 06 mar 08, 18:10

Hva mener folket?

I fjor ville jeg sagt keeper Rami Shaaban. Nå er han borte, og selv er jeg ikke så sikker lenger. Hvem er den beste i dagens tropp?

Jeg skal komme tilbake til hva jeg selv synes. Men jeg er spent på å høre andres meninger, så fyr løs, og gi gjerne en begrunnelse. Det blir enda mer interessant da.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 06 mar 08, 18:24

Jeg tror kanskje Barsom blir FFK`s store hit i kommende sessong. Tror vi trenger en sånn spillertype som kan løfte laget det lille steget videre for å være med å krige litt lenger opp på tabellen!

 

Tarik er vel også en yndling som jeg håper blomstrer for fullt denne sessongen!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 06 mar 08, 18:55

Barsom,Gashi,Wehrman,Piroija,Tarik... Er vanskelig å plukke ut en enkeltspiller,men vil vel tippe en av disse..

Gardar kan også være en aldri så liten outsider

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 06 mar 08, 19:23

Jeg synes så langt uten tvil Abgar Barsom. Makan til innsats og guts på den mannen....Imponert!!

Gleder meg til å se han på Stadion med fulle tribuner og full tenning på Barsom...

---------------------------

jorhan


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 mar 08, 19:31

Tarik, Raio av de gamle utfordrere er Barsom og Fernando.

Eller dersom de klarer å hoste fram h.back av samme kvalitet som de to siste kjøpa!!!!!!!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 mar 08, 19:56

Lagets beste spiller er spilleren som klarer å få seg selv og alle andre rundt seg til å yte maks hele tiden. Dvs. Barsom, tror jeg.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 06 mar 08, 20:11

Barsom kan bli en het kandidat utover sesongen, men jeg føler at grunnlaget er for tynt. Totte er en sterkt undervurdert spiller som jeg gjerne vil trekke fram. Har ellers sterk tro på at Gardar, Tarik og Fofana vil ta viktige steg i 2008-sesongen.

Slik det er nå er lagets beste spiller Raio eller Totte, i mine øyne.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 mar 08, 20:43
Jeg syns Totte var den desidert beste og mest stabile på FFK i år, og fortsetter han som i fjor, uten tvil den beste i år også! Men han vil nok ikke for kred for det, som i fjor!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 06 mar 08, 21:02
henger meg på dem som mener Barsom er den beste, så kampen mot tromsø idag og han jobbet og løp hele tiden , utrolig god og rolig med ballen i beina. Kommer til bli en av tippeligaen største profiler.

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 mar 08, 21:09

Svenskene Abbe og Totte + Tarik blir viktige spillere for oss i år. En i hver lagdel.

Jeg tror også Thomassen og Bråthen kan overraske

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 07 mar 08, 01:25
Endret: 07 mar 08, 01:31

Etter disse kommentarene begynner jeg for alvor å bli spent på å se nyerverlsen Abgar Barsom i aksjon.

Ellers hadde jeg selv vår nye kaptein Kasey Wehrman i tankene, i hard konkuranse med arbeidsjernet Ardian Gashi. Tar jeg ikke helt feil så er vel Gashi den spilleren som i fjor scoret flest mål i forhold til antall kamper spilt. Ikke at det sier alt, men likevel. Det er liksom ikke helt tilfeldig heller.

Kan på en måte skjønne at Kvisvik faller bort på manglende stabilitet, selv om han kanskje er FFKs beste spiller på motstanders banehalvdel.

Holder en knapp på Gashi jeg, men nå har jeg altså ikke sett Barsom ennå.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 mar 08, 01:37

Jeg synes det er en stund siden Wherman har spilt skikkelig bra. Mangler teknikk og spilleforståelse i en del situasjoner. Andre ganger er han helt glimrende. Det hjelper ikke å ha en overlegen fysikk hvis man er distre innimellom i viktige situasjoner.

Jeg håper Kasey kan ta seg sammen til tippeligaen starter (Jeg regner med at han gjør det). Jeg synes han er en god spiller, la det være klart. Å rangere konkret hvem som er best er ikke så lett når sammensetningen betyr så mye for helheten. Hvem er viktigst av advokaten, legen og ingeniøren?

Men blind er man jo selvfølgelig ikke. Man ser jo at det er noe spesielt med noen; hodestyrken til Piroija, det stabile trygge ved Gerrbrandt og Tarik (trenger jeg å nevne alle egenskapene hans?).... Jeg kunne sikkert nevnt flere...

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 07 mar 08, 07:16
Endret: 07 mar 08, 07:17

Opprinnelig postet av Shadar
Hvem er viktigst av advokaten, legen og ingeniøren?

Det er legen. Vennlig hilsen  DrDRE .

Ellers så har jeg, som mange andre her, tro på Barsom.

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 07 mar 08, 09:28
Opprinnelig postet av Shadar

Å rangere konkret hvem som er best er ikke så lett når sammensetningen betyr så mye for helheten. Hvem er viktigst av advokaten, legen og ingeniøren?

Treffende innvending. Var ikke meningen at det skulle være en veldig høytidelig kåring heller. Men nå som jeg har begynt å spille fifa-manager har jeg lagt merke til at der angis alltid lagenes "best player". Ikke alltid jeg er enig med spillet i hvem som er mitt lags beste spiller der heller, forøvrig. 

Men nettopp det at det er så vanskelig å si en ting som dette sikkert gjør det litt ekstra morsomt å høre hva andre mener. 

Interessant at Gerrbrandt nevnes av så mange. Han er jo relativt anonym i spillestilen, og fremheves uhyre sjelden i sportspressen forøvrig.

 

Ellers er det selvsagt kriminologer som er de viktigste, men det er det jo ingen andre enn kriminologer selv som forstår. He he

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 07 mar 08, 09:33
Jeg tror Abbe,Totte,Gashi og Tarik kan gjøre det godt i år, utifra det jeg har sett i treningskampene.. Men årets sesong vil vel ha både skuffelser og overraskelser=) Gleder meg til seriestart! ;D


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24